Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää miss Suomi itkee Mtv 3 nyt

Vierailija
16.09.2011 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missin on itse hankittava itselleen keikat joista joutuu vielä maksamaan suuren osan (oisko puolet) missiorganisaatiolle. Aika vaativa homma alkaa noin nuorelle yllättäen siihen bisnekseen kun ei ole mitään kontakteja yms. Tietty sitten on esim. Satu Tuomisto jolla oli oma yritys jo ennen missikisoihin osallistumista joten hänellä oli jo jotain tajua miten toimia töiden hakemisen suhteen.

Vierailija
22/22 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te kivitätte Piaa? Kateudesta, kun on kyse kauneuskilpailun voittajasta? Jos kyseessä olisi ollut joku ruma, erilaisen kisan voittaja joka olisi allekirjoittanut nuorena ja naiivina typerän sopimuksen, täällä oltaisiin raivona. Mutta ei. Kyllähän missin pitää itse edustaa, antaa haastatteluja, maksaa kaikesta provikat jollekin vanhanliiton pervolle, lähteä ulkomaille kisaamaan, hankkia pukunsa ja sponssinsa ja vielä tosiaan maksaa puhelutkin itse. Hänhän tosiaan on allekirjoittanut sopimuksen. Nuo nuoret tarvitsisivat asianajajan apua noiden "sopimusten" luvussa, harva ymmärtää mihin on oikeastaan lupautunut.

Pertaani naureskelle hymyilen hänelle, kuten kaikille muillekin misseille.

Nuo ehdot ja niiden kohtuuttomuus ovat olleet julkista tietoa jo useiden vuosien ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi