Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisäinen kauneus

Vierailija
15.04.2024 |

Millaista on sisäinen kauneus.onko sitä vai onko se myytti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisesti kaunis on hyvä ihminen. Tämä hyvyys ei näy ulospäin, kun vasta tekojen kautta.

Vierailija
2/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha kortti esim. työnhaussa tai baarissa.

t. sellainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisäinen kauneus näkyisi ulospäin siitä olisi jotain hyötyä mutta kun ei näy niin se on hyödytön käytännössä.

Vierailija
4/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toki myytti ole. Se tarkoittaa usein sitä että on tyytyväinen ja tasapainoinen ihminen, ja säteilee näitä ominaisuuksia myös ympäristöönsä. Hänellä on varaa olla aidosti kiltti ja huomaavainen, ei ole esim. aina puolustuskannalla tai kyynärpäätaktiikalla ajamassa omia etujaan.

Vierailija
5/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisiä ajatuksia muita ihmisiä ja luontoa kohtaan. Ymmärrystä erilaisia asioita kohtaan. Empatiakykyä.

Vierailija
6/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toki myytti ole. Se tarkoittaa usein sitä että on tyytyväinen ja tasapainoinen ihminen, ja säteilee näitä ominaisuuksia myös ympäristöönsä. Hänellä on varaa olla aidosti kiltti ja huomaavainen, ei ole esim. aina puolustuskannalla tai kyynärpäätaktiikalla ajamassa omia etujaan.

Mitä tarkoitat sillä että "hänellä on varaa olla aidosti.."? Millä tavalla varaa? Eikö hän olisi aidosti kiltti jos hänellä ei olisi siihen varaa?

Vierailija
7/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sillä että "hänellä on varaa olla aidosti.."? Millä tavalla varaa? Eikö hän olisi aidosti kiltti jos hänellä ei olisi siihen varaa?

Tarkoitan sitä, että ei ole henkistä tarvetta koko ajan puolustaa esim. omia rajojaan. Jos ei "ole varaa", se tarkoittaa sitä että kiltteys tuntuisi olevan jotenkin itseltä pois, pienentäisi itseä. Omakohtaista kokemusta on, olin nuorempana sellainen itse että koko ajan tuntui että maailma ja ihmiset yrittää jotenkin riistää minua joten minun täytyy olla kuin siili piikit pystyssä, ja tiukkana ettei kukaan kävele yli. Itsevarmuuden lisääntyminen vanhemmiten ratkaisi tämän ongelman.

Vierailija
8/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näkyy myös ulospäin.

Vierailija
9/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myytti. Sisäisesti kaunis on sinut itsensä kanssa ja on aidosti empaattinen toisia ihmisiä kohtaan. 

Vierailija
10/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sitä, että ei ole henkistä tarvetta koko ajan puolustaa esim. omia rajojaan. Jos ei "ole varaa", se tarkoittaa sitä että kiltteys tuntuisi olevan jotenkin itseltä pois, pienentäisi itseä. Omakohtaista kokemusta on, olin nuorempana sellainen itse että koko ajan tuntui että maailma ja ihmiset yrittää jotenkin riistää minua joten minun täytyy olla kuin siili pii

Yritettiinkö sinua nuorena oikeasti sitten riistää vai oliko se vain kokemuksesi?

Mun mielestä sisäisesti kaunis ihminen on aidosti kiltti muille vaikka häntä joku toinen riistäisikin. Eli vaikka ei olisi varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän