Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helvetissä vielä nykypäivänä messuilla on noita "huoraksi pukeutuneita"?

Vierailija
15.09.2011 |

kävin alihankintamessuilla ja siellä monen firman edessä seisoo yliseksikkäästi pukeutunut nainen hymyillen, ja sovinistipaskat tuijottaa naama virneessä. Kuvottavaa. Miten kukaan nykypäivänä suostuu tuollaiseen. Kauheeta esineellistämistä ja ehkä jopa miesten aliarviointia.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vetäytyä pötkölleni kielikorvani viereen (päälle) rauhassa.

Vierailija
22/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaton touhua nykyaikana. Missä on fiman aivot ja mihin tällä tähdätään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaton touhua nykyaikana. Missä on fiman aivot ja mihin tällä tähdätään?

siihen että miehillä olisi silmänruokaa. Jolloin he viihtyvät paremmin. Ja sitten he ostavat tms. mitä firma myy.

Vierailija
24/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota usein selvästi vanhemmat keski-ikäiset miehet tuijottaa. Se on säälittävää siitä huolimatta, että tuo objekti saa palkkaa.

Miten vähäpukeiset naiset ja teollisuus liittyvät yhteen?

Vierailija
25/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota usein selvästi vanhemmat keski-ikäiset miehet tuijottaa. Se on säälittävää siitä huolimatta, että tuo objekti saa palkkaa. Miten vähäpukeiset naiset ja teollisuus liittyvät yhteen?

Mutta olettavasti siellä messuilla on sitten miehiä ja vähäpukeiset naiset ja miehet liittyvät yhteen:).

Vierailija
26/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne naiset ei itse koe tulevansa halvennetuiksi, kuten eivät varmaan koe kun ovat työhön vapaaehtoisesti ruvenneet, niin ketä se halventaa? Tekeväthän naiset itsekin itsestään näyttelyesineitä meikkaamalla ja minihameilla jne ja haluavat miesten huomiota, kuten myös miehet naisten.

Vierailija
27/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vedetty päälle minaria, nahkakorsettia ja saappaita. Ja sitten ne seisoo paikallaan, hymyilee ja äijät tuijottaa. On ihan eri asia kuin norminaisen meikkaaminen.

Vierailija
28/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne naiset ei itse koe tulevansa halvennetuiksi, kuten eivät varmaan koe kun ovat työhön vapaaehtoisesti ruvenneet, niin ketä se halventaa? Tekeväthän naiset itsekin itsestään näyttelyesineitä meikkaamalla ja minihameilla jne ja haluavat miesten huomiota, kuten myös miehet naisten.

Jos siellä on joku nainen vähissä vaatteissa, niin eipä ole minulta pois eikä halvenna minua mitenkään. Miksi siis kantaisin huolta asiasta.

Vierailija
29/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on joku nainen vähissä vaatteissa, niin eipä ole minulta pois eikä halvenna minua mitenkään. Miksi siis kantaisin huolta asiasta.

Vierailija
30/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vedetty päälle minaria, nahkakorsettia ja saappaita. Ja sitten ne seisoo paikallaan, hymyilee ja äijät tuijottaa. On ihan eri asia kuin norminaisen meikkaaminen.

eipä niitä ole kukaan siihen pakottanut. Varmaan tykkäävät olla esillä ja katseiden kohteina, kuten suurin osa nykynuorista.

Vierailija
31/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onpa miehilla jotain katsottavaa... ei suomi ole muslimivaltio jossa ei paljasta pintaa saisi nayttaa

Vierailija
32/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kakkosasuntopaikkakunnalla avattiin viime kesänä uus autoliike, avajaisia mainostettiin paikallislehdessä ja joku bikinitanssiryhmähän siellä oli esiintymässä. Tiedän ainakin mihin autoliikkeeseen en sillä paikkakunnalla vie kymppitonnejani, "vain miehet toivotetaan tervetulleiksi liikkeeseemme".

Vierailija
33/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kakkosasuntopaikkakunnalla avattiin viime kesänä uus autoliike, avajaisia mainostettiin paikallislehdessä ja joku bikinitanssiryhmähän siellä oli esiintymässä. Tiedän ainakin mihin autoliikkeeseen en sillä paikkakunnalla vie kymppitonnejani, "vain miehet toivotetaan tervetulleiksi liikkeeseemme".

se bikinitanssiryhmä sua häiritsi?

Vierailija
34/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin katselevat mielellään komeita nuoria miehiä, tosin ei ehkä ihan stringeissä kuitenkaan. Autoliikkeiden tapaisilta firmoilta toivoisi viisautta huomioida myös naiset, sillä me olemme kuitenkin jo iso osa asiakaskunnasta.

t. ei tuo alkuperäinen

Vierailija
35/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras hinta-laatu -suhde. Nuoren tytön saa palkattua halvalla töihin mutta esim alkoholin tarjoamiseen pitäisi laittaa paljon enemmän rahaa. Kalliita lahjojakaan ei voi kovin paljon jakaa ja peruskrääsä ei kiinnosta ketään.

Vierailija
36/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitense bikinitanssiryhmä sua häiritsi?

...kun en paikalla ollut, mutta on toi mun mielestä vähän sellainen avajaistempaus ettei sinne naisia ja lapsiperheitä ensisijaisesti haluttu houkutella.

Vierailija
37/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kaunista tissiä ja persettä tarjolla, niin ne tekee ihan mitä vaan ja syytää rahaa surutta.

Onhan se nähty jo miljoona kertaa. Heikkoja tyhmyreitä egojensa kanssa.

Vierailija
38/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä naisia lyhyissä hameissa ja korkkareissa, vai oliko siis naisia just jossain korseteissa ja nahkasaappaissa jakamassa ilmalämpöpumpun ja toimistotarvikkeiden esitteitä?

Vierailija
39/60 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehille on lapsellisen helppo mainostaa. Miettikää telkkarien miehille suunnattujen tuotteiden mainoksia.

Joku partaterä:

"Fusion Power Stealth"

Mitä tekemistä noilla asioilla on parranajon kanssa? Ei mitään muuta kuin että ne ovat "miehekkäitä". Niin lapsellista kuin se onkin.

Kaikki naisellinen ja seksikäs vetää huomion kaikkein tehokkaimmin. Olen itse isotissinen, ja joidenkin miesten on ollut jopa vaikea olla mainitsematta asiaa, vaikka heidän tuskastuneesta ilmeestään voi lukea heidän tietävän ettei se ole sopivaa.

Sitä käytetään mikä myy, en tiedä mitä ihmettelemistä on siinä että rahaa tehdessä tallotaan kaikkien arvojen yli. Se ei ole millään tasolla oikein, mutta en ymmärrä miten joku voi olla siitä vilpittömän yllättynyt.

Vierailija
40/60 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai jos halutaan karkottaa lapsiperheet ja naiset ostajina niin laittakaa portto alasti tuotteen eteen, hah huonoa markkinointia se vain on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän