Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Vuokkoset-siteitä pitäisi välttää?

Vierailija
13.09.2011 |

+ kotimaisia

+ saa myös puuvillaisena

+ saa myös biohajoavana eli voi laittaa kompostiin

+ edullisia

+ itse olen käytössä huomannut hengittävämmäksi kuin esim. Always (muita ulkol. merkkejä en nyt muistakaan kun en niitä sillä silmällä katsele kaupoissa)

- miinuksia en keksi yhtäkään!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,et kertonut miksi pitää välttää ? Jospa vastaisit.

Ap:n pitää antaa vastaus 11 vuoden takaa?

Vierailija
42/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluimmin Pirkka- vastaavia, koska ne on samoja kuin Vuokkoset, paitsi suojapaperista puuttuu se Vuokkoset-merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä sinänsä mitään, tykkään Vuokkosista kun eivät hiosta!

Alwaysiaa ja Libressessä on joku kenikaali, jolle allergisoiduin vähitellen vuosia sitten. Aluksi alapää punoitti ja tulehtui vasta muutaman päivän käytön jälkeen. Mutta sitten hyvin nopeasti kosketusallergia roihahti niin pahaksi, että nykyisin 5 minuuttia Always tai libresse pöksyissä ja samassa on koko jalkoväli pillusta perssilmään saakka ihan tulipunainen, turvonnut, kutiseva ja kuin tulessa!!

En tiedä mitä myrkkyjä Alwaysiin ja Libresseen laittavat, mutta kun tyttärellä alkaa menkat muutaman vuoden päästä niin Vuokkosia ostan sillekin!!

Terveyssiteissä on ainakin formaldehydiä, joka aiheuttaa joillekuille kuvailemaasi ihoärsytystä ja suurimmille määrille altistuneelle mahdollisesti jopa syöpää.

Oho. Kiitos kun sanoit. En ole vuosiin käyttänyt siteitä ja nyt olen sitten jatkossakin käyttämättä. Olen joko tamponilla tai kuukupilla. Olen herkistynyt formaldehydille (kiitos vaneritehdas) ja iho tai limakalvot eivät kestä yhtään, samantien tulee rakkulat ihoon. Jo vanerirakenteinen talo saa aikaan limakalvojen turpoamista.

Kaikille ei luonnistu sen reiän tukkiminen ja minä en pidä sitä minään luonnollisena ratkaisuna. Minä olen käyttänyt ohuita Vuokkosia koko ikäni. Ne käyvät alushousun suojina ja lieviin virtsan karkailuun menkkasuojien lisäksi. 

Vierailija
44/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen mies!

Vierailija
45/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ainakaan löytänyt Vuokkosilta tarpeeksi isoja siteitä. Mä olen jokseenkin omituinen muodoiltani, koska tarvitsen aina yösiteitä tai falskaa.

Rainbow inkontinenssisuoja super 12kpl

https://www.sokos.fi/fi/sokos/rainbow-inkontinenssisuoja-super-12kpl

Ennen vaihdevuosien alkamista aloin ajoittain vuotamaan kuin hanasta ja mitkään siteet eivät auttaneet muuta kuin tämä edes jonkin verran ja oli tyhjää parempi. 

Vierailija
46/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset on nykyisin parhaita. Nuorena käytin allwaysiä, mutta jokunen vuosi sitten oli se ihme hajustebuumi, tunkivat siteisiin hajustetta. Koko sideosasto löyhkäsi kaupassa... Niin merkki meni vaihtoon ja Vuokkoset osottautu hyväksi.

Vierailija
47/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Mies kirjoitti:

Onneksi olen mies!

Tuon lausunnon vuoksi synnyt seuraavassa elämässäsi naisen kehoon.

Vierailija
48/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tena Miesten housuvaivat virtsan karkailuun. Ei tarvitse käyttää niiden kanssa kalsareita.