Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle oma tietokone?

Vierailija
09.09.2011 |

Mun lapset sai omat koneet

esikoinen 12v

seuraava 9v

seuraava 8v (9v lahjaksi)

seuraava 7v (8v lahjaksi)

Minkä ikäisenä teillä on saanut / saamassa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tehokkaan pelikoneen :)

Vierailija
2/9 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ei vielä ole saaneet. Perheessä yhteinen kone muilla kuin siis vanhimmalla. Rajoittaa ainakin liiallista koneella oloa nuoremmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman koneen käytön valvonta olisi hankalempaa. En halua, että lapsi on ruudun ääressä tuntitolkulla, jo lauantaipiirretyt ovat tosi pitkä aika töllöttimen edessä. En näe mitään syytä miksi alakoululaisella pitäisi oma kone olla.

Vierailija
4/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttää kohta seitsämän. Meni nyt ekalle luokalle.

Vierailija
5/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttö 4v.

Vierailija
6/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eka ja toka saaneet 13 vuotiaina, kuopus osti itse omilla rahoillaan 10 vuotiaana, maksoi siitä melkein 900 euroa.

Vierailija
7/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eka ja toka saaneet 13 vuotiaina, kuopus osti itse omilla rahoillaan 10 vuotiaana, maksoi siitä melkein 900 euroa.

Miten olisi vaikka pelaa? Monia opettavaisia pelejä on 2 vuotiaillekin. Opetellaan mm. värejä, muotoja, palapelejä ym.

On meilläkin lasten kone ja aikuisten kone.

Vierailija
8/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa lapset tutustuttaa tietokoneisiin jo mahdollisimman varhain. Ei ne sen takia kieroon kasva - syyt ovat muualla, jos ovat kasvaakseen.

Nykyisin kuitenkin se kaikki koneisiin, logiikkaan ja järkeen liittyvä on kysyttyä kauppatavaraa työmarkkinoilla. Ei kannata tehdä lapsesta sellaista tynnyrissä kasvanutta amish-nuijaa.

Pelit ovat hyvästä; lapset oppivat ratkomaan pulmia ja samalla hyvässä lykyssä ainakin englantia. Itselläni hyvä koulumenestys englannissa on suuresti kiinni halusta pelata, katsoa elokuvia ja ymmärtää muitakin kieliä kuin suomea.

Vierailija
9/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka pelaa? Monia opettavaisia pelejä on 2 vuotiaillekin. Opetellaan mm. värejä, muotoja, palapelejä ym. On meilläkin lasten kone ja aikuisten kone.

noita asioita leikkimällä vanhempien ja sisarustensa kanssa.

Idioottimaista istuttaa 2v tietokoneen ääreen. No onhan se helppoa kun itse voi istua omalla koneella eikä olla lapsenkanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme