Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin toissapäivänä kokeilemassa sisäpyöräilyä, ja alapää KIPEÄ edelleen!

Vierailija
09.09.2011 |

koko tunnin satula hinkkasi todella kipeästi alapäähän ihan rehellisesti siihen toosan kohdalle, häpyhuulet oli tosi kipeät ja on edelleen, ei siedä koskea, wc-käynnin jälkeen pyyhkiminenkin sattuu!

Onko tää ihan normaalia? Tottuuko värkki ajan myötä, niinkuin esim. takapuoli ja istuinluut tottuvat pyöräilyyn ajan kuluessa?

Kuinka paljon sellaiset pehmustetut pyöräilyhousut auttavat, onko se pehmuste nimenomaan siinä värkin kohdalla vai vaan pepussa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me täällä mitään semmosta harrasteta ja yhtä kaukaa haetulta tuntuu se et tiedetäänkö me jotain alapään hinkkaamisesta, pois se meistä, pissalla käydään ja kainosti pyyhitään paperilla vähän käsisuihkua siihen päälle ja that's it.

Vierailija
2/9 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet istunut väärin siinä satulassa. Pyydä seuraavalla tunnilla, että ohjaaja opastaa oikean tekniikan. Lantio tulee taittaa eteen ja vatsa tiukaksi. Ei ole normaalia, että koskee.

Nuo housut kyllä auttavat jos paljon ajelee. Mutta ensin tekniikka kuntoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet istunut väärin siinä satulassa. Pyydä seuraavalla tunnilla, että ohjaaja opastaa oikean tekniikan. Lantio tulee taittaa eteen ja vatsa tiukaksi. Ei ole normaalia, että koskee.

Nuo housut kyllä auttavat jos paljon ajelee. Mutta ensin tekniikka kuntoon!

Vierailija
4/9 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo nyt oli ihan asiallisesti huomautettu, jotta ap tietäisi missä on vika. Olisihan tekstiä tietty voinut sievistellä ja itse olisin aloittanut että "Ehkäpä olet istunut...".

Minäkin varmaan pyöräilin väärässä asennossa, sillä ihan tavallisella pyörällä ajaessa tuli samanlaisia tuntemuksia. Myös häpyluuhun koski jonkin aikaa. Tosin vain ekan parin viikon ajan (ajoin siis 2-3 matkaa viikossa) ja sen jälkeen alapää tottui rankkaan kohteluun ;) Jossain vaiheessa kuitenkin mieheni kallisti satulaa vähän eteenpäin ajaessaan sillä itse ja olihan se mukavampi ajella niin. Saisiko sitä sinunkin pyöräsi satulan asentoa muuteltua?

Vierailija
5/9 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asento on ollut väärä. Pyydä ensi kerralla ohjaajaa opastamaan.

Vierailija
6/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä siinä oudokseltaan paikat tulee kipeäksi. Kokeilepa istua satulaan alta viikko ekasta kerrasta niin huh huh. Mutta siihen todellakin tottuu eikä kaipaakaan enää pehmustettuja pyöräilyhousuja.

Vierailija
7/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä mieleen, että mullahan oli yhdessä työpaikassa toimistotyössä satulatuoli työtuolina ja en ollut ennen sellaista käyttänyt. Ai juma, kun oli paikat (sekä luut, että lihakset :D) hellinä ekan viikon tjsp.! Siis peba oli penkissä aika pitkälti kaikki ne 8 tuntia päivässä, sillä ruokataukokin pidettiin siinä omalla tuolilla istuen omassa työpisteessä. Mutta kyllä sitä siihenkin tottui niin hyvin, että nykyään ottaisin mielummin sen satulatuolin kuin tavallisen toimistotuolin.

- Nro7

Vierailija
8/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nro7

Vierailija
9/9 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerroin ohjaajalle tunnin jälkeen "tuntemuksistani", ja kysyin itse, saako satulaa säädettyä enemmän alaviistoon, hän sanoi ettei satulaa sillä tavalla pysty säätämään, korkeutta kylläkin.

Mutta siis jos nyt lähdetään siitä, että ajoasentoni oli oikea, kun ohjaaja opasti, niin olisiko muuta selitystä? vai onko mun anatomiani jotenkin sopimaton sisäpyöräilyyn.. heh?

ap