Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittaako kukaan Porin juoksukoulun ensi maanantaina?

Vierailija
17.09.2011 |

Aikaisemmat ketjut ovat näyttäneet toimivan, mutta minä en vain ole saanut aikaiseksi osallistua niihin. Lähtisikö nyt joku mukaan, jos aloitettaisiin uusi ketju meille "mattimyöhäsille"?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi innokas aloittamaan juoksuharrastuksen?

Olen edelleen vailla vertaistukea netin välityksellä :)

Vierailija
2/24 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan vain! Olen mukana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meitä on jo kaksi :) Ehkä joku muukin vielä innostuu mukaan?

Minä kirjoittelen vaikkapa nimimerkilla Selja.

t.ap

Vierailija
4/24 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan niin! :)

Vierailija
5/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen ensimmäisen lenkin illalla. Fiilistelen jo sillä, että kuuden viikon päästä juoksen 5km. Ja minähän juoksen! :)

Tuo juoksukoulu oikeasti toimii, joten mukaan kannattaa lähteä vaikka ei koskaan olisi juossutkaan. Itse asiassa juuri silloin mukaan kannattaa lähteäkin! Tässä juoksukouluun linkki http://www.pori.fi/material/attachments/vapaa-aikavirasto/liikunnanohja…

Selja

Vierailija
6/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alotin juoksun 2010 keväällä saman ohjelman mukaan ja tänä kesänä juoksin puolimaratonin. Ens kesänä tavoite juosta koko maratoni :P

Eli siit se lähtee, eiku lenkkarit jalkaan ja menox!!

Vierailija
7/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vau! Tuossa olisikin tavoite minulle! Olisi aikamoinen haaveiden täyttymys, jos joskus pystyisin juoksemaan puolimaratonin. Sen pitemmälle en vielä edes haaveilen ;)

Noh, ensimmäisenä tavoitteena olisi juosta se viisi kilometriä. Siitä sitten eteenpäin jossain vaiheessa :)

Mutta, jos joku innostuisi mukaan? Eli jokainen juoksisi omalla tahollaan tuon ohjelman mukaan tai omiin tarpeisiin soveltaen, ja päivittäisi tänne, tähän ketjuun, miten juoksu sujuu ja ohjelma etenee.

Selja

Vierailija
8/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna sateenkaan haitata :)

Samalla huhuilen, josko joku vielä lähtisi mukaan?

Vierailija
9/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulla olisi vähemmän painoa! Nyt ei kestä polvet juoksemista. Tutustuin tuohon ohjelmaan ihan vasta ja se vaikuttaa todella hyvältä! Talven ajan aion pudottaa painoa ruokavalion lisäksi kävelemällä ja jumppaamalla ja keväällä aloitan sitten tuon juoksukoulun minäkin!

Tsemppiä nyt aloittaville!

Vierailija
10/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.8. aloittaneen ketjun ap tässä. 6 viikkoa juostu ja eilen 5km aikaan 42min. Ekan päivän 2minuuttinen 6viikkoa sitten meinasi tappaa minut. En ole liikkunut 20vuoteen (olen 35v). Että KYLLÄ TOIMII JA TSEMPPIÄ!!!!

Vierailija
11/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmasi kuulostaa upealta ja toivon sinulle tsemppia ja jaksamista siihen! Keväällä on sitten sinun vuorosi aloitella juoksu :)

Vierailija
12/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla saavutuksestasi tyytyväinen ja ylpeä! Kuulostaa todella upealta.

Olen seurannut teidän ketjua säännöllisesti, vaikka en itse saanut aloitettua samaan aikaan. Suunnittelin kyllä sitä tosissani. Jospa nyt on minun vuoroni ryhtyä tavoittelemaan haavettani!

Selja

Vierailija
13/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan sinua Selja ja muutkin! Samalla muuten 4kg painoa lähtenyt.

Puolimaratonia haaveilen minäkin. Ehkä 3v kuluttua...

Vierailija
14/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan on satanut kaatamalla siitä asti kun palasin töistä kotiin. Eikä loppua näy.

Vierailija
15/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täänhän ei ole kuin lyhyt juoksu+kävely, 14 minuuttia yhteensä. Meinasin, että ei se nyt haittaa, jos sen verran kastuu :)

Mutta jos et halua sateeseen lähteä, niin voithan aloittaa omalta osaltasi huomenna? Lähde mukaan vain! :)

Selja

Vierailija
16/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli on hyvä. Sateenjälkeinen sää ja muutamat tihkupisarat tuntuivat juuri sopivalta juoksuun. Juoksuosuudetkin olivat helpommat kuin kuvittelin, vaikka lopussa puuskututtikin aikalailla ja sykekin varmasti taivaissa. Yhtään pitemmälle ei mieli juoksuaskelin tehnyt. Mutta tänään tuo riitti :)

Selja

Vierailija
17/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ja kävin kaikki sateesta huolimatta. Kylläkin kävely"lenkit" leffan äärellä stepperillä jos kauheasti satoi. Tuo tuntui olevan jopa tehokkaampaa kuin ulkona kävely.

Muistakaahan, meidänkin ketjusta tippui suurin osa pois. Pitäkää huoli ettette luovuta!:D

Hienoa Selja! Siitä se lähtee.

Vierailija
18/24 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt tänään, muuta juoksen huomenna niinku olis maanantai vielä ;)

Vierailija
19/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.8. alkaneen ketjun ap taas täällä.

Miten sujuu???

Vierailija
20/24 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan kuumeisesti pääseväni taas juoksemaan! Tänään oli "lepopäivä", mutta minun keskiviikkoihini kuuluu jumppa, joten aivan oikeaa lepopäivää ei sitten tullutkaan. Jatkossa varmaan korvaan joitain kävelyitä jumpalla?

Huomenna taas kahden minuutin juoksut!

Onkohan tata tai kukaan muu aloittanut ohjelmaa? Vieläkin ehtisi mukaan aivan hyvin, jos jostain syystä ei maanantaina päässyt aloittamaan. Minä ainakin aion jatkaa! Loppuun asti. Vaikka yksin :)

Selja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi