Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Elämäsi pahin virhe

Vierailija
06.03.2011 |

Minkä teon/valinnan nimeäisit elämäsi isoimmaksi mokaksi? Ei tarvitse olla maata järisyttävä vaan oman elämäsi mittapuussa asia, jonka jälkikäteen katsottuna olisit tehnyt toisin.

Ja ei "en kadu mitään" -löpinää tähän ketjuun, haetaan vain virheitä, joita me kaikki olemme tehneet!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitseminen. oli huono valinta, mutta tuli siitäkin retaleesta edes jotain hyvää ulos. Lapset

Vierailija
2/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiin hoitoihin ei-henkeä-uhkaavan sairauden vuoksi 19-vuotiaana. Silloin kun tarpeeksi monta lääkäriä työnsi niihin päin, niin en osannut itse hahmottaa tilannetta tarpeeksi ja suostuin.

Oikeasti olisi kannattanut tehdä ensin vuosi tai pari töitä ja sitten hoitaa tuo sairaus pois alta, kaikki olisi sujunut niin paljon helpommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteesta, jossa voin todella pahoin. Itsekin sairastuin siinä roikkuessani jollain tavalla.

Vierailija
4/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vaan pitänyt loppuun asti miettiä silloin kun oli parempi mahdollisuus, kun nyt yrittää selviytyä arjesta...

Vierailija
5/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin opiskelemaqn rakastaani taidealaa. Ei ollut kovin realistista saada oman alan töitä, muutenkuin freelancerinä tai yrittäjänä. opiskelukavereista vain oieni murto-osa on työskentelee omalla alalla.

muuten ei kaduta mikään, elämä on ihanaa!

Vierailija
6/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa, eikä kunnon tuloja. Ei vois suunnitella tulevaisuutta, esim. omistuasuntoa...paitsi jos muutan pois Uudeltamaalta

Vierailija
7/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä opiskelut pidemmälle silloin kun se olisi ollut niin paljon helpompaa. Nyt ei paljon lohduta mikään yo-todistus kolmikymppisenä kahden lapsen yh-äitinä vaikka sitä kuinka sanotaan että aikuisenakin voi opiskella. Kaikki alat jotka vähänkään kiinnostaa vaativat hyvää matematiikan, fysiikan ja kemian tietämystä ja koulu/lukioaikoina mua ei vähääkään aiheet kiinnostaneet joten arvosanat on ihan surkeita ja taidot vielä huonommat. Eli jos nyt haluaisin jatkaa opiskelua pitäisi ensin käydä kaikki kyseisten aineiden kurssit muutamaan kertaan kokonaan läpi ennenkuin voisin edes haaveilla opiskelemaan pääsystä. Ja rahoitus-ja lastenhoitopuoli/mistä aikaa opiskeluun onkin sitten toinen ongelma. Hieman kaduttaa!

Vierailija
8/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä opiskelut pidemmälle silloin kun se olisi ollut niin paljon helpompaa. Nyt ei paljon lohduta mikään yo-todistus kolmikymppisenä kahden lapsen yh-äitinä vaikka sitä kuinka sanotaan että aikuisenakin voi opiskella. Kaikki alat jotka vähänkään kiinnostaa vaativat hyvää matematiikan, fysiikan ja kemian tietämystä ja koulu/lukioaikoina mua ei vähääkään aiheet kiinnostaneet joten arvosanat on ihan surkeita ja taidot vielä huonommat. Eli jos nyt haluaisin jatkaa opiskelua pitäisi ensin käydä kaikki kyseisten aineiden kurssit muutamaan kertaan kokonaan läpi ennenkuin voisin edes haaveilla opiskelemaan pääsystä. Ja rahoitus-ja lastenhoitopuoli/mistä aikaa opiskeluun onkin sitten toinen ongelma. Hieman kaduttaa!

ei ole mitään hyötyä, sinällään, jos ei aio jatkaa opiskeluja eteenpäin.

Pahin mokani siis on se, että, otin opintolainaa opiskellessani ja nyt ei ole mhdollisuutta edes pitkään pitkään aikaan mihinkään omistusasuntoon tms muuhun sellaiseen

Vierailija
9/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähdin matalapalkkaiselle alalle. Tosin en mä koskaan varsinaisesti alaani edes valinnut, kunhan päädyin sattumien kautta tälle alalle. Haaveissa on opiskella joskus vielä vaikka sähkömieheksi tai mihin vaan missä paremmat palkat.

Vierailija
10/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä missä kohtaa kaikki lähti menemään vikaan.

Nyt olen onneton, lihava kotiäiti. Mutta toisaalta tässä vaiheessa elämääni tiedän jo sen, ettei siitä ole vastuussa kukaan muu kuin minä ja aion muuttaa sen suunnan..

Vierailija
11/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi monelle tehneeni aikuisviihdevideoita. nykyiselle miehellenikin. aihe ei tule usein esille, mutta en tiedä miten hän suhtautuisi totuuden kuulemiseen enää monen vuoden valehtelun jälkeen.

Vierailija
12/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuresta rakkaudestani. Nyt muutama kuukausi sitten selvisi että hänkin on rakastanut minua kaikki nämä lähes 20 vuotta.... nyt kumpikin tahoillamme onnellisesti naimisissa, ei kuitenkaan sama asia

Vierailija
13/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotkin kännipanot

Vierailija
14/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palkka, ikävät työajat ja raskas työ, fysiikka ei meinaa kestää suomalaisten läskivuoria.

T: sairaanhoitaja 49kg...

Vierailija
15/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valehdellut tosi monelle tehneeni aikuisviihdevideoita. nykyiselle miehellenikin. aihe ei tule usein esille, mutta en tiedä miten hän suhtautuisi totuuden kuulemiseen enää monen vuoden valehtelun jälkeen.

miksi ihmeessä?

Vierailija
16/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valehdellut tosi monelle tehneeni aikuisviihdevideoita. nykyiselle miehellenikin. aihe ei tule usein esille, mutta en tiedä miten hän suhtautuisi totuuden kuulemiseen enää monen vuoden valehtelun jälkeen.

miksi ihmeessä?

Voisi kuvitella, ett jos niitä olisi tehnyt, ennemmin valehtelisi, ettei ole tai jättäisi kertomatta, mutta miksi väittää tehneensä, jos ei ole tehnyt, en tajua.

Vierailija
17/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuresta rakkaudestani. Nyt muutama kuukausi sitten selvisi että hänkin on rakastanut minua kaikki nämä lähes 20 vuotta.... nyt kumpikin tahoillamme onnellisesti naimisissa, ei kuitenkaan sama asia

Tää oli jo kuin suoraan jostain leffakäsikirjoituksesta.

Vierailija
18/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli jo kuin suoraan jostain leffakäsikirjoituksesta.

Mutta saimme toisemme 18 v:n jälkeen pari v sitten. Sitä ennen tosin hän oli eronnut ja minä jäin leskeksi. Mutta löysimme toisemme kuitenkin :-)

Vierailija
19/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen kun ryyppäsin ja rellestin niin hirmuisesti että minut pistettiin lastenkotiin.

Toisaalta jos en olisi ollut siellä niin en tuntisi noita ihania ihmisiä mitä nyt tunnen :)

Muutamat miehet olisin voinut jättää välistä

Vierailija
20/32 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys eteni todella hitaasti ja lähes pysähtyikin (kok. kesto 30 h jne.). Olisi pitänyt vaatia sektio siinä ensimmäisen vuorokauden lopulla, silloin kun leikkausverikokeet varalta jo otettiin. Repesin, peräsuolen sulkija vaurioitui, häntäluu murtui ja tuli iso sisäinen vuoto. Jalkeille pääsyssä meni viikkoja ja puolen vuoden jälkeen paranemisprosessi edelleen kesken ja suuri ? on, paraneeko sulkijan toiminta koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä