Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonkohan joku marketin perussaippualitku maksaa litra?

Vierailija
10.09.2011 |

Kun itse ostan aina apteekista litran pakkauksia sebamedia ja täyttelen siitä sitten pienempiin pulloihin, ja se maksaa vajaa pari kymppiä litra. Niin onkohan tämä paljonkin kalliimpaa kuin marketin saippuat?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebamed on hieman eri maailmasta..

Vierailija
2/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko vaihtaa siihen litkuun, jos se on halvempaa, vai miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen superallerginen/astmainen ja mulle ei sovi juuri mikään pesuaine / saippua. Onneksi olen löytänyt marketeissa 3l kanistereissa myytävän kotimaisen nestesaippuan, koska se on yksinkertaisesti ihan parasta. Sebamed on minusta tosi pahan hajuinen siihen verrattuna. Niin ja tuo kotimainen nestesaippua on siis hajuton, mitä mä käytän. Tuo 3l nestesaippua maksaa alle 3e eli litrahinta on noin 1e. Maksat siis lähes 20x enemmän saippuastasi.

Vierailija
4/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketin käsisaippua 3l/3,95e ja vartalon pesuneste 1l/5e. Ja on aivan hyviä, olen käyttänyt sebamediä ennen, enkä huomaa eroa.

Vierailija
5/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuota toista saippuaketjua lukiessa rupesin miettimään, että mulla ei oo hajuakaan, paljonko ne saippuat marketissa maksaa! :)

ap

Vierailija
6/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on löytänyt saman, mahtavan, halvan ja kotimaisen tuoksuttoman saipppuan kuin minäkin. Ei kuivu kädet. Koomista että olen käyttänyt myös saman valmistajan hajustettuja saippuoita, ja aina kädet kuivuu ja hilseilee järkyttävästi. Mut tää yks on ihan helmi, ja tosiaan törkyhalpaa. Sellainen matala 3 l tonkka.

Vierailija
7/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on löytänyt saman, mahtavan, halvan ja kotimaisen tuoksuttoman saipppuan kuin minäkin. Ei kuivu kädet. Koomista että olen käyttänyt myös saman valmistajan hajustettuja saippuoita, ja aina kädet kuivuu ja hilseilee järkyttävästi. Mut tää yks on ihan helmi, ja tosiaan törkyhalpaa. Sellainen matala 3 l tonkka.

Alkaako merkki F:llä?

Vierailija
8/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen litran saippuputelia jo pitkään, ainakin muutama vuosi. Yleensä ostan sitä "hedelmäistä", on sitä oranssin väristä. Tuoksua ei ole oikeastaan yhtään (olen itse hyyvin tarkka hajujen suhteen). Minulla myös palmolivet sun muut kalliimmat merkit kuivattivat kädet tosi huonoon kuntoon. Tämän saippuan kanssa ei ole ongelmia. Mielestäni tuosta on myös hajuton versio olemassa, mutta ainakin tuo oranssi on sellainen TODELLA MIETO tuoksultaan, hädin tuskin haistaa.

Maksaa muuten Cittarissa (Sello) 2,99 tuo kolme litraa, eli erittäin halpaa :)

Vierailija
9/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-ryhmän kaupoista?

Minulla todella hankala saippuioiden kanssa, juuri mikään ei käy.. Sebamedia minäkin käytän.

Vierailija
10/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-12€/litran täyttöpussi.

Vierailija
11/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta saa tai en ole ainakaan nähnyt. Citymarkettien lisäksi olen joskus nähnyt Lidlissä olevan.

Vierailija
12/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen superallerginen/astmainen ja mulle ei sovi juuri mikään pesuaine / saippua. Onneksi olen löytänyt marketeissa 3l kanistereissa myytävän kotimaisen nestesaippuan, koska se on yksinkertaisesti ihan parasta. Sebamed on minusta tosi pahan hajuinen siihen verrattuna. Niin ja tuo kotimainen nestesaippua on siis hajuton, mitä mä käytän. Tuo 3l nestesaippua maksaa alle 3e eli litrahinta on noin 1e. Maksat siis lähes 20x enemmän saippuastasi.

Vierailija
13/13 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Leppävaarassa (siis toi kolmen litran tonkka)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä