Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette halua enää lisää lapsia perheeseenne?

Vierailija
10.09.2011 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä viidennen mutta sairastuin vakavasti. Vaikka tästä selviäisin niin varoajan jälkeen olen niin vanha etten enää hankkiudu (tuskin tulisinkaan?) raskaaksi.

Vierailija
2/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehellä alkaa olla ikää. Mukavaa, kun ei tarvitse enää pyörittää vauva-arkea, vaan saa nauttia toisenlaisesta perhe-elämästä isompien lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluan olla mahdollisimman hyvä äiti heille.

Vierailija
4/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai siihen mitään varsinaista syytä tai selittelyä tarvita.

Vierailija
5/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus jo 5 enkä enää halua vauvarumbaa, valvottuja öitä jne. jne. Ja mikä tärkeintä, emme voisi olla riittävän hyvät vanhemmat useammalle lapselle, näin on hyvä, lapset saavat paljon huomiota, voimme panostaa lasten harrastuksiin, matkusteluun ym. ym. eikä arki ole liian kaoottista.

Vierailija
6/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta olisi kivaa, että olisi edes kolme. Mutta en jaksa enää vauvaelämää, sitä että koko ajan joku on kiinni 24/7. Kaipaan omaa aikaa, töissä käyntiä ja vapautta. Tykkään näistä isoista lapsista (8 ja 9). Liikaa väliä on jo, jos nyt tekis vauvan. En jaksa aloittaa enää alusta...

Vierailija
7/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodissa, autossa, sydämessä, mielessä, eikä jaksu eikä aika.

t. neljän äiti

Vierailija
8/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en rupea enää lapsia tekemään ja niistä yksin huoltamaan.

Vierailija
9/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en todellakaan haluaisi tähän vauvaa enää... rahkeet ei riittäisi, ei kyllä neliötkään eikä rahat...

Vierailija
10/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta jo on (9 ja 6v.). En tiedä jaksaisinko enää aloittaa vauva-arjenrumbaa alusta, olen myös itsekäs, haluan harrastaa ja jo raskaus estäisi harrastuseni. Ärsyttäisi myös suunnattomasti jos pitäi luopua perheen yhteisistä jutuista ihan vain siksi että se kääryle ei esim. voi olla ulkona 30 asteen pakkasella/ osaa liikkua vielä itse ja vaunujen kanssa ei pääse jne.

Vierailija
11/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kuopuksen syntymän jälkeen tuli tunne, että tämä on hyvä määrä, nyt meidän perhe on valmis.

Kohtuni voisin vuokrata, ikää ja terveyttä olisi ja raskaudet & synnytykset ovat olleet helppoja. Mutta ei auta, laitonta mikä laitonta.

Vierailija
12/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ikää jo liikaa. Mies ei koskaan halunnut neljättä, enkä mäkään sitä kokenut "pakoksi." Nyt en enää tällä ikää haluaisi ottaa riskiä eikä voimatkaan varmaan riittäisi yövalvomisiin. Mä olen tosi onnellinen noista lapsistani ja he riittävät mulle.

Vierailija
13/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kuopuskin on jo aika iso, ei enää ihan autettava, niin en jaksi uutta pikkulasta, jota pitää vahtia 24/7. En jaksaisi enää uusia korvakierteitä ja nukkumaanopetteluja.

Kiirettä pitää kahdenkin lapsen kanssa, saati sitten kolmen.

Olisihan se kolmas äitiysloma ja hoitovapaa myös suuri taloudellinen rasitus. Luonnollisesti kolmas lapsi myös veisi kaiken kaikkiaan hirveästi rahaa elämänsä aikana. Talommekin on ajateltu sopivaksi kahdelle lapselle.

Olemme tyytyväisiä näin.

Vierailija
14/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen ja kolmonen ovat kaksoset ja keskosina syntyneet. Eka vuosi ollut heidän kanssa ERITTÄIN rankka. Sairastin raskausaikana raskausmyskytyksen, joka oli erittäin rankka kokemus sekä äidille että lapsille. Kaksoset syntyivät siitä syystä pinikokoisina ennenaikaisina ja olivat 1kk sairaalassa.

Riski saada raskausmyrkytys uudelleen on n. 50% jos on sen jo kerran sairastanut. En ota enää riskejä.

Periaatteessa voisin ikäni puolesta (30v) vielä lapsia tehdä, mutta terveydellisistä syistä en.

Nautin sen lisäksi siitä että lapset ovat jo isompia ( esikoinen 7v ja kaksoset 4,5v ) etten kaipaa enää vaipparumbaa.. On myös kiva olla suhteellisen nuori kun lapset lentää pesästä

Vierailija
15/35 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo liian vanha. 41v.

Nuorin jo 13v.

En voi saada enää lapsia.

Lapsia on jo kaikkiaan 4 kappaletta.

En haluaisi edes enää. Viimeinen oli se viimeinen. Ne ajat on jo ohi.

Vierailija
16/35 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdelle riittää juuri hyvin aika, energia, huomio ja molemmat saa hoidettua 3-vuotiaaksi kotona (+ pehmeät laskut pk:n aloituksessa ja koulun aloituksessa). Jos 3 lasta hoitaisi yhtä hyvin niin työura kärsisi liikaa minun makuuni.

Vierailija
17/35 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ikää ole jo liikaa...

Vierailija
18/35 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei halua kakaralaumaa, mutta naikkoset pakottavt heidät lisääntymään..

Elämä on rauhallista, ei tarvitse tapella sisarusten kanssa, ei lapsena eikä aikuisena. Ei tule perintöriitoja....

Ja maailma kiittää! Huom! Väestöräjähdys

Vierailija
19/35 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) en halua olla enää koskaan raskaana, koska kaksi viimeistä raskautta oli jo niin rankkoja (vaikeutui koko ajan) B) olemme kansoittaneet maapalloa jo aivan riittävästi omalta osaltamme C) olemme täyttäneet yhteiskunnallisen velvollisuutemme aivan riittävästi D) meillä on miehen kanssa oikeus joskus tulevaisuudessa elää myös itsellemme > toki haluamme siihen itselle elämiseen liittää lapsenlapsista vastuunottoa, jos sitä meille tarjotaan. E) haluamme hoitaa nämä nyt olemassa olevat lapset hyvin ja tarjota heille myös aineellista hyvää, vaikka materialisteja emme olekaan.

..tuollaisen lapsilauman hankittuanne?? Lastenlapsia tulee 16, jos kaikki lisääntyvät samassa määrin. Hyvästi rauha!!

Vierailija
20/35 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta

ja haluan olla mahdollisimman hyvä äiti heille.'

NELJÄLLE mukelolle hyvä äiti? Mikä supermamma olet? Varmasti sinä et voi olla tuolle määrälle niin hyvä äiti kuin he, joiden tenavamäärä on 1-2.

Jos sinun vuorokaudessa on joku 70 h..niin sitten..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme