Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä KPE-elämässä edustaa jotain kadehdittavaa?

Vierailija
12.09.2011 |

Tuntuu olevan normi, että häntä kadehditaan. Siis mitä?

Sitä hyvää parisuhdettako? Sitä, että hänellä on monta lasta? SItä, että hän on rikas vai sitä, että hän on innostunut käsitöistä?

Jos minä jotain yleensä kadehdin, niin en tuollaista näpertelyä, vaan hyvää parisuhdettakin sitten ennemmin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu hassulta, että ihan aikuiset ihmiset, pääsääntöisesti kai naiset, ovat niin hurahtaneet tuohon juttuun. Sehän on ihan satua ja tarua, kauniita ja rohkeita! Tarkoitettu viihteeksi, tarkoitettu tuomaan euroja joidenkin tilille jne. Uskovatko ihmiset esim. Salatut Elämät -sarjan tapahtumiin ja sen ihmisiin? Että ne ovat faktaa?

Vierailija
2/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisten ihmisten epätodellista elämää. Kaikki on koko ajan täydellistä ja se ehkä ärsyttää joitakin. Osa lukijoista varmaan kuvittelee että olis mahdollista (tai ihanaa) olla elämä, jossa on vain positiivisia tapahtumia ja tunteita, eikä koskaan sotkua, huolia, tappeluita, erilaisia mielipiteitä, kitinää, kiirettä, valvomista tai vitutusta.

Joku saattaa jopa kuvittella että tavaroita ostamalla saa omastakin elämästä täydellistä.

Itse tosin pidän blogin visuaalisuudesta, kauniista kuvista ja ideoista. Tajuan senkin että blogissaan voi kertoa ihan vaan valitut palat elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kpe voisi mielestäni olla visuaalinen romaani. Kuvia ihanteista, unelmista...pyrkimyksestä kohti parempaa. Luovilla ihmisillä se on ehkä helpompi ymmärtää.

Vierailija
4/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luova enkä tajua pointtias. Pyrkimys kohti parempaa? Haluaksä olla se blogisti?

Etkai rinnasta kys. blogia Hertta-sarjaan?

niin kpe voisi mielestäni olla visuaalinen romaani. Kuvia ihanteista, unelmista...pyrkimyksestä kohti parempaa. Luovilla ihmisillä se on ehkä helpompi ymmärtää.

Vierailija
5/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vaihtaisi osia millään. Olen sitä blogistia koko joukon vanhempi ja en missään nimessä tahtoisi elää sitä aikaa enää uudelleen edes hänenkään kulisseissa. Ei kiitos!

Vierailija
6/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kadehdin hänen tarmokkuutta, energisyyttä ja aikaan saamista. Sekä sitä miten hyvä taloudellinen asema heillä on pakko olla koska on varaa ostaa ja ostaaa ja ostaa ja sisustaa ja matkustella.

Heillä on TOSI kaunis koti.

Itse olen pienipalkkainen yh-äiti jonka arki menee tasan tarkkaan ihan vaan arjen pyörittämiseen. Vaikka haluaisin, ei vaan ole aikaa tehdä kaikkea tuota mitä hän tekee. Eikä rahaakaan.

Hänen parisuhdettaan en kadehdi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä