Vuosikerta kamaa!
Keitä kiinnostaa hyvässä kunnossa olevat yli viiskymppiset miehet ja miksi?
Kommentit (4)
oma sulhoni on mua 12 vuotta vanhempi viiskymppinen mies enkä kyllä enää vaihtais nuorempaan, niitäkin mulla on ollut ihan tarpeeksi. vanhemmassa miehessä on enemmän itsevarmuutta, kokemusta, viisautta, karismaa. osaa pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, arvostaa naistaan, jaksaa keskittyä perhe-elämään, ei vouhota koko ajan joka paikassa. edellinen mies oli vuotta nuorempi mua ja aika lapsellinen ja kypsymätön, joten vertailukohtaa on. mutta toki täytyy olla hyvinsäilynyt ja itsestään huolta pitävä mies.
vanhempi nainen on ihan ok, tosin en siedä ryppyja naamassa, enka selluliitiä takamuksessa enkä löusää vatsanahkaa enkä lommoisia poskia. täytyy olla todella trimmattu ja treenattu sekä älykäs ja huumorintajuinen ja tietysti varakas.
mutta rinnat myös täytyy olla pyöreät ja kiinteät
kiinnostaa yli viiskymppiset, toki yli neljäkymppisetkin.
Toki kiinnostuminen ei ole pelkästä iästä kiinni, eli pitää olla muutoinkin mielenkiintoinen tapaus ;)
Mutta siis tyylikkäästi harmaantunut charmikas mies, hyväkroppainen, pilke silmäkulmassa, niin avot, sukat pyörivät jaloissani.
Ja miksi? Jaa-a, varmaankin se elämänkokemus, kyky kohdella naista hyvin, tai jotakin sen kaltaista kait vanhemmassa miehessä arvostaa.
Varattu olen, mutta silmäkarkkina nautin kyllä vanhemmista komeista miehistä ;)
N39