Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin tytöstä on tullut aggressiivinen hoitoonmenon jälkeen.

Vierailija
14.09.2011 |

Nyt tönii, tuuppii, nipistelee ja tekee kaikenlaista kiusaa meidän taaperolle ja vauvallekin jopa. EI huvita enää viedä isompaa leikkimään sinne, kun yhdessäolosta on tullut tuollaista. :(

Tämä kyllä vahvistaa käsitystäni siitä, ettei hoito tee lapsille mitään hyvää, ei muuta kuin vahvistaa aggresssiivisia taipumuksia. Kotona paras! Naapuri sen jo totesi itsekin tuossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittivat hoidon elokuussa ja käytös muuttui. Ihan kamaliat ovat nykyään ei tee mieli tavata eikä kutsua kylään.

Se päivähoidon aloitus on lapselle aina rankkaa.Vie aikansa ennen kuin tilanne rauhoittuu ja kun lapsi on tutustunut uuteen paikkaan ja aikuisiin eikä tarvitse enää jännittää pelottaa tai olla ikävä. Kyllä me aikuisetkin käyttäydymme poikkeavasti kun meillä on kova stressi. Toivottavasti se apn naapurin tyttö saa aikuisilta tukea uuden vaativan tilanteen kanssa kyllä se huono käytös siitä muuttuu.

Vierailija
2/8 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 3-vuotiaita ei pitäisi viedä päivähoitoon. Tuntemani hoidossa olevat ovat hyökkäävämpiä ja rauhattomampia kuin kotona hoidettavat. Päiväkotitaaperot oppivat myös tavan kiljua kovaäänisesti, koska päiväkodeissa on kova meteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen huomannut.

Mietityttääkin, kuinka paljon liian pienen hoitoonvienti on lisännyt ja lisää näitä erityslapsidiagnooseja?

Vierailija
4/8 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimuksiin vedoten kertoo pienten lasten aggressiosta ja viidakon laeista ryhmissä.

Muutos on ollut niin nopea, niin dramaattinen ja valitettavasti verrattain pysyvä. Kaksi kuukautta hoidossa ja negatiivinen käytös alkoi heti ja on jatkunut vaan. Ennen rauhallinen tyttö itkee ja kitisee iltaisin myös paljon aiempaa enemmän ja kuulemma kaatuu puolikuolleensa sänkyyn uniaikana.

ap

Vierailija
5/8 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittivat hoidon elokuussa ja käytös muuttui. Ihan kamaliat ovat nykyään ei tee mieli tavata eikä kutsua kylään.

Vierailija
6/8 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys tekee aggressiiviseksi.

Ryhmissäkin on kyllä paljon eroa. Mun lapsilla on onneksi tänä vuonna varsin rauhallinen (tyttövaltainen) ryhmä. Ei siellä ole meteliä, lapset keskittyvät vapaahetkinäkin rauhallisesti omiin leikkeihinsä, eivät riehu ja rääy.

Vierailija
7/8 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiellä, että naapurin lapsen käytös ei johtuis pk:sta. Mutta on olemassa myös hyviä päiväkoteja. Mun muksut aloitti hoidossa kanssa elokuussa ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Pienten puolella (tosi poikavaltainen) on äärimmäisen rauhallinen tunnelma. Hoitajat on rauhallisia ja leppoisia tapauksia ja ei siellä ainakaan koko aikaa kiljuta. Ihan rauhallista on aamulla, kun vien ja kun oltiin tutustumassa niin oli niin rauhallista, että itse ajattelin, että miten hoitajat pysyvät itse virkeinä siellä. pari ekaa viikkoa oli pienempi sylinkipeä iltaisin, nyt ei enää ole. Ihan nuo ovat minusta kuten ennenkin.

Tiedän kyllä muistakin totuuksista, mutta on näitä hyviäkin juttuja. ja olen iki-kiitollinen että ollaan tällä puolella

Vierailija
8/8 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ärsyttää nämä tyylin "yhden naapurin lapsen" hoitoonmeno tarkoittaa, että pk.tekee nyt kaikista lapsista agressiivisia ym.

No mitäs näistä kaalinpäistä:) Tätä asiaa voisi veivata taas hamaan tappiin asti. Veivatkaa toki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme