Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo on prkl naapurilla häpyä!!!!!!!!!

Vierailija
13.09.2011 |

Asumme pienessä taloyhtiössä jossa on ns kuivaushuone (ei pyykkitupa koska ei ole vuokratalo vaan pyykkien kuivaushuone jossa "kuivuri" ja pyykkinarut) ja sen saa aina varata käyttöönsä max4h kerrallaan ja useammankin kerran vrk aikana kunhan vuorot ei ole peräkkäin.

No, kuivausvuoroni tänään klo8-12 ja kun kävin hetki sitten, klo11.25, tsekkaamassa roskiksien vientikeikalla pyykkien kuivumistilannetta niin naapurin mamma oli siellä tuomassa omia pyykkejään ja siirtelemässä meidän vaatteita.

Rupesi rutisemaan että "kun nää meidän pyykit olis nyt valmiita kuivumaan", totesin aika helvetin nuivasti että voivoi, teidän vuoronhan alkuun on vielä ½ h!!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellinen, ettei tuollaisen ihmisen kanssa tarvitse asua samassa talossa. Minä, minä ja minä ja oikeuksista pitää kiinni vaikka hampaat irvessä.

Eikö elämä ihan oikeasti käy raskaaksi?

Vierailija
62/62 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä kannata vääntää ihmisille joilla on kastemadon moraali ja logiikka.

ap

Miksi se ei haittaa sinua?

minusta tuokin olsi tod törkeää, ilm hieman eri sitten kai jos kuivaushuoneenne on tarkoitettu samaan aikaan käytettäväksi useammille asukkaille..

Tämä meidän ei ole, jokainen varaa sen oman henk.kohtaisen vuoronsa.

ap

röyhkeimmät ryttää kosteat pyykin pöydän reunalle kasaan.

Niitä onkin kiva sitten alkaa oikomaan takaisin kuivumaan :(

Pyykkien siirtely narulla tai kuivien narulta pois nostaminen minua ei haittaa, kosteiden pyykkien narulta pois nostaminen sen sijaan haittaa kovastikin.

Meillä on melko iso kuivaushuone, ja sinne mahtuu hyvin useampikin koneellinen pyykkiä. Kuivausvuoroja ei tarvitse erikseen varata, vaan pyykit voi viedä sinne jos tilaa on (ja yleensä sitä on).

Pitäähän naapurinkin saada pyykkinsä kuivattua. Jos siellä narulla on minun kuivia pyykkejä, niin ei niille mitään vahinkoa tapahdu jos joku siirtää ne omien pyykkiensä edestä pois.

Harvoinpa itsekään satun kuivia pyykkejä juuri sillä sekunnilla pois hakemaan kun ovat kuivuneet.

Itse kysyit miksi minua ei haittaa, ja minä vastasin miksi minua ei haittaa.

Meillä ei edelleenkään ole kuivausvuoroja, vaan kuivaushuone on koko ajan kaikkien käytössä.

Ei kannata kysyä jos ei halua toisen vastaavan.

Märkien pyykkien ryttääminen pelkästään haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi