En ole sitten vieläkään raskaana. Aukaisenpa viinipullon!
Yritys ollut käynnissä jo monta kuukautta, mutta ei vielä tärppiä.
Menkat alkamaisillaan taas :(
Otanpa sitten viiniä, kun vielä saan juoda...
T. kolmekymppinen vauvakuumeilija
Kommentit (19)
Ensimmäinen raskaus taisi sitten päättyä tähän. Taidanpa itsekkin ottaa huomenna viiniä.
Ensimmäinen raskaus taisi sitten päättyä tähän. Taidanpa itsekkin ottaa huomenna viiniä.
Meillä esikoista tehtiin vauvahoidoilla 5v ja nyt lapsia on onneksi jo kolme. Mutta neljättä ollaan hoidoilla yritetty jo jonkin aikaa, ei vaan onnistu.... siksi otin lasin viiniä, vaikka kai se sitten laskee hedelmällisyyttä jo niin paljon, ettei seuraavakaan pakastealkion siirto onnistu:(
mutta sitten kun vauvaa yritetään monta vuotta, tekisi jo mieli hukuttautua siihen viinipulloon.
uskon sen erittäin hyvin.
Jo tämä 9 kk (josta varsinaisesti yritystä 3 kk) on tuntunut ikuisuudelta :(
T: Ap
Jep, meillä yritystä takana 1 v 3 kk ja ikää 35, että aukaisenpa minäkin pullon. No, ehkä vielä joskus...
se lasi punkkua ole ihan hyväksi ovulaation jälkeen. ;) Noin kiinnittymistä ajatellen.
Minulla taitaa olla juuri keskenmeno käynnissä :(
myös kävi niin, että ensimmäinen raskaus päättyi tammikuussa keskenmenoon noin rv 5.
Olen lukenut jostain, että ensimmäinen raskaus päättyy usemammin keskenmenoon, että keho jotenkin vielä harjoittelee raskautta tms.
se lasi punkkua ole ihan hyväksi ovulaation jälkeen. ;) Noin kiinnittymistä ajatellen.
Viimeinen inseminaatioyrityksemme päättyi tänään menkkoihin. Meillä on jo yksi inseminaatiolapsi (6v) ja toista on toivottu 4 vuotta. Nyt oli viimeinen yrityskierto, koska päätimme, että IVF:ään emme lähde, kun yhden lapsen olemme jo onnistuneesti saaneet ja ikää meillä molemmilla liki 40 v...
Tää on niinku loppuelämän ensimmäinen päivä!
tässä ei ei olekaan muutamaan kuukauteen tullu otettua mitään, jospa huomenna viiniä äipän kanssa kun menen kotipuolessa käymään
Noin se mullakin meni että oli turhuvuodot ja kaikki. Ja sen vuoden ainoa känni kaverin häissä, kun olin ihan varma että menkat alkaa just.
Kaikille muille huonotuurisille myös sympatiani. :(
Mutta ap:lle sen verran, että jos vasta vain tuntuu siltä, että nyt ne alkaa, niin älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Olin itse juuri tärppikierrossa ihan varma, että no nyt ei ainakaan onnistunut ja odottelin tyynenä kuukautisia. Mutta niin vain sittenkin oli tärpännyt. :)
Viimeinen inseminaatioyrityksemme päättyi tänään menkkoihin. Meillä on jo yksi inseminaatiolapsi (6v) ja toista on toivottu 4 vuotta. Nyt oli viimeinen yrityskierto, koska päätimme, että IVF:ään emme lähde, kun yhden lapsen olemme jo onnistuneesti saaneet ja ikää meillä molemmilla liki 40 v... Tää on niinku loppuelämän ensimmäinen päivä!
Tuossa ennemmin kirjoitin miten yritämme 4. lasta pakastealkion siirroilla ja alkioita enää 2 pakkasessa, joten vähiin käy meidänkin mahdollisuudet. Ikää miehellä jo yli 40v ja itselläni yli 30v joten tuskin jaksamme aloittaa koko hoitourakkaa piikityksineen enää alusta. En vaan haluaisi millään uskoa, ettei lapsia enää tule.....
Ja sitten joku aika (n. pari kk sitten) päätettiin lopettaa yrittäminen... Tein tällä viikolla raskaustestin, kun tajusin kuukautisten olevan jo pari viikkoa myöhässä. No, ehdin iloita pari päivää positiivisesta tuloksesta ja tänään alkoi verinen vuoto. Ei vielä ehkä keskenmeno mutta ehkä alkava sellainen (aikaisemmissa raskauksissa ei ole ollut mitään vuotoja)... *huoh* En nyt siihen pulloon vielä koske mutta suklaavarasto on jo korkattu... ;)
kaikkien menetyksistä :(
Itse tein tänään raskaustestin ja sain huomata sekä pettymyksekseni, että helpotuksekseni etten ole raskaana. Olin olevinaan havainnut tyypillisiä raskausoireita, mutta kun tuo pienin on vasta 5 kk vanha, niin toivoin yhtäaikaa että olisin ja en olisi raskaana... Mahdollisuushan oli muutenkin se prosentti, mitä on mahdollisuuksia, että kondomi pettää. Oireet vaan tuntui niin tosilta.
Mutta sain sitten hyvillä mielin juoda sen lasillisen viiniä, kun vauva nukahti jo aikaisin. Toivottavasti ei tarvitse tehdä testejä uudelleen vielä n. vuoteen ja sitten kyllä ottaisin sen plussan ihan mielellään taas vastaan minäkin ja luopuisin viinistä :D
Liittyisin "seuraan", jos olisi viiniä. Menkat alkoi tänään, joten taas aloitetaan koko homma alusta. Voi turhautuksen turhautus.
Älä nyt vielä juo jos menkat on alkamaisillaan Noin se mullakin meni että oli turhuvuodot ja kaikki. Ja sen vuoden ainoa känni kaverin häissä, kun olin ihan varma että menkat alkaa just.
oon melkein satavarma, että kyllä ne taas alkaa.
Tuhrua tuli aamulla paperiin, ja nyt illalla pikkuhousunsuojaan. Vatsaa on myös nipistellyt sihen malliin, että eipä taida olla toivoa.
Nyt on kp 27/26-27. Joskus kierto venynyt 29 päivään, jos on ollut jotain erikoisempaa, stressiä tms. menossa.
Ota vaan vinkkua ja relaa! Positiivisillä mielin!
niin teinkin. Meni koko pullo kuoharia :D
Ap
mutta sitten kun vauvaa yritetään monta vuotta, tekisi jo mieli hukuttautua siihen viinipulloon.