Tyttöni on lyönyt minua saksilla, potkinut kasvot verille ja yrittänyt lyödä kirveellä.
Silti en ole koskaan huutanut, antanut luunappia tai tukistanut, läppäissyt enkä menettänyt hermojani. Holdingia olen käyttänyt pahimmissa raivareissa. Tyttö myös iski nyrkillä kaksivuotiaan pikkusiskonsa nenän verille, niin että tämä paiskautui lattiaan ja sai aivotärähdyksen. Nyt keskimmäinen iski 4 kk vauvaa jakkaralla päähän kun vauva makasi lattialla. Meillä ei kotona ole koskaan ollut minkäänlaista väkivaltaa aikuisten kesken.
Kommentit (31)
tehdään pilaa aika karmeista aiheista.
tuo on ihan normaalia, jatkakaa samaan malliin.
Niin tai oikeastaan, silmä silmästä olisi parempi rangaistus. Katsotaan miten käy.
Itse asiassa silmä silmästä olisi aian loistava ajatttelutapa ihan koko suomeen
puhui sinusta poikana mutta silti sinulla on pillu?
Tämä on ihan ILMISELVÄ provo.Huomaa tosta sun puhetyylistäsi.Nyt puhuit itse kuules pussiin
Tai sitten lapsi on tullut äitiinsä - sekopää, joka olisi tarvinnut apua ajat sitten.
Mutta jos kertomuksesi on totta, niin tyttösi paikka olisi lasten-ja nuorten psykiatrian osastolla.
Oot päässyt suljetulta avo-osastolle ja saat käyttää konetta?
Jos olisit kerran antanut lapsellesi selkään, ehkä pikkusisarusten ei tarvitsisi elää pelossa! V sentään näitä vanhempia jotka lässyttää ja "holdingoi" tuollaisia ilkiöitä. Tai eihäön se lapsi ilkeä ole, kukaan ei vaan ole opettanut tavoille :(
Mutta jos kertomuksesi on totta, niin tyttösi paikka olisi lasten-ja nuorten psykiatrian osastolla.
Onneksi munkin isäni esti sairaalakouluun laittamisen ekalla luokalla, koska olin luokan priimus, ekalla luokalla kaikki muut aineet olivat kymppejä, paitsi käytös 6 ja huolellisuus 8. Voitin koulun tietokilpailunkin ja opettaja vielä kehtasi sanoa palkinnonjakotilaisuudessa, että sinä olisit viimeisenä tämän palkinnon ansainnut.
ap
psykis on päässyt taas suljetulta osastolta lomille....