Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kattokaakin vihreät, ettette nouse autoon tänään pk-seudulla

Vierailija
09.09.2011 |

Nyt on aika näyttää se vihreä omahyväinen ilme kun lähdette töistä tms. Junaliikenne kun ei toimi niin nyt reippaasti kävelette, autoon ette koske!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi käyttää autoa jos juna ei poikkeuksellisesti toimi. Mitä? Häh? Kaikenlaisia outoja hiippareita täällä.

Vierailija
2/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnollisina luonnonsuojelijoina he juovat väkevää viinaa.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/V%C3%A4kev%C3%A4+viina+on+ekologisin…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi käyttää autoa jos juna ei poikkeuksellisesti toimi. Mitä? Häh? Kaikenlaisia outoja hiippareita täällä.

voi, koska auto on PAHA!

Autoilun vastustaminen ja erityisesti moottoriteiden on uskonto noille viherhihhuleille!

Uskallapa sanoa noille nauttivasi autoilusta ja reippaasti päästellystä mutkapätkästä niin poliittinen uskottavuutesi lähtee nopeammin kuin ehdit sanoa "ydinvoima".

Vierailija
4/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran järjettömiä kommentteja heittelet.

Vierailija
5/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon ekologisempaa pitää muutamaa taksiautoa ajossa kun jokaisen omistaa oma auto. (joille tietenkin pitää varata myöskin tonttimaata parkkipaikkoina, sekä kodin, että työpaikan lähettyviltä)

Vierailija
6/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallapa sanoa noille nauttivasi autoilusta ja reippaasti päästellystä mutkapätkästä niin poliittinen uskottavuutesi lähtee nopeammin kuin ehdit sanoa "ydinvoima".

Minä olen aika pahalaatuinen viherhihhuli (sinun sanasi, ei minun), mutta kyllä hyvin ymmärrän että joku voi nauttia autoilusta valtavasti. Ei se tee tuosta ihmisestä minun silmissäni pahaa ihmistä. Ja joku (monet!) nauttii lihansyönnistä. Joku nauttii shoppailusta ihan vain shoppailun vuoksi.

Mutta omasta nautinnosta huolimatta toivoisin ihmisiltä myös vastuuta yhteisestä maapallostamme, ja omien nautintojen rajoittamista sen merkeissä. Niin pyrin itse toimimaan, voimieni mukaan.

En voi olla ylpeä sellaisista nautinnoista, jotka eivät ole periaatteessa mahdollisia kaikille muillekin maailman ihmisille (ja luontoa ja eläimiä riistämättä). Voi olla että itsehillintä ei joskus pidä ja lennän lomalle aurinkoon, ja nautin siitä, mutta en väitä että "tässä ei ole mitään pahaa koska pidän tästä".

Vierailija
7/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussilla aion kulkea, kuten tähänkin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan