Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miehesi koulutus ja mitä tekee juuri nyt! =))

Vierailija
17.09.2011 |

Mun mies ohjelmistosuunnittelija ja tuossa kuulokkeet päässä kuuntelee musiikkia, katsoo samalla Kauhukeittiötä ja näyttää naurettavalta joratessaan muka huomaamattomasti...=)

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja kattoo Sinkkuelämää Liviltä.

Vierailija
62/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

restonomi katselevan kovalevyltä Slummien miljonääriä saunaolutta hörppien, saunasta tultiin äsken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiotieteen tohtori ja keittiossa tekee juuri nyt omenahilloa. :-)

Tästä tulee jotenkin suloinen mielikuva. Sellainen homssuinen kapeaharteinen tutkijatyyppi reikä sukassa innoissaan kokkaamassa oman puutarhan satoa samalla kun huutelee keittiöstä jostain Noam Chomskyn esseistä, jotka "sun pitää ihan ehdottomasti lukea".

Vierailija
64/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnontieteiden alalta. Pelaa Xboxia ja juttelee kanssani pian alkavasta kylpyhuoneremontistamme.

Vierailija
65/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkllä autonkuljettaja, ei tietoa missä menee

Vierailija
66/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoo vuorotellen leffaa ja dokkaria tv:stä.

Vierailija
67/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ammatteja ja koulutusta. Kysykää OMIA koulutuksianne ja työpaikkojanne. Eukot ratsastavat miestensä siivellä ..EDELLEEN! APUVA!!

tv: toimitusjohtaja/opettaja/ins./ekonomi/maisteri-perhe...ja lapsi on uimamaisteri...nyt toki yliopistossa ja valmistuu lääkäriksi.....mutta so what???????????????

Vierailija
68/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee myyntiedustajan töitä, joku tilaisuus Levillä. Tai arvaan kyllä että on tippurinvaihtoviikoilla... Ärsyttää. No, se on kohta ex, tässä on mitta täyttynyt vuoden mittaan.

Mikä kumma paikka se levi on kun kaikki menee sinne seksin perässä? Naidaanko siellä oikeasti ensimmäistä vastaan tulevaa joka kopissa ja vessassa, luonnossa ja terassilla?

Hyi mitä juttuja kuulee työkavereilta. Jotkut ehtivät viikonloppuna jopa 5 eri miehen kanssa harrastaa seksiä, ikään kuin kaikki panee kaikkia?

Vierailija
69/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv: toimitusjohtaja/opettaja/ins./ekonomi/maisteri-perhe...ja lapsi on uimamaisteri...nyt toki yliopistossa ja valmistuu lääkäriksi.....mutta so what???????????????

Vierailija
70/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis opiskellut ulkomailla. Ensimmäinen yliopistotutkinto liittyy tietotekniikkaan, ohjelmointiin tms. ja mies opetti yliopistossa tekoälyä. Toinen tutkinto on MBA.

Parhaillaan mies makaa sohvalla ja lukee innokkaan oloisena jotakin Linux-nimistä aikakauslehteä. Kommentoi myös just, että pitää tästä lehdestä enemmän, kuin siitä toisesta. Aha :)

se on kuulemma hyvä lehti. Munkin exälle (DI) tuli se Linux eikä sitä toista ;)

Vierailija
71/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ammatteja ja koulutusta. Kysykää OMIA koulutuksianne ja työpaikkojanne. Eukot ratsastavat miestensä siivellä ..EDELLEEN! APUVA!! tv: toimitusjohtaja/opettaja/ins./ekonomi/maisteri-perhe...ja lapsi on uimamaisteri...nyt toki yliopistossa ja valmistuu lääkäriksi.....mutta so what???????????????

Ennen sinua tämä oli iloinen ja hauska ketju..

Naurua ja iloa elämään!

Vierailija
72/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaa PS3:lla jotain sotapeliä verkossa kavereidensa kanssa.

Vierailija
73/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkonomeja, sähkäreitä, duunareita ja jokunen tohtori. En ymmärrä nyt kuka ratsastaa ja millä. Eihän kukaan ole esim. kommentoinut, että mieheni onmerkonomi mutta minä olenkin sitten KTM. Sehän voisi olla leveilyä. Ap kysyi ja naiset vastaa.

Vierailija
74/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorma-autonkuljettajana, ja täl hetkel lukee V-8 lehtee... Aivan ihana mies kaiken kaikkiaan...

Vierailija
75/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12sta vuosi opiskeluja menossa, tietojenkäsittelytiede pääaineena.

Katto Teemalta jotain mafialeffaa.

Vierailija
76/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ammatteja ja koulutusta. Kysykää OMIA koulutuksianne ja työpaikkojanne. Eukot ratsastavat miestensä siivellä ..EDELLEEN! APUVA!!

Minä olen koulutetumpi, FM. Katson Jali ja suklaatehdasta ja palstailen täällä.

Vierailija
77/85 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on nyt töissä baarimikkona.

Vierailija
78/85 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnontieteiden alalta. Kattelee jotain sarjaa koneelta.

Vierailija
79/85 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on opinnot kesken puu- ja heinätieteellisessä (maa- ja metsätiede) varmaan ikuisesti. Se on trukkikuski ja pelaa nyt jääkiekkoa avaruusaluksella.

Mä oon teologian maisteri, vailla työpaikkaa ja istun meidän sängyllä lukemass av:ta pulimella.

Vierailija
80/85 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon teologian maisteri, vailla työpaikkaa ja istun meidän sängyllä lukemass av:ta pulimella.

Kuorsaa tällä hetkellä sängyssä.

T. Toinen työtön teologian maisteri