Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne Tallinnaan shoppailemaan

Vierailija
18.09.2011 |

vähän "parempia" naisten vaatteita?

Halvalla en kuvittele mitään löytäväni mutta mistä Tallinnasta laatua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei varmaankaan sinne

Vierailija
2/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Tallinnaan menet "shoppailemaan", oikea paikka on Merekeskus ja Sadamarket, sekä Rimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaisiakin, joita Suomessa ei ole. Tallinnassa on ihan keskustassa aika paljon kaikenlaista, jos vaan uskaltaa lähteä vanhaa kaupunkia kauemmas.

Vierailija
4/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Tallinnaan menet "shoppailemaan", oikea paikka on Merekeskus ja Sadamarket, sekä Rimi.

edes turistibussit, voin kertoa!

Vierailija
5/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän "parempia" naisten vaatteita? Halvalla en kuvittele mitään löytäväni mutta mistä Tallinnasta laatua?

Tallinnasta löytyy laadukkaita merkkejä joita ei Helsingistä saa.

Mutta mene sinä vain merekeskukseen.

Vierailija
6/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää käy Tallinnassa. 90 % saa huonoa palvelua, eestiläiset tuntuu olevan allergisia suomalaiselle ja suomalaisten rahoille.

Käyn kerran vuodessa kun on joku tilaisuus, esim työporukalla lähdetään ja en halua olla ainoa joka jää pois ja taas kun tullaan kotiin tulee fiilis miksi ????

Itse kyllä matkustelen ympäri maailmaa ja osaan kyllä käyttäytyä, mutta Tallinna on se, josta huonoa palvelua tulee lähes tulkoon aina.

Vierailija
7/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiset vihaavat suomalaisia ja se kyllä näkyy ja kuuluu, valitettavasti. Ohjeistankin kaikkia, jos englanti on hallussa, niin puhukaa sitä. Jenkkiaksentilla saa takuuvarmasti hyvää palvelua, jopa Tallinnassa!!

Mä en enää käy Tallinnassa. 90 % saa huonoa palvelua, eestiläiset tuntuu olevan allergisia suomalaiselle ja suomalaisten rahoille.

Käyn kerran vuodessa kun on joku tilaisuus, esim työporukalla lähdetään ja en halua olla ainoa joka jää pois ja taas kun tullaan kotiin tulee fiilis miksi ????

Itse kyllä matkustelen ympäri maailmaa ja osaan kyllä käyttäytyä, mutta Tallinna on se, josta huonoa palvelua tulee lähes tulkoon aina.

Vierailija
8/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiset vihaavat suomalaisia ja se kyllä näkyy ja kuuluu, valitettavasti. Ohjeistankin kaikkia, jos englanti on hallussa, niin puhukaa sitä. Jenkkiaksentilla saa takuuvarmasti hyvää palvelua, jopa Tallinnassa!!

Mä en enää käy Tallinnassa. 90 % saa huonoa palvelua, eestiläiset tuntuu olevan allergisia suomalaiselle ja suomalaisten rahoille. Käyn kerran vuodessa kun on joku tilaisuus, esim työporukalla lähdetään ja en halua olla ainoa joka jää pois ja taas kun tullaan kotiin tulee fiilis miksi ???? Itse kyllä matkustelen ympäri maailmaa ja osaan kyllä käyttäytyä, mutta Tallinna on se, josta huonoa palvelua tulee lähes tulkoon aina.

vaiheessa kun myyjä maksaessa huomaa luottokortista kansalaisuuden? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Olen saanut suomea puhumulla seka hyvää että huonoa palvelua.

Vierailija
9/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikaa on yllinkyllin joten hyvin voisin shopata osan ajasta.

Täytyy tsekata tuo Rocca-al-mare, viimeksi käynyt siellä varmaan 5v sittene ikä siellä ollut silloin mitään

Vierailija
10/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä tai tarjoilija tmv. kuulee teidän puhuvan keskenään sanankaan suomea..valitettavasti.

Tallinnassa on sirukortinlukijat kaikissa kunnollisissa paikoissa joten ei sun luottokorttisi numero kuitissa näy ;-)

Vierailija
11/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on monia merkkiliikkeitä.

Virukeskuksessa ja Kaubamajassa on myös.

Vierailija
12/12 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa vuodessa ja jo vuosien ajan. En ole kertaakaan kokenut saavani huonoa palvelua, päinvastoin!

Mutta minun persettäni ei tarvitsekaan nuolla.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi