G: Miehesi koulutus ja mitä tekee juuri nyt! =))
Mun mies ohjelmistosuunnittelija ja tuossa kuulokkeet päässä kuuntelee musiikkia, katsoo samalla Kauhukeittiötä ja näyttää naurettavalta joratessaan muka huomaamattomasti...=)
Kommentit (85)
restonomi katselevan kovalevyltä Slummien miljonääriä saunaolutta hörppien, saunasta tultiin äsken.
Valtiotieteen tohtori ja keittiossa tekee juuri nyt omenahilloa. :-)
Tästä tulee jotenkin suloinen mielikuva. Sellainen homssuinen kapeaharteinen tutkijatyyppi reikä sukassa innoissaan kokkaamassa oman puutarhan satoa samalla kun huutelee keittiöstä jostain Noam Chomskyn esseistä, jotka "sun pitää ihan ehdottomasti lukea".
luonnontieteiden alalta. Pelaa Xboxia ja juttelee kanssani pian alkavasta kylpyhuoneremontistamme.
tällä hetkllä autonkuljettaja, ei tietoa missä menee
katsoo vuorotellen leffaa ja dokkaria tv:stä.
..ammatteja ja koulutusta. Kysykää OMIA koulutuksianne ja työpaikkojanne. Eukot ratsastavat miestensä siivellä ..EDELLEEN! APUVA!!
tv: toimitusjohtaja/opettaja/ins./ekonomi/maisteri-perhe...ja lapsi on uimamaisteri...nyt toki yliopistossa ja valmistuu lääkäriksi.....mutta so what???????????????
tekee myyntiedustajan töitä, joku tilaisuus Levillä. Tai arvaan kyllä että on tippurinvaihtoviikoilla... Ärsyttää. No, se on kohta ex, tässä on mitta täyttynyt vuoden mittaan.
Mikä kumma paikka se levi on kun kaikki menee sinne seksin perässä? Naidaanko siellä oikeasti ensimmäistä vastaan tulevaa joka kopissa ja vessassa, luonnossa ja terassilla?
Hyi mitä juttuja kuulee työkavereilta. Jotkut ehtivät viikonloppuna jopa 5 eri miehen kanssa harrastaa seksiä, ikään kuin kaikki panee kaikkia?
tv: toimitusjohtaja/opettaja/ins./ekonomi/maisteri-perhe...ja lapsi on uimamaisteri...nyt toki yliopistossa ja valmistuu lääkäriksi.....mutta so what???????????????
Mies siis opiskellut ulkomailla. Ensimmäinen yliopistotutkinto liittyy tietotekniikkaan, ohjelmointiin tms. ja mies opetti yliopistossa tekoälyä. Toinen tutkinto on MBA.
Parhaillaan mies makaa sohvalla ja lukee innokkaan oloisena jotakin Linux-nimistä aikakauslehteä. Kommentoi myös just, että pitää tästä lehdestä enemmän, kuin siitä toisesta. Aha :)
se on kuulemma hyvä lehti. Munkin exälle (DI) tuli se Linux eikä sitä toista ;)
..ammatteja ja koulutusta. Kysykää OMIA koulutuksianne ja työpaikkojanne. Eukot ratsastavat miestensä siivellä ..EDELLEEN! APUVA!! tv: toimitusjohtaja/opettaja/ins./ekonomi/maisteri-perhe...ja lapsi on uimamaisteri...nyt toki yliopistossa ja valmistuu lääkäriksi.....mutta so what???????????????
Ennen sinua tämä oli iloinen ja hauska ketju..
Naurua ja iloa elämään!
pelaa PS3:lla jotain sotapeliä verkossa kavereidensa kanssa.
merkonomeja, sähkäreitä, duunareita ja jokunen tohtori. En ymmärrä nyt kuka ratsastaa ja millä. Eihän kukaan ole esim. kommentoinut, että mieheni onmerkonomi mutta minä olenkin sitten KTM. Sehän voisi olla leveilyä. Ap kysyi ja naiset vastaa.
kuorma-autonkuljettajana, ja täl hetkel lukee V-8 lehtee... Aivan ihana mies kaiken kaikkiaan...
12sta vuosi opiskeluja menossa, tietojenkäsittelytiede pääaineena.
Katto Teemalta jotain mafialeffaa.
..ammatteja ja koulutusta. Kysykää OMIA koulutuksianne ja työpaikkojanne. Eukot ratsastavat miestensä siivellä ..EDELLEEN! APUVA!!
Minä olen koulutetumpi, FM. Katson Jali ja suklaatehdasta ja palstailen täällä.
Luonnontieteiden alalta. Kattelee jotain sarjaa koneelta.
miehellä on opinnot kesken puu- ja heinätieteellisessä (maa- ja metsätiede) varmaan ikuisesti. Se on trukkikuski ja pelaa nyt jääkiekkoa avaruusaluksella.
Mä oon teologian maisteri, vailla työpaikkaa ja istun meidän sängyllä lukemass av:ta pulimella.
Mä oon teologian maisteri, vailla työpaikkaa ja istun meidän sängyllä lukemass av:ta pulimella.
Kuorsaa tällä hetkellä sängyssä.
T. Toinen työtön teologian maisteri
kanssa ja kattoo Sinkkuelämää Liviltä.