Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvatustieteenmaisterit (ja- kandit)!

Vierailija
14.09.2011 |

Mitä työtä teet ja mikä on palkkasi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan tunnustaa, valinnan "vääryys" johtuu siitä, että en muuallekaan päässyt.

Näin työttömällä sitä on muutakin tekemistä kuin kököttää av-palstan ääressä odottamassa, että pääsisi jollekin vastaamaan asiassa, josta todella jotain tietää.

Hallintohommissa olen välillä ollut sen verran, että noin tonnin ansiosidonnaisen päivärahan olen ansainnut. KM-tutkintooni sisältyy lisäksi opettajan pedagogiset sekä opetushallinnon tutkinto, ja aineenopettajan kelpoisuuskin löytyy.

Todellakin ylitarjontaa näkyy olevan tällä koulutuksella, eli aina löytyy parikymmentä hakijaa paikkaan kuin paikkaan.

Suosittu se on luultavasti siksi, että avoimessa on tarjolla niin paljon, ja onhan niistä opinnoista hyötyä monellakin alalla.

Vierailija
22/26 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tilannettani toivottomana, jos en hyvänäkään. Mutta en haluaisikaan olla opettaja tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttajana aikuiskoulutuksessa, vakipaikka, palkka n. 3500e/kk

Vierailija
24/26 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/26 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/26 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnoista oppii paljonkin, mutta aikuisopiskelijan näkökulmasta vaatii aika paljon kypsyyttä saadakseen niistä jotain irti ja osatakseen soveltaa. Tosin aika matala motivaatio saa olla jos ei mitään opi. Hyvää tietoa ihmisen oppimisesta, ajattelusta, toiminnasta. Psykologia tukee hyvin, syventää ymmärrystä. Ehkä monella myös odotukset ei kohtaa sitä mitä opinnot ovat. Suosittelisin itse kaikille, ketkä ovat kiinnostuneita tulemaan jollain tavalla ihmisen kasvua.