G: Miehesi koulutus ja mitä tekee juuri nyt! =))
Mun mies ohjelmistosuunnittelija ja tuossa kuulokkeet päässä kuuntelee musiikkia, katsoo samalla Kauhukeittiötä ja näyttää naurettavalta joratessaan muka huomaamattomasti...=)
Kommentit (85)
erikoisasiantuntijana katselee esikoisen kanssa Paluu tulevaisuuteen kolmosta =O
edustaa työhön liittyvässä tilaisuudessa (isännöi oman firman porukkaa asiakkasyrityksen ominaisuudessa).
btw. AP: ohjelmistosuunnittelija on enemmänkin titteli kuin koulutus.
Meillä "amisjätkä". Makaa sohvalla, katsoo Paluu Tulevaisuuteen -leffaa Subilta, kun ei keksi muutakaan katsottavaa. Pöydällä on juustoja, joista maha pullottaa ja punkkulasi + pullo. Siis mies juo punkkua. Mä olutta tai sidukkaa.
Kirvesmies pilkkoo kellarissa puita samalla kun odottelee että voi laittaa puukattilaan isomman satsin. Onneks sillä on olutta.
kirjoittajana teen juuri tuota, kirjoitan yötä päivää. Mutta en ole niin hyvä, että pelkästään kirjailijana tulisin toimeen. Aika vähän heitä on, noin kymmenkunta.
Katsoo Kauhukeittiötä sohvalla kalsareissa ja t-paidassa ja lueskelee iPadilla yhteen harrastukseensa liittyvää foorumia.
amiksen raksapuolen käynyt. Ottaa siideriä 3 kaverin kanssa ja juttelevat keittiössä.
Itse tulin kurkkaamaan palstaa Kauhukeittiön mainoskatkolla, Gordon on ihana:-))
ystävänsä luona juhlissa. Itsekin olisin siellä, jos olisi lapset saatu yöhoitoon.
Etsii gepsiin toista karttaohjelmaa (korttia), on menossa huomenna metsälle.
ja roikkuu netissä tekemässä jotain täysin turhanpäiväistä, kuten aina. Itse sain lapsen juuri nukkumaan ja tulin iltapalalle toisen koneen ääreen, sitten nukkumaan. Mieheen ei kuitenkaan saa mitään kontaktia, joten haen seuraa täältä.
Katselee muksun kanssa Ihmeperhettä =)