Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos vihervasmmisto taas tästäkin. Vihaan vastataan vihalla.

Vierailija
12.09.2011 |

Kiitos todellakin, että lähettelette tappouhkauksia kansanedustajille ja esim edustaja Hakkarainen ei saa liikkua Helsingissä enää vapaasti vaan supo kehoitti häntä käyttämään pieniinkin matkoihin taksia. Vihaan vastataan vihalla eli kyllä te vielä saatte kokea saman kohtalon.

"Eduskunnan turvallisuusyksikön mukaan kansanedustajien kannattaa välttää yksin liikkumista pääkaupunkiseudulla. Turvallisuusyksiköstä on kehotettu kansanedustajia käyttämään yksin pääkaupunkiseudulla liikkuessaan taksia. Taksikyytejään heidän ei tarvitse maksaa itse.

Syynä suositukseen on uhkailu, joka on viime aikoina kohdistunut ainakin perussuomalaisten kansanedustajiin.

Yksi tappouhkauksen saaneista on viitasaarelainen perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen. Hakkarainen on noudattanut saamaansa ohjetta ja turvautunut taksikyytiin.

Poliisi selvittää parhaillaan perussuomalaisten Teuvo Hakkaraisen, Olli Immosen ja Jussi Halla-ahon saamien uhkausviestien alkuperää. Immonen ja Hakkarainen saivat tappouhkauksia sähköpostilla ja Halla-aho Facebookissa.

"

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/uhkailut-panivat-kansanedustajat-tak…

Vihaan vastataan aina vihalla ja pelkoon pelolla! Koska alatte terrorisoimaan koko maata pommeilla yms?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkailla ketään. Peace, man!

Vierailija
2/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin haluaisiin kiittää viherkommareita siitä että

vanhusten vaippoihin käytettävät rahat voidaan nyt laittaa Suomen kansan suojelemiseen vihervasemmistoin terrorilta ja uhkailuilta. Lisäksi energian hintaan teillä on ollut aimo osuus ja rikollisuuden lisääntymisessä. Olette onnistuneet lisäämään esim myymälävarkauksia todella paljon ja energian hinta on ansiostanne ihan jotan käsittämätöntä, ONNEA! Te tulette Suomelle todella kalliiksi, ei ainoastaan sen takia, että makaatte sohvalla räkäpalloja pyörittämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kukkis ei hakkaisi Teukkaa edes käsilaukulla vaikka se on ollut tuhma poika ja pöllinyt ehtoollisviiniä!

Se oli joku muu. Luultavasti, jota persujen politiikka ärsyttää esimerkiksi joku joka on eri värinen?! Mutta kukkishan ei yleistä, että jos jahdataan eri värisiä, ne voi ottaa vaikka nokkiinsa.

Vierailija
4/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa merkit olla sitä luokkaa että pian tapahtuu jotakin. Tyytymättömyys on kasvanut koko Euroopassa huimasti.

Vierailija
5/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihan ilmapiiri on musta pelottavinta tässä. Tämä on aina ollut rauhallinen ja turvallinen maa. Yhä enemmän on vihaa, agressiivisuutta ja ylilyöntejä ja siitä mä syytän vihervasmmistoa, jotka tuovat Suomene paatuneita rikollisia.

Kataisen politiikasta voidaan olla montaa mieltä, mutta vihaa tässä yhteiskunnassa ei pitäisi hyväksyä ja sitä te vihervasemmistolaiset (kommunistit) lietsotte ja tuhoatte maan. Muuttakaa pois!

Vierailija
6/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläkin työttömyydestä, kaiken kalleudesta ja eriarvoistumisen lisääntymisestä ihan suomalaisten kesken. Meillä on liki puoli miljoonaa työikäistä työttömänä ja aivan varmasti sio osa vastoin tahtoaan.

Vihan ilmapiiri on musta pelottavinta tässä. Tämä on aina ollut rauhallinen ja turvallinen maa. Yhä enemmän on vihaa, agressiivisuutta ja ylilyöntejä ja siitä mä syytän vihervasmmistoa, jotka tuovat Suomene paatuneita rikollisia.

Kataisen politiikasta voidaan olla montaa mieltä, mutta vihaa tässä yhteiskunnassa ei pitäisi hyväksyä ja sitä te vihervasemmistolaiset (kommunistit) lietsotte ja tuhoatte maan. Muuttakaa pois!

Vierailija
7/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte ihania ja mä rakastan teitä kaikkia.

t. kukkis

Vierailija
8/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselle että hei, älä viitsi haukkua ihmisiä persuiksi tms. Itse asiassa en muista yhtään sellaista tapausta. Heille on ihan uusi juttu, että joku äänestää eri puoluetta kuin viherkommarit ja , että jokaisella on oma mielipide asioista.

Vierailija
9/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihan ilmapiiri on musta pelottavinta tässä. Tämä on aina ollut rauhallinen ja turvallinen maa. Yhä enemmän on vihaa, agressiivisuutta ja ylilyöntejä ja siitä mä syytän vihervasmmistoa, jotka tuovat Suomene paatuneita rikollisia. Kataisen politiikasta voidaan olla montaa mieltä, mutta vihaa tässä yhteiskunnassa ei pitäisi hyväksyä ja sitä te vihervasemmistolaiset (kommunistit) lietsotte ja tuhoatte maan. Muuttakaa pois!

Kommunismin perusajatus on se, että kaikilla on yhtä paljon joten kateutta ja kaunaa saatika vihaa ei edes esiintyisi. Onko määreet vähän hukassa? Muista että suvaitsevaisuus voi joskus koitua sinunkin perheesi hyväksi. Mielenterveysongelmaisia suvaitaan paremmin, erityislapsia myös. Alkoholistit hoidetaan jne.

Vierailija
10/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselle että hei, älä viitsi haukkua ihmisiä persuiksi tms. Itse asiassa en muista yhtään sellaista tapausta. Heille on ihan uusi juttu, että joku äänestää eri puoluetta kuin viherkommarit ja , että jokaisella on oma mielipide asioista.

että puolue nimeää itsensä PERus-SUomalaisiksi. Tässäkin kohtaa olisi sitä ammattitaitoa vaadittu nimen valinnassa, jos tältä olisi haluttu välttyä. Lisäksi persut kutsuvat itsekin itseään persuiksi. Minä en kutsu itseäni mamupatjaksi.

Vierailija
11/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun vihaan jo ihmistäkin!

Minä olen viherkommunisti, mutta kun arvostelen tällä palstalla (ja muillakin palstoilla) Käteisen idioottimaista EU-pankkitukipolitiikkaa, te solvaatte minua aina monin törkein ilmaisuin ja väitätte että olisin persu vaikka olen viherkommunisti. Minä en ole perusuomalainen, vihaan silti Käteistä ja Stupidoa, mutta te olette aggressiivisia vihapuhujia jotka leimaavat KAIKEN vastarinnan persuiluksi!! Meillä viherkommunisteilla on pitkä historiallinen selkänoja terrorissa ja ihmisten tappamisessa erilaisten mielipiteiden takia. Me synnyimmekin itä-saksassa terroristiliikkeeksi, sitä ennen oli Stalinia yms suvaitsevaisia vasemmistolaisia. Nyt noudatamme heidän ideologiaansa, menestys on jäänyt vähäiseksi, mutta jatkoa seuraa, kyllä vihreä terrorin tuntee ja meillä on hyvänä apuna muslimiterroristin, yhdessä painamme eteenpäin.

Vierailija
12/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun vihaan jo ihmistäkin!

Minä olen viherkommunisti, mutta kun arvostelen tällä palstalla (ja muillakin palstoilla) Käteisen idioottimaista EU-pankkitukipolitiikkaa, te solvaatte minua aina monin törkein ilmaisuin ja väitätte että olisin persu vaikka olen viherkommunisti. Minä en ole perusuomalainen, vihaan silti Käteistä ja Stupidoa, mutta te olette aggressiivisia vihapuhujia jotka leimaavat KAIKEN vastarinnan persuiluksi!! Meillä viherkommunisteilla on pitkä historiallinen selkänoja terrorissa ja ihmisten tappamisessa erilaisten mielipiteiden takia. Me synnyimmekin itä-saksassa terroristiliikkeeksi, sitä ennen oli Stalinia yms suvaitsevaisia vasemmistolaisia. Nyt noudatamme heidän ideologiaansa, menestys on jäänyt vähäiseksi, mutta jatkoa seuraa, kyllä vihreä terrorin tuntee ja meillä on hyvänä apuna muslimiterroristin, yhdessä painamme eteenpäin.

Vierailija
13/13 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele niin keskustellaan.