Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöni on lyönyt minua saksilla, potkinut kasvot verille ja yrittänyt lyödä kirveellä.

Vierailija
16.09.2011 |

Silti en ole koskaan huutanut, antanut luunappia tai tukistanut, läppäissyt enkä menettänyt hermojani. Holdingia olen käyttänyt pahimmissa raivareissa. Tyttö myös iski nyrkillä kaksivuotiaan pikkusiskonsa nenän verille, niin että tämä paiskautui lattiaan ja sai aivotärähdyksen. Nyt keskimmäinen iski 4 kk vauvaa jakkaralla päähän kun vauva makasi lattialla. Meillä ei kotona ole koskaan ollut minkäänlaista väkivaltaa aikuisten kesken.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykis on päässyt taas suljetulta osastolta lomille....

Vierailija
22/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään pilaa aika karmeista aiheista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ihan normaalia, jatkakaa samaan malliin.

Niin tai oikeastaan, silmä silmästä olisi parempi rangaistus. Katsotaan miten käy.

Itse asiassa silmä silmästä olisi aian loistava ajatttelutapa ihan koko suomeen

Vierailija
24/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui sinusta poikana mutta silti sinulla on pillu?

Vierailija
25/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan ILMISELVÄ provo.Huomaa tosta sun puhetyylistäsi.Nyt puhuit itse kuules pussiin

Vierailija
26/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten lapsi on tullut äitiinsä - sekopää, joka olisi tarvinnut apua ajat sitten.

Vierailija
27/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kertomuksesi on totta, niin tyttösi paikka olisi lasten-ja nuorten psykiatrian osastolla.

Vierailija
28/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot päässyt suljetulta avo-osastolle ja saat käyttää konetta?

Vierailija
29/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatrin juttusille.

Vierailija
30/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit kerran antanut lapsellesi selkään, ehkä pikkusisarusten ei tarvitsisi elää pelossa! V sentään näitä vanhempia jotka lässyttää ja "holdingoi" tuollaisia ilkiöitä. Tai eihäön se lapsi ilkeä ole, kukaan ei vaan ole opettanut tavoille :(

Vierailija
31/31 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kertomuksesi on totta, niin tyttösi paikka olisi lasten-ja nuorten psykiatrian osastolla.

Onneksi munkin isäni esti sairaalakouluun laittamisen ekalla luokalla, koska olin luokan priimus, ekalla luokalla kaikki muut aineet olivat kymppejä, paitsi käytös 6 ja huolellisuus 8. Voitin koulun tietokilpailunkin ja opettaja vielä kehtasi sanoa palkinnonjakotilaisuudessa, että sinä olisit viimeisenä tämän palkinnon ansainnut.

ap