Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa 15-vuotiasta tyttöä joka pukeutuu kuin jätkät?

Vierailija
09.09.2011 |

Enkä tarkoita nyt sitä että pitäisi olla ihan päinvastainen (pissis), mutta kun vaatteet on roikkuvia isoja paitoja, kengät "monoja", ei laittaudu muuten kuin hiukset harjaamalla, korut ei kiinnosta ei oikein mitkään ns. nätit tyttöjen jutut, niin eikö tuo ole vähän omituista?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua korostaa tyttömäisiä/naisellisia puoliaan, koska ei osaa niitä arvostaa, tuntee itsensä oudoksi omassa kehossaan tms.

Vierailija
22/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuuko tytön isä häntä vaikka söpöksi ja ihanaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei kertonut kuukautisista ja ne alkoi kun olin 10- vuotias. Kun jäin "kiinni" niin äiti nolasi.

Äiti oli eronnut noihin aikoihin ja hän liehui baareissa ja minä taas tahdoin piilottaa naiseuttani koska olin epävarma ja äidin viesti minulle oli että naiseudella pokataan miehiä. Ei siis ihan terveellä pohjalla menty?

Vasta ammattikoulussa aloin jättämään säkkivaatteita pois ja opettelin pitämään kropastani jota olin joutunut lähinnä häpeämään.

Rintaliivitkin sain ekat 12- vuotiaana ja suoraan D- kokoset, muistan sen vieläkin miten myyjäkin ihmetteli äitini kanssa että näin isot liivit ekana.

Niistä oli vaan kotona sellaista nolaamista että "mennäänkö ostamaan pikkuselle rintaliiviä"? Ja päälle ihottavaa virnistystä. Sen yli pääsemiseen meni oma aikansa.

Eli ympäristön vaikutus on omalta osaltani ollut syy.

Kun itseä kiinnosti niin muut teki kyllä selväksi ettei siitä kehdannut ottaa puheeksi, pitkään muistan haaveilleeni rintaliiveistä mutta en sitten uskaltanut sanoa että haetaan semmoset. :(

Vierailija
24/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä mukavuudenhaluinen eikä kovin miellyttämishaluinen. Oma 15-vuotiaani kyllä välillä laittautuu oikein olan takaa, mutta toisinaan pukeutuu sitten juuri noin. Ihana vapaus! Mielestäni vaatii jopa aika lailla itseluotttamusta mennä kouluun (lukiolainen) ilman meikkiä.

Vierailija
25/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa 15-vuotiasta tyttöä joka pukeutuu kuin jätkät?

vaivata. Vaivaako kaikkia niitä ihmisiä joku, jotka eivät noudata stereotypioita.

Vai vaivaako stereotypioita noudattavia yleisen mielipiteen miellyttämisen halu.

Vierailija
26/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi pukeutua miten itse haluaa. Sitäpaitsi voihan se olla ihan tietoista kapinaa tuota nykypäivän pissis-kulttuuria vastaan.

Vierailija
27/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja paitoja, lenkkareita, ei koruja, ei meikkiä. Hiukset kampasin jos muistin.

Ihan nainen minusta tuli ja miehen kanssa olen naimisissa ja häntä haluan =)

Vierailija
28/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii?

Haluat kaikkien näyttävän samalta....TYLSÄÄÄ!

Vierailija
29/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin jopa kaljun. Se meni ohi ja nykyään olen ihan naisellinen nainen. :)

En vain kokenut niitä kovin tärkeiksi, en halunnut olla hepsankeikka vaan jotenkin reipas. Harrastin paljon urheilua, enkä jaksanut sitten laittaa tukkaa ja kaikkea, kun kuitenkin kävin kohta suihkussa taas.

Vierailija
30/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muista syytä. Hienot vaatteet ja korut eivät kiinnostaneet. Pojista tykkäsin/tykkään (jos ap sitä mietit).

Vierailija
31/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voinut vähempää kiinnostaa korut ja muut naisten jutut..leikkasin myöskin kaljun(kuten edellinen kirjoittaja :))

Nykyään olen ihan naisellinen nainen..ihan heterokin vielä :D Käytän koruja,meikkiä ja pukeudun hameisiin,joihin en teininä olisi koskenutkaan :D

Vierailija
32/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin hieman tuollainen, enkä nyt ainakaan koskaan ole milään lesbo ollut.

Vierailija
33/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaali murrosikäinen.

Ei kaikkia aikuisiakaan naisia kiinnosta "nätit tyttöjen jutut".

Vierailija
34/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se maskuliinisempi versio niinkuin lesbopareissa aina on

Vierailija
35/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävarma, pojanvartaloinen ja itsestäni

"huolehtimaton" 15v. Oli helpompi piilottautua kamaliin vaatteisiin kuin kilpailla kauniimpien ja rintavampien luokan tyttöjen kanssa poikien suosiosta.

Tilanne parani parinkympin jälkeen kun miehet alkoivat kiinnostumaan. Huomasin miten kauniit vaatteet antaa itsevarmuutta ja tietyn kuvan minusta ja opin käyttämään sitä hyväkseni.

Nyt 35 v myöhemmin ei naisellisempaa voisi kuvitellakaan:) Ei siis mitään blondi-pinkki-kulta hörhöilyä vaan tyylikkäällä tavalla naisellista oloa! Nautin suunnattomasti siitä (itse siis) että olen yhä kaunis ja naisellinen, osaan pukeutua tilanteen mukaan ja tietty merkitsee paljon sekin että miehen silmää miellyttää. Niin oman kuin muidenkin;D

Vierailija
36/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseksi kasvaminen ahdisti, samoin oma epävarmuus. Pidin itseäni muita rumempana, lihavampana ja huonompana ja se oli helpompi peittää.

Ei minusta tullut lesboa eikä miesmäistä aikuista. Parikymppisenä olin jo oppinut meikkaamaan, käyttämään koruja ja pukeutumaan naisellisesti. Kotioloissa viihdyn edelleen isossa hupparissa ja löysissä housuissa. :)

Vierailija
37/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kehuttu ja rakastettu isona ja pienenä, ei ole lesbo (saa olla jos on, mutta ei sitä vaikuta) ja on ihan fisu tyyppi, mutta vähän oman tiensä kulkija. Minä arvostan häntä, koska hän uskaltaa olla erilainen kuin muut.

Vierailija
38/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse samanlainen melkein parikymppiseksi, poikien kengät, paidat, ei koruja. Nyt oon 35 eikä ainakaan pukeutumisen perusteella kukaan pääse miesmäiseksi sanomaan :) Sitä paitsi jos teinien tarkoitus on pukeutumisellaan provosoida vanhempiaan niin ap:n tyttö on ilmeisesti osunut naulan kantaan kun tuo näyttää niin ärsyttävän.

Vierailija
39/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse samanlainen melkein parikymppiseksi, poikien kengät, paidat, ei koruja. Nyt oon 35 eikä ainakaan pukeutumisen perusteella kukaan pääse miesmäiseksi sanomaan :) Sitä paitsi jos teinien tarkoitus on pukeutumisellaan provosoida vanhempiaan niin ap:n tyttö on ilmeisesti osunut naulan kantaan kun tuo näyttää niin ärsyttävän.

Eikä ärsytä vaan ihmetyttää. Mä en ole tollaiseen tapaukseen ennen törmännyt joten en oikein tiedä että mitä siitä ajatella. On aika juro ja ei pahemmin puhu ja hirveän läheisiä ei olla joten en viitsi kauheesti kysellä että en astu varpaille.

Oli meillä viikonlopun ja ajattelin että ilahdutan sitä sillä että vien sen ostoksille, ei sitä kiinnostanut!!

Jotenkin ihan kauhee tapaus, hävettää kävellä sen kanssa.

Vierailija
40/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä kokeilla erilaisia rooleja ja yylejä. Niin sit identiteettiä rakennetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan