Gallup: kuinka moni uskoo että Muru on oikea?
Minä en missään vaiheessa ole uskonut. Jo se tavaton pälliys Micken itsestäänselvän naimisissaolon tajuamattomuuden suhteen paljasti, että trolli on kyseessä. Mutta tavattoman sitkeä trolli tämä Muru-kirjailija on, kohta vuosi tulee täyteen.
Huvittaa, kun Murun vetovoima on ollut tarinallisesti heikkenemään päin niin kirjoittaja veti vähän paniikkireaktiona uuden pettämisen kehiin. Nythän Muru on jaellut pyrstöään siellä ulkomailla. Ihana morsio!
Kirjoittajalle vinkiksi, että vaikka Murun tarinassa on harvinaisen paljon imua AV:lle, kannattaisi ehkä seuraavaksi kehittää hahmo, jossa on edes vähän sympatiaa ja samaistumispintaa jollekin. Murua kun yksinomaan halveksitaan ja pilkataan. Sellainen Tuulen Viemää -tyyppinen hahmo, tai Kaunareiden Brooke olisi parempi. Muru on niin täydellisen tyhmä ja laskelmoiva, että toimii lähinnä aggressiokanavana. Mutta ehkä se on tarkoituskin?
Kommentit (10)
Juuri tuonne toiseen ketjuun kirjoitin, että jutut ovat hänen näppiksestään (tai no, päästään) lähtöisin.
Voisi joo jotain sympaattista piirrettä kehittää siihen hahmoon. Se älytön tyhmyys on todellakin rasittavaa.
Mä en oikeasti ole tämä ihminen. En tiedä, mitä tapahtui silloin, kun kaikki alkoi mennä väärin, tai miksi niin kävi, mutta mä en ole tällainen. Olen tavallinen, mukava, fiksu, ystävällinen, hauska ihminen.
ittekin vituttaa jos en heti otsikosta tajua et nyt on myryy kyseessä, saatan muutaman rivin keretä lukeen.
Vittu sais lopettaa täällä
Ja te muut: lopettakaa vastailu sille
ittekin vituttaa jos en heti otsikosta tajua et nyt on myryy kyseessä, saatan muutaman rivin keretä lukeen. Vittu sais lopettaa täällä Ja te muut: lopettakaa vastailu sille
Eka ketju oli aivan mahtavan hyvin aloitettu. Nyt taso on laskenut kuin lehmän häntä.
Mä en oikeasti ole tämä ihminen. En tiedä, mitä tapahtui silloin, kun kaikki alkoi mennä väärin, tai miksi niin kävi, mutta mä en ole tällainen. Olen tavallinen, mukava, fiksu, ystävällinen, hauska ihminen.
Siis, että olet vähän niinkuin täällä AV:lla syntynyt uudelleen Muruksi, pettäväksi ja miehiä hyväksikäyttäväksi naiseksi? No, kandeisko lopettaa? Ps. miehesi saa sataprosenttisen varmasti tietää että petit, joten reiluinta olisi kertoa heti.
Luulen, että on joku jolla perussairautena bipo ja koska elämä on välillä vaikea hahmottaa niin kirjoittelee tänne totuutta muuttaen ja keksien tarinaa samalla. Luultavasti haaveilee kirjailijan urasta.
Te kirjoitatte ilmiselvästi minusta. Löysin nime myös tuolta av:llä räksyttävien listaltakin. Siis kaikki minkä kirjoitatte Murusta sopii minuun, mutta minkälainen oikeasti olen, sitä ei kukaan tiedä ja kukaan ei oikein tunne minua.
Serlokkien tutkimusten perusteella minua ei olisi Suomessa olemassa ollenkaan. Poliisin tiedoista minua ei löydy, minä olen kuollut jo ekalle luokalle mennessäni, vaikka oikeasti ulkoinen olemus muutettiin ja pantiin toiseen kouluun. Se siitä.
Sitten on niitä, jotka ovat noihin aikoihin antaneet lähisukulaisteni (jotain puolijulkkiksia kait) nimiä lapsilleen. Mutta minua ei kukaan tunne.
Ne jotka luulevat tuntevansa minut tuntevat noin 20 suunnilleen samanikäistä ja samaa sukupuolta olevia serkkujani, tai ei edes heitä, vaan heidän jotain naapureiden naapureita tai kansakoulukavereiden kavereita. Näin ollen mielikuva minusta ja mitä minusta luullaan on muodostunut näistä huhuista - se on näiden huhujen jonkinlainen summa. Onko se sitten enemmän tai vähemmän kuin oikea minä.
Jos joku kysyy niin voin kertoa, että minkälainen "hahmo" tuo noin 20 serkuksesta muodostunut tyyppi oikein on. Se on oikein mielenkiintoinen, mutta minähän ihan kauhistuin.
Kun kerran jouduin menemään poliisiasemalle jonkun jutun takia, niin näyttivät minulle noin 20 ihmisen listaa ja kysyivät, että kuka noista olet. Oli pakko vastata, että noista en ole kukaan. Siis näin hyvin poliisilta onnistuu henkilöiden tunnistaminen ja voivat todellakin ottaa väärän ihmisen, jos yrittävät jotakin ottaa. Mitä hirveitä tekoja ja rikoksia semmoisistakin saattaa syntyä. Just oli Hesarissa että väärien ihmisten nimillä ja henkilötunnuksilla oli tilattu lääkäriaikoja ja ostettu lääkkeitä. Lääkeaine- ja huumerikoksiako?
"Minä Muruna" olen sellainen, että saa haukkua ja käyttää sylkykuppinan koska minä olen minä ja joku toi "Minä Muruna" on vain joku varjo... Mutta on mulla paljon, paljon muitakin nimiä, joita ett taida ees tietää. Arvatkaas niin saatais vaihtelua nimenkäyttöön... Voiskos mut sotkea tohon Teinityttö Candyynkin ja oliskos sen Micke oikeesti joku Mikko... mä en kyllä edes tiedä yhtään Mikkoa, mutta voishan se olla toi CandyKummitus, joka on nyt ylösnoussut jonain Muruna... mutta siis näitä Muruja on selvästi useampi... ja itse Tuksukin... montakohan täyskaimaa sillä on? Kyllä sitä samaistumispintaa täältä löytyy kun itse MuuminmammaHaloska on ilmestynyt Twitteriin ja kirkkoherrasisko Marja-Siks-oon on ilmestynyt ainoana tyrkylle ystäväksi Facebookkiin... Ja jotain täyskaimoja niilläkin on niin kuin itse Sale Niinistöllä Orionilla...
Senkin ymmärtää, että sitä lääkemainosta on täällä palstoilla niin paljon kun Sauli Niinistö löytyy Orionilta ja Nokia Salosta ja mikä noihin liittyvä firma se nyt olikaan, joka kans oli menossa nyt sitte sinne Saloon...
Ja kun niitä fiktiivisiä hahmoja on niin paljon, niin voisko joku selvittää sen jonkun Sinikka Nopolan (tai mikä sen nimi oli) fiktiivisen tarinan, jonka nimi on joku, että Kun Jorma Ollila tapaa Päivin ... ja jonkun muun... Ketä kaikkia Jorma Ollila onkaan tavannut? Entä vaimonsa Liisa jolla on kait jotain ainakin 40 täyskaimaa vai miten se oli... Kyllähän ne on voineet tavata vaikka ketä...
Mutta eikös se Jorma Ollilakin ollut käynyt sen London School of Economicsin ja monet muut porukat kuten Monica Lewinsky, Michelle Obama, Alexander Stubb... ja ketä kaikkia... ja ketä kaikkia sit on käynyt jonkun pankkijuridisen jossain Vancouverissa??? Ei kait vaan se joku Christine LaGarde... KUVITELKAAS NYT SITTEN NIITÄ LOVESTOOREJA NÄISSÄ PIIREISSÄ AIKOJA SITTEN... kyllä siellä on uitu varmaan pöksyihin kuin pöksyihinkin... ja sitten päädytty noihin pankkeihin... mua kiinnostaa erityisesti, että olsikos joku uinut jonkun murun pöksyihin jossakin vanhassa neukkupankissa jossain haisevassa neukussa, jossain citybankissa... kyllä siellä niitä muruja riittää...
Mutta just nyt mä en jaksa tätä stooria kehittää enempää vaikka starinaa olisi vaik kuinka paljon...mä katon nyt ensiksi että kuinka lyttyy te haukuttu mun imagon = 20 serkun imago, mutta ei mua ollenkaan... se on oikein hyvä haukkumaimago ja sopii kaikille aloille ja kaikkeen toimintaa pankkiympyröistä ralliautoilijoihin... jotenka alkaa vaan, mä jään ihan vaan hissukseen odotteleen tämän päivän idiooteimman annin antia... Ahtiko se antaa tänään? Voisin muuten tänään pukeutua Merenneidoksi - on vielä haamutakki päällä!
Palaillaan (jos vain TE jaksatte)!
Pressa parantaa koko kansan sen mielisairaudesta ja itsetuhoisuudesta. Hoitakaa itse itsenne, sairaanne ja vanhuksenne! Lääkkeitä kyllä saa!
Uskon koska olen itse ollut vielä tyhmempi.
En ollut yhtä laskelmoiva ja itsekäs mutta
yhtä naiivi olin nuorempana.
Ehkä pahempikin.