L&B vai Me&I
Siis kumpi parempi laatuinen ja kivampi mallisto? Hinta taitaa olla suht sama? Olisi mukava ja helppo mahdollisuus kutsua naapurit kylään ja tutustua... ;)
Kommentit (8)
ja miellän sen myös kestävämmäksi. TAitaa olla osittain kyllä kalliimpikin.. Plussana "katkeamaton" kokoluokitus, eli vaatetta löytyy saumattomasti ihan kaiken kokoiselle, 50-senttisestä kokooon xxl.
Meillä siis 13- vuotias tyttö, jolle ei M&I vaatetta löydy, naisten vaatteet on liian aikuismaisia (malliltaan, ei tuo kietaisujuttu oikein istu kun ei ole vielä rintoja kunnolla), ja lasten vaatteet ei enää mahdu.
L&B on klassisempi ja koot ei ole niin kirttanoita.
tykkään myös enempi L&B vaatteista, taitaa tosiaan olla hiukan kalliimpaa se mallisto, mutta voi kierrättää useammalla lapsella eikä ole niin hirveän kulahtaneen näköinen. Mä oon ostanu osan vaatteista meidän vanhimmalle ja nyt neljäs käyttäjä jo niissä. Toki kulumisen jälkiä, mutta ei niin pahoja ettei voisi enään käyttää. Itsellenikin olen L&B vaatteita ostanut ja ovat olleet kyllä hyviä.
en yhtään tykkää L&Bstä, kerran olin kutsuilla enkä keksinyt muuta ostettavaa kuin pipon joka sekin jäi käyttämättä. Rumia ovat. M&I kivan näköisiä ja hyviä myös malliltaan, lapset käyttävät mielellään. Mutta hinta on niin älytön että eipä tule juuri ostettua. Samalla hinnalla kun saa Lindexiltä kolme samannäköistä...
Katsoin L&B malliston: kalliita, tylsiä, vaatteita oli vähän, ei yhtään omaperäisiä. Ja siis sikamaisen kalliita!
L&B:llä varsinkin poikien vaatteet ovat ainakin nykyään jopa rumia.
Jälleenmyyntiarvi myös kohdallaan ;)
enemmän ajaton mallisto, meandi on mun makuun lian retroa