Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyn elämään tämän järkyttävän salaisuuden kanssa?

Vierailija
18.09.2011 |

Mun elämässä on tapahtunut asioita, joihin tarvitsen ammattiapua. Olen yleisesti pidetty työkaveri ja mua pidetään sellaisena ihanana ihmisenä. Totuus on kuitenkin osittain muuta, enkä sitä voi koskaan muille paljastaa (vain lähipiirini tietää tapahtuneen). En tiedä, kuinka saisin itseni tasapainoon. Töissä tuntuu siltä, kuin olisin joku muu kuin olen, koska mua pidetään jonain muuna kuin mitä oikeasti olen tai siis olin. Tuntuu, ettei ole enää voimia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävästi?

Vierailija
2/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinussahan on monia puolia muutenkin, ei kukaan ole täysin sama ihminen töissä ja kotona. Voisit ajatella, että töissä he näkevät sen puolen sinusta mikä on olemassa ja johon tuo tapahtuma ei ilmeisesti vaikuta, vaikka kotiminääsi se vaikuttaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennee aikaa ennen kuin se alkaa auttaa. ap

Vierailija
4/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei totuus olisi, että olet ihana ihminen niinkuin siellä töissäkin:) Kaikilla (paitsi tietysti av-mammoilla)on omat ongelmansa ja luurankonsa. Tsemppiä!

Vierailija
5/5 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naama yhteen suuntaan, toinen toiseen. Joidenkin kanssa jutellaan niitä näitä, toisten kanssa jotain muuta. Yksille kerrotaan kaikki, toisille vain kevyt pintasilaus.

Muista vain se, että oli sinulle tapahtunut mitä hyvänsä, olet hyvä ihminen juuri sellaisena kuin olet. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä