Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkkua kuristaa ja ahdistaa

Vierailija
16.09.2011 |

joka ikinen työpäivä ahdistaa ja viikonloppuna ahdistus hiipii mieleen viimeistään sunnuntai-iltana.

Olen ns. unelmatyössä, sain mielenkiintoisen ja arvostetun projektin josta minun pitäisi olla todella kiitollinen ja innostunut. Mutta kun en ole. Jouduin vaihtamaan työpistettä tämän projektin vuoksi ja yksikössä, jossa olen nyt, ei ole minkäänlaista työyhteisöä. Edelliseen pisteeseen minulla jäi kaikki ihanat työkaverit joita näen edelleen toisinaan. Täällä istun omassa kammiossani ja yritän kaivaa jostain syövereistäni työmotivaation joka halvatun päivä. Joskus löytyy, joskus ei. Homma ei etene vaikka pitäisi.

Välillä ahdistun niin, että luulen saavani jonkun paniikkikohtauksen ja olo lähentelee pakokauhua. Pahinta on huono omatunto, sillä tiedän oikeasti, että minun pitäisi tykätä tästä ja olla motivoitunut - monelle tämä olisi unelmatyö.

Työtä en oikein voi jättää keskenkään, vaan tämä vaatii yhden ja saman henkilön panostuksen alusta loppuun.

Miten ihmeessä jaksan ilman, että menetän kokonaan mielenterveyteni seuraavat 1,5 vuotta? Mistä kaivan kadoksissa olevan motivaationi? Musta tuntuu että kuristun tähän olotilaan.

Auttakaa naista hädässä, neuvoja tarvitaan ja vertaistukea!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että samat on fiilikset. Tilanne vain vähän eri. Itse aloitin hiljattain uudessa tehtävässä. Työ on mielenkiintoinen, minut valittiin isosta hakijajoukosta ja kaiken pitäisi olla hyvin. Vaan kun ei ole. Perehdytys on olematonta, tuntuu etten pääse tähän kiinni :(. Toisaalta kukaan ei painosta ja tiedän, että ajan kanssa tähän (kai) oppii. Nytkin vaan mahaan koskee ja iltaisin työasiat pyörii päässä enkä osaa keskittyä muuhun. Jaksamista sulle, ehkä aika auttaa ja motivaatio löytyy jostain?! Toivottavasti.

Vierailija
2/2 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans pahin ongelma tuo, että en tunne pääseväni tähän projektiin sisälle ollenkaan, vaikka oon tahkonnut tätä jo alkuvuodesta asti. Varmasti tämä olisikin jo paremmin hallussa, jos minua ihan aidosti, käsi sydämellä rehellisesti, tämä kiinnostaisi. Mutta ei tällaisia asioita saa sanoa ääneen. Ja pätkätyöläisenä mun oli lähes mahdotonta kieltäytyä tästä työstä, jonka piti olla minulle askel eteenpäin uralla.

Nuo fyysiset oireet mua on alkanut pelottamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme