Lue keskustelun säännöt.
Tylsin BB-kausi koskaan. Muut samaa mieltä?
Kommentit (2)
pari kertaa olen jaksanu 5-10 minuutia katsoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänpari kertaa olen jaksanu 5-10 minuutia katsoa.
kolme kautta katsonut ja ottanut 24/7 televisioon mutta nyt ei oo napannut enkä oo ottanut 24/7. Tylsiä ihmisiä!