Mitä hlvt tässä tekee. Kun lopetin pillerit puoli vuotta sitten.
En halunnut enää tunkea niitä mömmöjä itteeni.
No, mieskään ei halua käyttää kumeja. Keskeyttäminen on kaikkee muuta kun kivaa. Nyt meidän makkari elämä on siis ihan kuollut. Kaipaan läheisyyttä jne. Haluaisin lapsenkin, mutta mies ei vielä :(
Kommentit (11)
Vähän aina vierastanut ajatusta et tuonne alakertaa laittas jotain sellasta. Mut ei taida kauheesti olla vaihtoehtoja.
Luonnollisilla menetelmilläkin pärjää (ja käyttää kondomia vain ajoittain tai sitten ei harrasta seksiä niinä päivinä) jos ei ole IHAN kauhea katastrofi jos tämä ehkäisymuoto pettääkin:
http://metku.net/~pesu/ehkaisy/luonnolliset.php
vaatis säännölliset menkat :( Niitä ku eio kunnollisia tullut pillereiden lopettamisen jälkeen. Huoh...
Lopetit pillerit siksi, että toivot miehesi suostuvan lapsen hankintaan nopeammin. Mies taas ei halua lasta. Keskustelkaa asiat selviksi.
On selvää, ettei mies halua ottaa ylimääräisiä riskejä, jos ei kerran halua lasta.
Mut pääasiassa lopetin ne, koska olin 15vuotta syönyt niitä yhtäsoittoa. Koin, että niistä oli enempi haittaa kuin hyötyä. Menkat tuli ihan miten sattui ja kesti miten sattui. Kivut samanlaiset kuin ilman mitään pillereitä. Välillä unohtelin ottaa niitä. Enkä myöskään katsonut, että on järkeä syödä niitä vuodesta toiseen, verrattuna siihen seksin määrään mitä oli. Se kylläkin riitti, nyt ei ole sitäkään "vähää" enää. 7 eri merkkiä kokeilin, se riitti. Mies on sitä mieltä, että pillerit helpottais niin asiaa. Mutta mä en niitä enää ala syömään. Tälläkin hetkellä nielen itkuani, mä en jaksa tätä tilannetta. Muutenkin nähdään vähän miehen työn vuoksi, ja silloin kun ois aikaa toisillemme, niin mitään ei tapahdu.
minä en tykänny kuparikierukasta. Vuoden minulla sellainen ole. Keskeytetty / varmat päivät toimi 5 vuotta. Nyt viikkoja 10 :)
Mitähän huonoja puolia moisessa on? Eiks sitä tosiaan huomaa kun touhuilee? Hiukan epävarmalta vaikuttaa tuon paikallaan pysyminenkin, ainakin mitä tässä on nyt juttuja lukenut.
kuparikierukkaa. Unohdat koko ehkäisyn viideksi vuodeksi :).