Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiransa menettäneet... kuinka nopeasti olette ottaneet uuden koiran?

Vierailija
17.09.2011 |

Menetimme rakkaan koiramme äkillisesti 3 viikkoa sitten. Suru on ollut valtava. Mutta nyt meille tarjottiin uutta pentua, jonka saisimme joulukuun alussa. Onko liian aikaista? Onko jotenkin väärin ottaa näin pian uusi koira? Olemmeko julmia jos niin teemme? Ilman koiraa emme osaa olla, mutta tunteet vielä niin pinnassa, että ajattelen jopa menetetyn koiramme tunteita.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma pieni rakas pentu 1v 2kk kuoli ihan yllättäen 17.6 leikkauspöydälle.. se oli mulle mun maailma ja aluksi aattelin etten todellakaan pysty ottaa uutta enkä ees ajatella,mutta nytkun pahin on ohi niin oon alkanut näkemään et kaikki romeon tavarat on vaan valmiina uudelle pienokaiselle joka tarttee rakastavan kodin.. eikä kukaan voi tai mikään ikinä korvata romeota, se oli mun maailma ja mun kaikkeni mut jotenkin silti tuntuu et sydämessä olis kuitenkin tilaa uudelle pienokaiselle joka saa kaiken sen rakkauden mikä jäi romeolta saamatta 3 ranskanbulldoggi oli kyseessä ja tulee olemaan tämä uusi pentukin, toista yhtä ihanaa rotua en ees tiiä vaikka hhvin tietoinen olen ranskisten terveysongelmista ym. 

Vierailija
22/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhan koiran vieminen lopetettavaksi alkaa olla vuoden sisällä ajankohtainen niin otamme jo etukäteen uuden pennun. Vanha ehtii opettaa pienelle tapoja ja luopuminen ei tunnu niin pahalta kun kotiin jää vielä yksi koira. Näin me olemme selvinneet koiran menettämisestä. En sitten tiedä miten suhtautua jos joutuisi äkillisesti luopumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Jouduin hyvästelee mun rakkaan kissaani 1.12.2016. Tuntuu niin hirveältä ja suru on suuri ja ikävä :( Vaikka mun rakkalla oli syöpä ja tein sille hyvä oloa ku päästin kärsimyksestä silti tuntuu et sydämmeni ei kestä ku vein piikille:( Itkenny tosi paljon ja ei millään lopu. Kannattaako mun hankkia uutta kissaa vielä vai onko liian aikasin?? Vaik tuntuu et voisin nyt hankkia, mutta tuntuu pahalta.. Haluiaisin mun rakkaan takaisin vaikka tiiän että nyt sillä hyvä olla ja saa nukkua rauhassa ilman kipua. On tää niin raskasta :(

Vierailija
24/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta olin ilman.

Vierailija
25/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla menee enemmän aikaa kuin toisilla surra vanhaa koiraa. Ei ole mitään aikarajaa uuden koiran ottamiseen. Ja muista, että koirilla on suuri sydän ja pilven reunalta ne katsovat ja ovat tyytyväisiä, jos joku antaa uudelle koiralle hyvän kodin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi