Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme todella pettyneitä GL-korun (Kalevankatu) palveluun ja sormukseen. Kävin sormuksen sovituksessa ja sanoin kaksi kertaa, että sormus on liian tiukka, liian pieni, liikkeen omistaja oli hyvin ylimielinen ja väitti vaan, että sormus on minulle juuri oikean kokoinen.

No, nyt minulla on vihkisormus,jota en voi käyttää lainkaan - se kun on liian pieni.Sain niin töykeää palvelua, etten halua mennä enää tuohon liikkeeseen, vaikka heillä kyllä olisi velvollisuus suurentaa sormus sopivaksi. En vaan viitsi mennä sinne väittelemään.

Hinnan kanssa kannattaa myös olla tarkka, meille annettiin etukäteen arvio, tyyliin 900-1000 e, ja kuinkas ollakaan, kun maksun aika koitti, niin se oli tyyliin sen tasan tonnin.

Todella pettynyt!

Vierailija
2/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä sun on ihan turha täällä valittaa, jos et ole valmis meneään reklamoimaan kyseiseen liikkeeseen. Nyt vähän ryhtiä ja paikan päälle!

Me olimme todella pettyneitä GL-korun (Kalevankatu) palveluun ja sormukseen. Kävin sormuksen sovituksessa ja sanoin kaksi kertaa, että sormus on liian tiukka, liian pieni, liikkeen omistaja oli hyvin ylimielinen ja väitti vaan, että sormus on minulle juuri oikean kokoinen. No, nyt minulla on vihkisormus,jota en voi käyttää lainkaan - se kun on liian pieni.Sain niin töykeää palvelua, etten halua mennä enää tuohon liikkeeseen, vaikka heillä kyllä olisi velvollisuus suurentaa sormus sopivaksi. En vaan viitsi mennä sinne väittelemään. Hinnan kanssa kannattaa myös olla tarkka, meille annettiin etukäteen arvio, tyyliin 900-1000 e, ja kuinkas ollakaan, kun maksun aika koitti, niin se oli tyyliin sen tasan tonnin. Todella pettynyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit :) varsinkin ensimmäinen miellyttää silmää. On toki "massakamaa" kuten tuossa jo joku sanoi, mutta kaunis sormus. Miksi pitäisi olla aina kaikessa niin erilaisuutta tavoitteleva. Kauniita klassisia sormuksia.

Vierailija
4/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään noista "kruunu"sormuksista, mun mielestä kauniita on upotetut kivet, ja jotenkin epäsymmetrisesti, esim. GL-korulla on kivoja.

http://www.gl-koru.fi/kihlat.htm

Vierailija
5/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään tuollaisesta simppelistä mallista ja valkokultaahan sen pitää olla. Jes.

Vierailija
6/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sormukseni 15 vuoden takaa on hyvin samantyylinen, mutta keltakultaa. Aina hyvältä näyttävä klassikko.

Onnea!

Vierailija
7/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parempi. Tykkään :)

Vierailija
8/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse en voi sietää kiviä, ihan sama miten kiinnitetty.

Upotetut on kyl vielä rumempia, mut toki käytännöllisempiä.

Mut ei mulle timantteja missään muodossa, kiitos.

Vierailija
9/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tykkää valkokullasta...

Vierailija
10/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää kakkosen itse renkulaan istuteuista kivistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan