Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT KAIKKI BB FANIT PLIIIIS!! Älkää

Vierailija
11.09.2011 |

äänestäkö niitä ärsyttäviä tyyppejä heti pois! Ihan tyhmää katsoa jatkoa jos pelkät tapetit ja kivan ja mukavat ihmiset jää taloon.



Ihmisillä pitää olla viihdearvo ja se tulee just siitä että sattuu ja tapahtuu!



Äänestetään ne tapetit pois ja jätetään ne ärsyttävimmät taloon että ohjelmaa viitsii katsoa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuissa äänestän ja silloinkin tarttee äänestää jotain muuta kuin omaa maata.. :)

Vierailija
2/8 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Tameria ei edes näy juuri koskaan, eristäytyy. Joutaa pois ekojen joukossa, samoin Minna on tylsä! Oskar ja Stefan seuraavaksi pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei näy kuvissa niin ihmiset ei saa tehtyä silmätikuksi ja näin äänestä.



Tollanen on aikas fiksua peliä. Ne vaan roikkuu mukana. Mutta hyvähän se olis äänestää hissukat pois mutta minä kaipaan enempi sitä että talossa saataisiin kaikki mukaan ohjelmaan.



2

Vierailija
4/8 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamer on ihan tapettia, samoin Minna. Terhikin ihan ylitylsä ja Tanja.



Parhaita on Mikael, Janica, Suvi, Stefan

Vierailija
5/8 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaeltaa sylistä syliin ja esittää fiksua ja sydämellistä ihmistä.

Vierailija
6/8 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestää Stefanin ikuiseen jatkoon? Ihan hullua1! Kuka tota jaksaa kattoo koko kautta? Ja oikeesti, se saa olla siellä varmaan loppuun asti, ei ne muut asukkaat sitä äänestä.



Mä niin toivon ettei tätä kautta pilata sillä että noi "ihan kivat" jää sinne ja sähäkät lähtee taas ekana.



Miten ihmiset voi edes olla niin tyhmiä että äänestää ne näkyvimmät tyypit ekana pois?!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdolle niitä ärsyttävimpiä. Mutta olihan viime vuonna esim Marica, joka oli aina ehdolla, mutta pysyi loppuun saakka.

Vierailija
8/8 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 uutta, joista yksi äänestetään jäämään taloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme