N. 170cm nainen joka käytät farkuissa tuumakokoa 30:
Onko sinulla mielestäsi liian paksut vai sopivat reidet? Oletko muuten tyytyväinen vartaloosi/ painoosi?
Kommentit (14)
lantioni on suht kapea ja reidetkin (tuolloin :D) aika hoikat.
Mulla tuumakoko 29 tai 30
ja pituus 34. Painan 51 kg ja olen 171 pitkä :)
Eli reidet on aikas lailla kapeat mutta silti en luuranko ole , vaan hoikka, haluaisin hiukan lisää lihasta, en läskiä.
Olen sua 10 kg painavampi ja farkut ovat kokoa 28".
Eli reidet on aikas lailla kapeat mutta silti en luuranko ole , vaan hoikka, haluaisin hiukan lisää lihasta, en läskiä.Olen sua 10 kg painavampi ja farkut ovat kokoa 28".
Reiteni ovat isot, mutta johtuu pyöräilystä, rullaluistelusta ja säännöllisillä kyykyistä omaa painoa isommalla vastuksella :) Lihasmassaa löytyy muutenkin keskivertonaista enemmän. Tyytyväinen olen!
Eli reidet on aikas lailla kapeat mutta silti en luuranko ole , vaan hoikka, haluaisin hiukan lisää lihasta, en läskiä.Olen sua 10 kg painavampi ja farkut ovat kokoa 28".
no tosiaan ollaan :D mulla tuumakoko 28 ja painoa 71 kg :D pituus sama, 171
Reiteni ovat isot, mutta johtuu pyöräilystä, rullaluistelusta ja säännöllisillä kyykyistä omaa painoa isommalla vastuksella :) Lihasmassaa löytyy muutenkin keskivertonaista enemmän. Tyytyväinen olen!
tai ostaa vääränkokoisia farkkuja :) ap
jos viittaat minuun, 28" ja 71 kg niin saa tulla katsomaan! ostan normaaleista vaatekaupoista (hm, gina, lindex, seppälä) farkkuja ja justiinsa tänään oli päällä 28" farkut ginalta, just sopivat. jos on oikeasti lihaksikas ja "painava" kroppa niin se vaan on. ei kukaan usko että heilun ylipainon rajoilla :D
Paskaa nuo perkeleet puhuvat, kenelläkään ole lasten koon housuja ja silti 180cm pitkiä ja painavat 70kg, kusettavat vittu vieköön.
jos viittaat minuun, 28" ja 71 kg niin saa tulla katsomaan! ostan normaaleista vaatekaupoista (hm, gina, lindex, seppälä) farkkuja ja justiinsa tänään oli päällä 28" farkut ginalta, just sopivat. jos on oikeasti lihaksikas ja "painava" kroppa niin se vaan on. ei kukaan usko että heilun ylipainon rajoilla :D
olen 172cm ja 69kg, käytän koon 30 farkkuja jotka pääasiassa Espritiltä. Muiden merkkien tuumakoosta en tiedä.
enkä mitenkään mahdu 30 tuuman farkkuihin, taitaa olla 32 nyt käytössä. Minulla on rakenteellisesti leveä lantio nykyisten läskienikin lisäksi. Vyötärö on kapea, pienimmät hameet kokoa 36 ja yläosa kokoa 36-38, mutta housut 40.
Eli reidet on aikas lailla kapeat mutta silti en luuranko ole , vaan hoikka, haluaisin hiukan lisää lihasta, en läskiä.