Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla miestä joka EI TEE kotitöitä?

Vierailija
09.09.2011 |

jos tekee niin mitä?...meillä ei tee mitään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on kerran raivostunutkin asiasta ja löi nyrkillä tiskipöydän kaapin oven rikki. Säikähdin ja päätin että minä hoidan kotityöt tästälähtien.

Hän on monesti sanonut säälivänsä miehiä, jotka auttavat naisiaan kotitöissä. Mies joko tekee kotityöt tai sitten ei tee niitä. Hänen mielestä miehen ei pitäisi koskaan " auttaaa " kotitöissä.

Sillä auttaminen on alistumista aatteitaan vastaan.

Tässä asiassa olen samaa mieltä. Miksi moni mies auttaa kotitöissä vaikkei oikeasti haluisi?

Pelkääkö miehenne teitä? Minä en pelkää miestäni, mutta ymmärrän miten paljon hän vihaa kotitöitä, joita joutui lapsuudessa kotonaan tekemään.

Vierailija
22/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaa enemmän, imuroi aina, pesee vessat joka viikko, tiskaa, mitä nyt milloinkin täytyy tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa aamulla puurot koko perheelle, mutta siinäpä se sitten onkin. Pihatöitä tekee kun ehtii. Pyykit, kaikki siivous, kaupassa käynti, ruoanlaitto, auton huolto on kaikki mun vastuulla. Olen myös aivan kypsä tilanteesta.

Vierailija
24/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on kerran raivostunutkin asiasta ja löi nyrkillä tiskipöydän kaapin oven rikki. Säikähdin ja päätin että minä hoidan kotityöt tästälähtien.

Hän on monesti sanonut säälivänsä miehiä, jotka auttavat naisiaan kotitöissä. Mies joko tekee kotityöt tai sitten ei tee niitä. Hänen mielestä miehen ei pitäisi koskaan " auttaaa " kotitöissä.

Tässä asiassa olen samaa mieltä. Miksi moni mies auttaa kotitöissä vaikkei oikeasti haluisi?

Pelkääkö miehenne teitä? Minä en pelkää miestäni, mutta ymmärrän miten paljon hän vihaa kotitöitä, joita joutui lapsuudessa kotonaan tekemään.

Siis mitä ihmettä. Meillä ei kumpikaan AUTA kumpaakaan vaan teemme molemmat oman osamme. 50-50 pyritään, nyt mies taitaa tehdä itseasiassa yli 60% kun minulla sysväsymys ja stressi päällä.

Vierailija
25/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ei silitä pyykkiä.

Vierailija
26/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sun miehen pitäisi silti jotain tehdä. Kai se korjaa taloa tai autoa edes?

Ymmärrän jos ei tiskien laittaminen koneeseen maita tai imurointi.

Olen samaa mieltä että monen mies "auttaa". Auttamisella tarkoitetaan sitä että heidän mielestä kotityöt kuuluu naisille, mutta ollaan sen verran "reiluja" miehiä että autetaan.

Se on väärin. Ymmärsin pointin, ihan oikeassa miehesi on siitä.

Vierailija
27/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on tollanen AUTTAJA. Ottaa kaiken kunnian muutamasta imurointi kerrasta ja kailottaa koko maailmalle, kuinka pesi pyykin ja pilluakin pitäisi saada...

Parempi ettei auta, jos ei luonnostaan tule ne kotityöt. Mun mies ei edes tajua olevansa sovinisti. Pitää itseään kunnon jätkänä.

Vierailija
28/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka ei tee kotitöitä? Meillä tekee, ihan mitä vain. Imuroi, pesee pyykit, tekee ruokaa ym ym ja osaa rakentaa, nikkaroida, huoltaa autot vimpan päälle jne eli monitoimimies. Ja kun molemmat tekee, kumpikaan ei väsy överisti ja jaksaa joka ilta vielä läheisyydestäkin nauttia :)

Entä jos miehesi onkin AUTTAJA. Hän tekee sitä vain miellyttääkseen sinua. Hän ei oikeasti arvosta siisteyttä, mutta haluaa vain saada pillua.

Toisaalta, kertomasi perusteella miehesi on vain siisteyshullu. Nekin osaavat olla rasittavia.

Vierailija
29/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroi noin 2 kertaa vuodessa, siinä kaikki.

Vierailija
30/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se mitään, koska mä olen kotona ja mulla onkin aikaa tehdä kotihommia lapsen ollessa koulussa.

Ja ennen kuin kukaan vinoilee loisimisesta, niin asumme ulkomailla eikä mulla ole tänne työlupaa.

Vierailija
31/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään sisätöitä, paitsi joskus harvoin imuroi. Hoitaa kyllä kaikki reonttihommat (vanha talo, paljon korjattavaa) ja pihatyöt. On oma yritys ja tekee joskus töitä kaiken valveillaoloajan, joten ei paljon kyllä sohvallakaan makoile. En itsekään ole mikään kodinhengetär, pitäis varmaan palkata kotiapulainen;)

Vierailija
32/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan tee mitään perinteisiä naisten kotitöitä, mutta korjaus/ rakennushommat sujuu ja minä taas en puutu niihin.

Tietysti tämä mahdollista, koska olen kotiäiti, olisi hassua jos mies työpäivän jälkeen joutuisi siivoamaan tai pesemään pyykkiään, kun minä olen yleensä koko päivän kotona.

Mies kyllä joskus laittaa tiskikoneen päälle ja järjestelee lasten leluja paikalleen yms. jos olen poissa.

Vierailija
33/33 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus tiskaa, korjaa laitteet ja vehkeet sekä käy välillä kaupassa. Minä pesen pyykin, tiskaan useimmiten sekä laitan ruoan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi