Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Dubai, Sharjah Beach hotel
13.09.2011 |
Hei,
Vielä syntymätön beibi haluaisi olla mukana matkalla, johon lähdemme 1.11.
Syntymä tosin näillä näppimillä...
Näettekö esteitä matkalle lähtöön? Tarviiko lapselle olla oma passi? Ehtiikö paperiasiat hoitaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hei, kiitos viestistänne.
Monet perheet matkustavat pienten sylivauvojen kanssa, joten varsinainen este vielä syntymätön vauvanne ei ole. Dubain hygieniataso sekä terveydenhuolto on korkeaa tasoa, mutta kannattaa muistaa, että rakennustyömaita saattaa olla runsaasti ja jalkakäytäviä ei joka paikassa ole. Myös vauvalla tulee olla oma passi, joten mikäli päätätte lähteä matkalle tulisi passia hakea niin pian kuin mahdollista.
Ystävällisin terveisin,
Finnmatkat
asiakaspalvelu