Huomenna ensitreffit, minne kahville Helsingissä?
Ongelma tulikin jo otsikossa. Huomenna ekat treffit netissä tapaamani miehen kanssa ja koska haluan pitää tapaamisen lyhyenä (ellei nyt mitään todella yllättävää sielujen sympatiaa synny ensikatseesta, hah), ehdotin, että käydään jossain iltapäivällä kahvilla.
En ole aikoihin käynyt Helsingin keskustassa, joten olisiko vinkkejä kivasta kahvilasta?
Kommentit (12)
Tuskin tavataan toiseen kertaan :( Mies olisi varmaan mukava kaverina silloin tällöin nähtynä, mutta kumppanina - ei kiitos! Puhui koko ajan itsestään, ei kysellyt multa mitään, kun kerroin jotain itse, alkoi hän heti kertomaan omaa, muka tärkeämpää juttua hyvin löyhästi asiaan liittyen.
En pidä itseäni pinnallisena, mutta miehen ulkonäkökään ei vakuuttanut. Mikään kaunotar en ole itsekään, mutta rehellisesti kerroin minkä näköinen ja pituinen olen (ja kuvakin oi totuudenmukainen). Mies mm. valehteli pituutensa (olikin suunnilleen saman pituinen kuin mä, mikä ei haittaisi jos olisi heti sanonut sen). Lisäksi ihmettelin taas kerran, miten niin monella miehellä on todella huonot hampaat! Tai sitten mä vaan olen nipo erityisesti just hampaiden takia :)
Summa summarum: huonomminkin olen elämässäni 1,5h viettänyt, mutta mieluummin olisin istunu vaikka kavereiden kanssa terassilla tuonkin ajan. Mikäli mies haluaa vielä tavata, pitää keksiä joku kohtelias kieltäytyminen. Helpotus olisi, ellei hänkään hauluaisi enää tavata.
Huoh, löydänköhän mä ikinä ketään? Tämä yksinäisyys kyllästyttää ihan tosissaan :(
Tuo on muuten todella ärsyttävää, jos toinen puhuu koko ajan itsestään! Kävin parisen vuotta sitten treffeillä samantyyppisen miehen kanssa. Ekoilla treffeillä ajattelin, että ehkä hän on vain hermostunut, joten suostuin toisille treffeille. Meno vain paheni! Tiedän todella paljon eräästä asiasta, mutta en edes ehtinyt sanoa omia mielipiteitäni kun mies oli jo kertomassa kuinka asiat _oikeasti_ menevät ko. asian kohdalla. Lopulta hermostuin ja sanoin suoraan,että olen ihan oikeasti asiantuntija tämän asian suhteen ja että mies on puhunut ihan puuta heinää ko. asiasta. Lienee sanomattakin selvää, ettemme enää tavanneet, vaikka mies oli todella hyvännäköinen :)
Uutta matoa koukkuun vaan!
jossa naapurit eivät ole ihan huohottamassa niskaan. Vaan mistä sellaista yksityisyyttä enää löytääkään?
Menkää Kaivopuiston Ursulaan, eikä kun Karusellissa on pidemmät välimatkat pöydillä. Tai Cafe Engeliin. Tai Ruoholahteen; siinä Verkkakaupp.com viereisessä kaupparyppäässä on heti sisääntuloaulassa ihan siisti kahvila muutaman askeleen ylöspäin käveltäessä. Tai Runeberginkadulle Sammonkadun kulmassa on persoonallinen kirjakahvila.
Pääset livahtamaan asioille nopeasti, jos ei synkkaa. Kiseloffin basaarin kahvilassa voisi olla tilaa, siis Tuomiokirkkoa vastapäätä.
Café Succès, Korkeavuorenkatu kakkosessa. Vähän syrjässä ydinkeskustasta, kuitenkin vain 5 min matkan päässä Stokkalta. Legendaarinen korvapuustipaikka, ollut pystyssä jo 50-luvulta lähtien.
Aivan erinomainen ja rauhallinen paikka, tunnelmallinen.
Eiköhän näillä vinkeillä ja googlella joku paikka löydy. ap
vai annatko odottaa ykkös-bonusta?
naapuripöydässä istuva väkisinkin kuulee koko kahvilan jutut. Minäkin suosittelen Bulevardin kahvisalonkia tai sitten Carusellia mutta sinne on keskustasta pidempi matka. Ei pysty niin vaan livahtamaan karkuun.
Yksi vaihtoehto voisi olla Stockan 8. kerroksen kahvilat. Aika turvallinen paikka jos tyyppi on hullu.
Sitähän ei voi estää, että joku kuulee meidän jutut, mutten nyt ehdoin tahdoin halua mennä niin pieneen paikkaa, että koko elämäntarina tulee koko kahvilan tietoon.
Tuolla Bulevardin kahvisalongissa olen muistaakseni joskus käynyt ja se oli ihan kiva paikka. Ehkä menemme sinne.
Ja ykkös-bonusta joutuu treffikumppani odottelemaan :)
Menkää nyt kaljalle, hyvät ihmiset