Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöni on lyönyt minua saksilla, potkinut kasvot verille ja yrittänyt lyödä kirveellä.

Vierailija
16.09.2011 |

Silti en ole koskaan huutanut, antanut luunappia tai tukistanut, läppäissyt enkä menettänyt hermojani. Holdingia olen käyttänyt pahimmissa raivareissa. Tyttö myös iski nyrkillä kaksivuotiaan pikkusiskonsa nenän verille, niin että tämä paiskautui lattiaan ja sai aivotärähdyksen. Nyt keskimmäinen iski 4 kk vauvaa jakkaralla päähän kun vauva makasi lattialla. Meillä ei kotona ole koskaan ollut minkäänlaista väkivaltaa aikuisten kesken.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaiseen käytökseen, jota ei saada loppumaan tavallisin keinoin, on aina jokin syvempi syy. Taidatkin aavistaa syyn, jos olet itse kärsinyt aivan samanlaisista ongelmista omassa lapsuudessasi.

Etkö voisi yrittää tehdä lapsesi elämää helpommaksi ja hakea hänelle apua? Hän kärsii tilanteesta aivan varmasti, tietää hyvin että vahingoittaa teitä ja tuntee itseinhoa siitä (ehkä ei sitä kuitenkaan näytä). Hänellä ei todennäköisesti ole itsellään keinoja pysäyttää/muuttaa väkivaltaista käytöstä. Syyt voivat ehkä olla neurologisia tai psyykkisiä tai sekä/että, vaadi lapsellesi perusteelliset tutkimukset vaikka aloittaen neurologiselta puolelta.

Hyvä puolihan teillä tilanteessa on vielä se, että tyttö pärjää hyvin koulussa. Miten kauan jaksaa tsempata siellä voi olla ajan kysymys, jos kotona menee kovin vaikeaksi. Siksi kannattaisi hakea apua ajoissa.

Paljon voimia vaikeaan tilanteeseenne!

Vierailija
2/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti en ole koskaan huutanut, antanut luunappia tai tukistanut, läppäissyt enkä menettänyt hermojani. Holdingia olen käyttänyt pahimmissa raivareissa. Tyttö myös iski nyrkillä kaksivuotiaan pikkusiskonsa nenän verille, niin että tämä paiskautui lattiaan ja sai aivotärähdyksen. Nyt keskimmäinen iski 4 kk vauvaa jakkaralla päähän kun vauva makasi lattialla. Meillä ei kotona ole koskaan ollut minkäänlaista väkivaltaa aikuisten kesken.

Hienoa että olet pitänyt pintasi. Onko puolisosi väkivaltainen lapsia kohtaan? Mitä neuvolassa on sanottu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan normaalilta käytökseltä. Ja siis syyn ei tarvitse olla vanhemmissa tai perheoloissa.

Vierailija
4/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rauhallisempi, mutta täysi raivopää ja saamme apua perheneuvolasta. Nyt lasta tutkitaan!

Vierailija
5/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Porvooseen.

Vierailija
6/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei varmaan olisi mitään menetetty, vaikka olisi pikkuisen tukistettu tai luunappikin tullut annetuksi.

Sinä juuri todistat, että tuollaisella "vitsaa säästävällä" kasvatuksella saattaa saada aikaan terroristin, joka saa sisaruksensa hengiltä.

Vierailija
7/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi lapsista saa allergiaoireena tietyistä sopimattomista ruuista kovia raivareita. Onneksi hoituu jättämällä sopimattomat ruuat pois käytöstä. Meillä poissa paljon mausteita, joitakin lisäaineita ja ruokia kuten pähkinät, sitrukset jne.

Oletko ap hakenut tilanteeseenne apua ? Saatteko apua ? Ei tuo ihan tavalliselta tilanteelta kuulosta.

Tsemppiä ja kovasti jaksamista !

Vierailija
8/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asettelua että lapsi pääsee potkimaan aikuisen kasvot verille. Makasiko ap kenties sidottuna lattialla?

Jos taas kyseessä ei ole alle teini- ikäinen lapsi, kannattaisi se ehkä mainita avauksessa. Tilanne on ihan erilainen jos hyökkääjä on 3 tai 30- vuotias.

Vierailija
9/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet pitänyt pintasi. Onko puolisosi väkivaltainen lapsia kohtaan? Mitä neuvolassa on sanottu?

Varsinkin esikoinen sai kehuja etevyydestään testeissä ja rauhallisuudestaan, nokkeluudestaan ja älykkyydestään ja herttaisen olemuksensa takia. Oli vuosia taidoiltaan ikätasoa edellä. Kun astuin neuvolan ovesta tytön kanssa ulos,hän pälyili ympärilleen ja alkoi potkimaan minua silmittömästi mitään sanomatta. 3-vuotiaana esikoinen yritti tukehduttaa vastasyntyneen velipuolensa. Puolisoni ei ole väkivaltainen lapsiamme kohtaan.

ap

Vierailija
10/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asettelua että lapsi pääsee potkimaan aikuisen kasvot verille. Makasiko ap kenties sidottuna lattialla? Jos taas kyseessä ei ole alle teini- ikäinen lapsi, kannattaisi se ehkä mainita avauksessa. Tilanne on ihan erilainen jos hyökkääjä on 3 tai 30- vuotias.

hän potkaisi minua leukaan selällään maaten täydellä voimalla. toisen kerran puin Kuomia jalkaan ja kun kumarruin laittamaan toista saapasta jalkaan, tyttö potkaisi minulta huulen halki saappaalla. Olimme menossa pulkkailemaan, eikä hän suostunut pukemaan itse. Oli silloin 6 v.

ap

Vierailija
11/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todennäköisesti jotain neurologista häikkää, vie tutkimuksiin. Ei ole normaalia. Tuota menoa ne on vankilassa heti kun ikä riittää.

Vierailija
12/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset saavat käsittämättömiä käytöshäiriöitä ruuista. Esim. einesten lisäaineet, coca-cola ja sokeri ovat joskus syypäitä aggressiiviseen käytökseen. Pitäkää kuukauden tauko ja katsokaa miten käytös muuttuu. Tosin teinithän saattavat itse käydä jo kaupassa ostoksilla.

Vierailija
13/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä veisin naamaan potkivan lapsen psykiatrille.

Vierailija
14/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta potkaistaan huuli auki ja mitäs sitten, saiko lapsi muuta kuin rauhallisesti sanotun "voi voi, olitpa tuhma" -kommentin?? Sun "kasvatustaidoissasi" taitaa olla jotain tosi pahasti pielessä.

Vierailija
15/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttös ei taida tietää miltä tuntuu kun toista lyö potkii ja pahoinpitelee.. kohta se tappaa sen vauvan jos et tee mitään! kannattas varmaan näyttää että se lyöminen käy kipeää :) meillä on joutunut näyttämään että pureminen käy kipeää ja siihen ne on lopettaneet.

Vierailija
16/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asettelua että lapsi pääsee potkimaan aikuisen kasvot verille. Makasiko ap kenties sidottuna lattialla? Jos taas kyseessä ei ole alle teini- ikäinen lapsi, kannattaisi se ehkä mainita avauksessa. Tilanne on ihan erilainen jos hyökkääjä on 3 tai 30- vuotias.

hän potkaisi minua leukaan selällään maaten täydellä voimalla. toisen kerran puin Kuomia jalkaan ja kun kumarruin laittamaan toista saapasta jalkaan, tyttö potkaisi minulta huulen halki saappaalla. Olimme menossa pulkkailemaan, eikä hän suostunut pukemaan itse. Oli silloin 6 v.

ap

Vierailija
17/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän pahaa se hamsteri oli tehnyt, jonka se silpoi mössöksi 6-vuotiaana ja repi suolet ulos ja tuhri niillä terraarion? Entäs sen paras kaveri, josta se sanoi mulle ohimennen ilmeettömänä, et mä tapan XXX:n. Jännä juttu muuten että minä itse tein 6-vuotiaana hamsterilleni täsmälleen samalla tavalla, tosin ensin katkoin sen jalat ja sitten hukutin sen. Ja päiväkodissa hakkasin tuolilla päiväkotitätejä, kun sattui olemaan pahaa ruokaa ja sitä pyydettiin maistamaan edes. Kerran heitin penkillä hoitajaa päiväkodissa. Ekaluokalla puukotin opettajaani reiteen ja välitunnit vietin hakkaamalla muilta naamat verille ja hajottamalla puista koulurakennusta. Esikoisella on käytösnumero 9, mulla oli 6.

ap

Vierailija
18/31 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites siihen sinun käytökseesi puututtiin ja milloin se vaäkivaltainen käytös loppui?

Vierailija
19/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites siihen sinun käytökseesi puututtiin ja milloin se vaäkivaltainen käytös loppui?

Yh-isä vaan nauroi ja sanoi opettajalle että poika on terve ku pukki ja pakkasi puukon koulureppuuni. No se loppui 14 vuotiaana, kun mut ajettiin ulos kotoa yksin asumaan yksiöön kun yritin tappaa äitipuoleni ostamallani Rambo-veitsellä, mutta tämä sai oven väliin ja hakkasin veitsellä sitten oven puhki. Omassa yksiössäni sainkin tehdä sitten mitä vaan, kuljin kaduilla milloin kirves, milloin paksu teräskettinki, milloin pesismaila johon oli kärkiosaan hakattu 5 tuuman nauloja kädessä yöt.

ap

Vierailija
20/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinki nappeja vastaan, eräästä kerrasta tulinki sit raskaaks, no nykynen mies on onneks ottanut moelmmat lapset nimiinsä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä