Tuksu ja Julia, kuin kaksi marjaa
Kommentit (14)
Mutsikin siellä välissä, ylpeänä tyttäristään :/
AIVAN kamalaa! Mistä näitä ihmisiä tulee??
mä luulen jokainen normaali on ylpeä omasta lapsista, vaikka minkälainen se olis, kunhan vaan ei tee muille pahaa
Mikä tuollaista tekee? Lääkkeet ja alkoholi yhdessä tuhonneet munuaiset, maksan?
Siis varsinkin, että Juliakin on tuossa kunnossa.
By the way: onko kuvat otettu Johannan ylistämästä luksusasunnosta?? =DDD Tosi kivat Sotkan tms pyökinväriset lastulevyhyllyt ja kaikkee. Pinkki matto makkarissa aivan paskassa ja romua + paskaa yöpöydän alla. LUXUS!!
pakko katsoa nuo rapujuhlien kuvat ja olivat kyllä kiinnostavia ja hauskoja. Seiskapäivää voisi tehdä enemmän tämän kaltaisia juttuja, mukavia ja harmittomia.
Linkin kautta päädyin Johannan Seiska-blogiin ja siellä oli video Juliasta esittelemässä taulujaan. Voi jestas että oli tyttö tuiterissa... Minne jäi raittiuslupaus? :S
paisunut tuo Julia.. voi kamala:(
Aika mauton ja halvalla sisutettu koti....
mä luulen jokainen normaali on ylpeä omasta lapsista, vaikka minkälainen se olis, kunhan vaan ei tee muille pahaa
sori vaan ei kaikista lapsista voi olla ylpee, ei varsinkaan johannasta ja juliasta. Äitikin on näköjään täräshtänyt.
sori vaan ei kaikista lapsista voi olla ylpee, ei varsinkaan johannasta ja juliasta. Äitikin on näköjään täräshtänyt.
Ainoa mikä puuttuu on rintojen suurennus.
Aika lailla sanattomaksi jää tuollaisen edessä :(