Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mielestä oma hiusväri ei ole aina se paras?

Vierailija
22.09.2011 |

Nythän on jonkinlainen buumi kasvattaa oma hiusväri ja olla kokonaan värjäämättä hiuksiaan.

Monesti olen kuullut/lukenut vättämän, että oma hiusväri on jokaiselle se sopivin.

Rohkenen olla eri mieltä. Ehkä tummatukkaisella voi olla kaunis väri tukassaan, mutta en millään voi olla sitä mieltä, että maantienväri, siis sellainen epämääräinen himmeä tummanvaalea, olisi kaunis ja pukeva.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin vaalea iho, mutta epämääräinen maantien ja ruskean välimuotoa oleva hiusväri. Näytän paljon raikkaammalta ja kuulaammalta, kun minulla on runsaasti kullanväristä raidoitusta.

Vierailija
2/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mitään yhtä totuutta olla :)

Mäkin vaivalla kasvatin oman värin, ku kyllästyin jatkuvaan juurien värjäämiseen. Oma väri onki sitte tosi tylsä maantien väri (mun mielestä) ja värjään nykyään kevytväreillä silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän pari blondia jotka näyttävät huimasti paremmilta tummatukkaisina, ja päinvastoin.

Tosin olen kyllä sitä mieltä usein kannattaa pysyä kohtuu lähellä omaa väriä. Itsellä on keskiruskeat hiukset, minusta minulle sopii parhaiten joko hiukan tummempi ruskea tai sitten punaisempi versio omasta hiusväristä.

Vierailija
4/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sovi kenellekään!

Paha kyllä olen ilmeisestu tulossa allergiseksi hiusväreille nyt kun sitä harmaatakin alkaa olla:(

Vierailija
5/5 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on maantienharmaat hiukset ja kalmankalpea iho yhdistettynä tummiin silmänalusiin. Jos siis olisin luonnontilassa, näyttäisin harmaalta haamulta. Itselleni sopii pieni rusketus/aurinkopuuterin käyttö, vaaleat raidat ja hyvä meikkivoide. Näytän näin ainakin 10 vuotta nuoremmalta.

Linnanjuhliakin katsoessa ankeimmilta näyttivät ne naiset, jotka eivät olleet värjänneet maantien värisiä hiuksiaan...