Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä edullinen koti pienelle perheelle Oulussa

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etsin täältä Tampereelta viime vuonna asuntoa,niin olisin ehkä päätynyt juuri tuohon osaomistus-vaihtoehtoon,mutta niitä ei tällä alueella ole,ja niitä on myynnissä vähän.En tiedä sitten kulkeutuvatko enemmän juuri itse myymällä,tai suusta-suuhun -mentelmällä.

Mielestäni tässä maailmantilanteessa hyvä vaihtoehto,varsinkin jos perheessä on äitiysloma,työttömyyttä,suhdanneherkkä työpaikka.Päädyin ostamaan itse sitten omistusasunnon,mutta yksinhuoltajana tuokin olisi ollut hyvä ja turvallinen vaihtoehto.

Asuin ennen asumisoikeusasunnossa,se on tätä osaomistajuutta huonompi vaihehto.

Ja ap,ei kannata välittää noista asiattomista kommenteista täällä,ihminen muuttuu asiattomaksi ja häijyksi kun saa nimettömänä huudella:)

Vierailija
22/50 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisille, jotka asuvat noin siististi ja joilla on noin vähän tavaraa ja ne vähät tavarat noin tarkasti järjestyksessä. Voi kun pystyisin tuohon. Meillä on kaikki paikat täynnä roinaa ja lapset sotkevat kodin hyrskynmyrskyn :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/50 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavatko muka kaikki oman pihan vaivoiksensa? Kesäillat kuluvat tilavalla parvekkeella. Taloyhtiöllä on suojaisa leikkipaikka. Talon takana on aito luonnonmetsä jännittävine luontopolkuineen. Lapsemme rakastavat retkeillä siellä.

Ei tarvitse leikata ruohoa eikä kitkeä rikkaruohoa. Piha-alueita hoitaa taloyhtiön palkkaama huoltoyhtiö.

Vierailija
25/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisia kulkee 3-5 kertaa tunnissa. Palveluita n. kilometrin päässä mm. 3 ruokakauppaa, apteekki, kuntosali, asiamiesposti, autokorjaamo. Kilometrin päähän rakennetaan lähivuosina Oulun suurin kauppakeskus.

Julkinen liikenne saisi olla muutakin kuin pari vuoroa keskella paivaa ja neljan jalkeen ei yhtaan mitaan. Jos tarvitsee jotakin muuta kuin ruokaa niin eihan sita saa muualta kuin keskustasta. Jos tuo asunto sijaintineen on sulle niin rakas niin jaa sinne alaka yrita sita vakisin tuputtaa muille ja varsinkaan vauvapalstalla, eikohan taalla ole kaupustelu kielletty.

Vierailija
26/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun julkisesta liikenteestä voi olla montaa mieltä. Tosiasia on kuitenkin, että Pateniemen ja keskustan välilillä kulkee Oulun kaksi tiheimmin liikennöivää bussia. Ensimmäinen aloittaa klo 5 jälkeen aamulla ja viimeinen lopettaa klo 23 aikaan.

En ole ainoa, joka täällä on tehnyt vastaavanlaisen keskustelun avauksen. On myös mukava päästä ampumaan alas ihmisten vääriä ennakkokäsityksiä. Tällä palstalla on niin paljon keskustelun aiheita, että jokainen voi vapaasti valita ne viestiketjut jotka kiinnostaa ja jättää lukematta ne jotka ei kiinnosta.

Vierailija
27/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että tarvitsisin juuri tuollaisen (ja tuon hintaisen) Helsingistä. Ei riitä rahat täällä...

Vierailija
28/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on palstalla kielletty.

Vierailija
29/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa osaomistusasunnotkin olevan hieman kalliimpia.

Vierailija
30/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan edullinen. En kyllä itse tarvi ko asutaan parin kilsan päässä tosta.

Missä koulussa tuon alueen lapset aloittavat?

Julkisista en osaa sanoa, koska kuljen omalla autolla. Joillekin voi tulla yllätyksenä, että keskustan ulkopuolellakin on elämää. Itse käyn Oulun keskustassa kerran tai pari vuodessa. Mitä ihmettä minä siellä tekesin? Zeppeliinissä käyn vaateostoksilla tai sitte lomalla jossain muualla ko on joku kiva sukulainen kaverina :)

Vierailija
31/50 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka perheessä välillä lapset laita asunnon sekaisin :)

Vierailija
32/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilometrin päähän rakennetaan lähivuosina Oulun suurin kauppakeskus.

Tämä tarkoittaa kyllä sitä että ne pienemmät palvelun tarjoajat kuolevat kohta pois...

Asunto on ihana, hinta sopiva ja mun mielestä tilaa ihan riittävästi nelihenkisellekin perheelle.

Eipä vain ole Ouluun päin asiaa muuttaa...

Vierailija
33/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä. Koitappa löytää Oulusta suht uusi asunto jossa olisi edes postimerkkiä suurempi piha

Haluavatko muka kaikki oman pihan vaivoiksensa? Kesäillat kuluvat tilavalla parvekkeella. Taloyhtiöllä on suojaisa leikkipaikka. Talon takana on aito luonnonmetsä jännittävine luontopolkuineen. Lapsemme rakastavat retkeillä siellä.

Ei tarvitse leikata ruohoa eikä kitkeä rikkaruohoa. Piha-alueita hoitaa taloyhtiön palkkaama huoltoyhtiö.

Vierailija
34/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan edullinen. En kyllä itse tarvi ko asutaan parin kilsan päässä tosta.

Missä koulussa tuon alueen lapset aloittavat?

Julkisista en osaa sanoa, koska kuljen omalla autolla. Joillekin voi tulla yllätyksenä, että keskustan ulkopuolellakin on elämää. Itse käyn Oulun keskustassa kerran tai pari vuodessa. Mitä ihmettä minä siellä tekesin? Zeppeliinissä käyn vaateostoksilla tai sitte lomalla jossain muualla ko on joku kiva sukulainen kaverina :)

Tämän alueen lapset aloittavat oletuksena Herukan koulussa. Kuitenkin nykyäänhän voi valita haluamansa koulun oman suuralueen sisältä.

Hyvä, että jotkut sentään ymmärtää ettei kaikkien asioiden perään tarvitse lähteä keskustaan. :)

Vierailija
35/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo mahtaa olla pienet huoneet.

Vierailija
36/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät nuo huoneet ainakaan niin pieniltä näyttäneet.

Vierailija
37/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin heti jos Ouluun haluaisin.. Taidanpa kuitenkin pysytellä täällä Tampereella :)

Vierailija
38/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin mielelläni Ouluun, meillä just nelihenkinen perhe eli siinä ja siinä mahduttaisko mut jos karsis turhat tavarat pois ja kaikki mitä tarvii vaan omakotitalossa voitais hyvinkin sopia. Haluaisin elää ilman pihatöitä ja siihen pyrin nytkin omassa talossa..

Mutta miehen työ on muualla, ja mä olen äitiyslomalla ilman vakityötä niin emme muuta täältä nyt vielä mihinkään. Ehkä sitten kun mun on aika palata töihin, voisin saada oman alan töitä hyvin Oulusta, mut tuo asunto on jo sit menny..

Vierailija
39/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tavatonta, että nelihenkinen perhe asuu jopa kaksiossa.

Vierailija
40/50 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää vois olla hyvä vaihtoehto. Ei menis vastikkeet kokonaan kankkulan kaivoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi