Tyttöystävät.miehen karvoitus.
Itse aloin miettii minkälaisesta miehen karvoitusta tykkäätte.täys posliini.pallit sheivattu.kullin yläpuolelle pieni karva.vai ihan perus eli koskematon.
Kommentit (12)
Miehellä kuuluu olla karvoja.
Miehekästä.
Säärissä,kilkuttimissa,kainalossa,rinnassa.
mmm
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:18"]
Akat ajelee karvoja, ei miehet.
[/quote]
Samaa mieltä kaikkien muiden karvojen paitsi alapään karvojen suhteen. Sieltä naisen ei tarvi sheivata.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:04"]
Miehellä kuuluu olla karvoja. Miehekästä. Säärissä,kilkuttimissa,kainalossa,rinnassa. mmm
[/quote]Täsmälleen näin. Jos miehelle on karvoja annettu, niin kaulasta alaspäin ne pitää jättää. Hiukset, naamakarvat ja niskakarvat + tietenkin nenä- ja korvakarvat tulee siistiä. Miesten sheivailu on ämmien ja homojen touhua.
Hirveintä ikinä on posliinimies. Hyi. Tulee lapsi mieleen ja se ei sytytä.
Ehkä sallitaan yksi poikkeavakin näkökulma. Jos minä sheivaan kiitoradan, voin ihan hyvin vastia että mies tekee jotain samanlaista. Siis kulli ja pallit puhtaiksi ja ylös pikku tupsu. Sheivaamatonta miestä en ime. Mies saa sitten valita mitä tekee. N27A
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"]
Ehkä sallitaan yksi poikkeavakin näkökulma. Jos minä sheivaan kiitoradan, voin ihan hyvin vastia että mies tekee jotain samanlaista. Siis kulli ja pallit puhtaiksi ja ylös pikku tupsu. Sheivaamatonta miestä en ime. Mies saa sitten valita mitä tekee. N27A
[/quote]itse yhdy samaa.se on.vähän niinku molemminpuolista.kun näkee ett toinen pitää itsestään huolta.sheivaa ym.se on esim kiva antaa suuseksiä.toivoo myös toisen ajattelevan samalla tavalla.voiha se mies siistiä esim.pallit paljaaks.se on ihan tuntunen kun niitä imetää.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"]
[/quote]
Toki tasapuolisuus suhteessa. Miehenä ei niin tee mieli ihan kauheasti sheivata varsinkaa pallei. Tai siis tykkään ajatuksesta että ne tuntuisivat vähän sileämmiltä mutta itse leikkuu prosessi on astetta hazardimpaa kuin melko suoraviivaisen naisen häpyalueen sheivaaminen. Helpommin käy ikävii vahinkoi kassien kanssa sheivatessa T_T
M26
Mä tykkään lyhyestä karvoituksesta poikaystävälläni, en sileästä mutta puskaantuminen ei seksikästä... Pojuyde siis leikkaa saksilla tai trimmaa koneella. Tosin hän tykkää mulla samasta, ei siis poslaria tai sheivattua häpyä vaan pidetään saksilla mirri lyhytkarvaisena, niin se on parhaimman näköinen ja tuntuinen :)
Silleen että gigulin varsi on ajeltu kokonaan mutta siinä päällä saa olla karvoja ja navassa ja rinnoissa ja reisissä yms ♡
Koskematon. Karvaton mies ei sytytä ainakaan minua yhtään.