Onko pariskuntia, joissa kumpikaan ei koskaan kieltäydy seksistä?
Millainen sellaisen parin seksielämä mahtaa olla? Jos nainen ei koskaan pihtaa, mieshän oppii että piparia on aina saatavilla eikä se ole erikoisherkkua, vai kuinka?
Kommentit (6)
Mä olen jo oppinut elämään ilman seksiä, kiitos pihtaavan miehen.
Milla tavalla pipari on erikoisherkkua? En oikein tajunnut...
Meilla ainakin seksi on ihan parisuhteemme peruskauraa, ei todellakaan mitaan erikoisherkkua. Se kuuluu itsestaanselvyytena meidan nukkumaanmenorituaaleihin lahes joka ilta, kuin voi leivan paalle. Kumpikin haluaa toista, rakastamme toisiamme, eika meilla seksia sen enempaa toiselta tarvitse pyydella ja anella, se vaan tapahtuu koska toisen kainalossa on niin hyva olla, edelleen, kaikkien vuosienkin jalkeen.
olisi erikoisherkkua jos on aina saatavilla?? Meistä kumpikaan ei koskaan pihtaa (no, sairaana ei tee kummankaan mieli mutta toinen ei edes pyydä), olemme olleet yli 15v yhdessä.
Emme voisi kuvitellakaan suhdetta jossa annostellaan rakastelua...?? Ja aina yhdessäolo on meille herkkua siitä huolimatta
olisi erikoisherkkua jos on aina saatavilla?? Meistä kumpikaan ei koskaan pihtaa (no, sairaana ei tee kummankaan mieli mutta toinen ei edes pyydä), olemme olleet yli 15v yhdessä. Emme voisi kuvitellakaan suhdetta jossa annostellaan rakastelua...?? Ja aina yhdessäolo on meille herkkua siitä huolimatta
Tosin erosin miehestä 16 vuoden jälkeen muista syistä.
ei meillä kumpikaan kieltäydy seksistä.
Miksi pitäisi?
Ja erikoisherkkuakin on tarjolla joskus, joten ei se ole aina sitä samaa.
Ei meillä yleensä kumpikaan "pihtaa", ei ole tuollaiset termit edes käytössä ("antaminen", "saaminen", "pihtaaminen", "pipari" jne. kuulostaa enemmän joltain teinisuhteelta kuin avioliitolta).
Kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä, ja seksi on luonteva osa yhdessäoloa. Välillä sitä on enemmän, välillä vähän harvemmin, mutta silloin on yleensä molemmilla stressaava ja väsyttävä vaihe töissä tai muussa elämässä. Kumpikaan ei ole missään vaiheessa käyttänyt seksiä vallankäytön välineenä.
Oikeastaan olen itse miettinyt sitä, millainen parisuhde ja seksielämä on niillä, joilla jompikumpi katsoo asiakseen kieltäytyä usein. Eikö seksi sitten ole kivaa, vai onko pariskunnan vuorovaikutuksessa jokin pielessä, jos jompikumpi kokee tarpeen "pihdata"?