Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hyvä hormoniton ehkäisymuoto?

Vierailija
10.09.2011 |

Onko sellaista? Nyt lapsiluku oletettavasti täynnä, mutta sterilointiin ei kumpikaan vielä kuitenkaan halua. Hormonaaliset ehkäiskeinot on kiitos geenien kielletty ja tuo kumin kanssa suhailu on vaan sellaista pelleilyä! Ei kyllä sovi säännölliseen ja spontaaniin seksielämään.

Onko mitään toimivaa vaihtoehtoa? Mitä te muut oikein teette!?!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulevat virtsan mukana poies

Vierailija
42/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vasektomia ei vaikuta seksuaaliseen haluun eikä heikennä erektiota tai estä siemensyöksyä. Sperman määrä pysyy lähes ennallaan, koska siemennesteestä yli 90 prosenttia on eturauhasen ja rakkularauhasen eritettä. Sterilisaation jälkeen kivesten hormonitoiminta säilyy ennallaan. Niissä syntyy edelleen uusia siittiöitä, mutta lisäkives ja kiveskudos huolehtivat siittiöiden hävittämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on etenkin miehelle simppeli ja nopea toimenpide eikä tarvi enää murehtia noita juttuja lainkaan. Kun kerran lapsiluku täynnä.

Minäkin olen sitä mieltä, että olisi miehelle kevyempi juttu ja olen yrittänyt puolisoani siihen suostutella, mutta jostain syystä ajatus on aivan mahdoton.

Onkohan siinä jokin alitajuinen eunukiksi muuttumisen pelko? Jotain, että menettäisi mieskuntonsa tai miehuutensa? vai pelkäävätkö miehet syvällä sisimmässään, että jos joskus vaimo lähtisikin toisen matkaan ja tekisi vielä hänelle lapsen ja itseltä olisi ko. mahdollisuus sitten otettu pois? Olisikohan täällä miehiä vastaamassa...

AP

Kyllä me on ainakin päädytty vasektomiaan _sitten kun_ lapsiluku on varmasti täynnä. Itse koen sen jotenkin velvollisuudekseni, kun vaimo on hoitanut kaikki synnytykset ja olen mielestäni päässyt helpommalla :)

Vielä ei kuitenkaan olla siinä vaiheessa, että haluaisimme lisääntymiskyvystämme luopua, joten varmoilla päivillä ja tuurilla jatketaan edelleen.

T. 38v neljän lapsen iskä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme