'Siis onko Psykomamman lapset otettu huostaan?
Kommentit (31)
jos et ihmistä henkilökohtaisesti tunne, miksi lasten huostaanotto sinua kiinnostaisi?
on henkilö, joka käyttää palstaa Facebookinaan.
parempi vaan ettet tiedä ;)
ja tämä psykomamman nimi on tullut hyvinkin esille. Eikö kenellekään tule mieleen, että tänne voivat kirjoittaa vaikka teidän esiteinit lapsenne ihan mitä tahansa provoja? Ja täällä sitten päivitellään "Psykomamman" lasten huostaanottoa..hieman kritiikkiä!
ja tämä psykomamman nimi on tullut hyvinkin esille. Eikö kenellekään tule mieleen, että tänne voivat kirjoittaa vaikka teidän esiteinit lapsenne ihan mitä tahansa provoja? Ja täällä sitten päivitellään "Psykomamman" lasten huostaanottoa..hieman kritiikkiä!
ei kukaan esiteini jaksa hengailla täällä niin kauan että pystysi kehittämään jotain jatkumoa tarinoihinsa PMn tyyiin eikä vetämään siitä narusta joka eniten äitejä, aikuisia ihmisiä ärsyttää. Osa teksteistä varmaan toistenkin kirjoíttamia.
ei kukaan esiteini jaksa hengailla täällä niin kauan että pystysi kehittämään jotain jatkumoa tarinoihinsa PMn tyyiin eikä vetämään siitä narusta joka eniten äitejä, aikuisia ihmisiä ärsyttää. Osa teksteistä varmaan toistenkin kirjoíttamia.
ja jokuhan selvitti psykiksen nimen ja teki ls.ilmoituksen.
luovuuden ja mielikuvituksen tulos.
No eihän se ole edes todellinen henkilö, vaan luovuuden ja mielikuvituksen tulos.
feikata sellaista määrää häiriintyneitä juttuja. Mä en nyt puhu niistä jutuista, joissa se selkeästi keksii tarinoita ärsyttääkseen, vaan ihan sitä sen persoonallisuutta ja reagointitapoja. Ja kyllä se on ihan oikea ihminen, voisin linkittää sen huutistunnuksenkin tänne, mutta saisin varmaan bannia...
luovuuden ja mielikuvituksen tulos.
mutta se kirjoittaja on useimmiten sama. En usko että hänellä on esim lapsia vaan kirjoíttaa jostain tuttavansa kokemuksesta tms.
7
No eihän se ole edes todellinen henkilö, vaan luovuuden ja mielikuvituksen tulos.
feikata sellaista määrää häiriintyneitä juttuja. Mä en nyt puhu niistä jutuista, joissa se selkeästi keksii tarinoita ärsyttääkseen, vaan ihan sitä sen persoonallisuutta ja reagointitapoja. Ja kyllä se on ihan oikea ihminen, voisin linkittää sen huutistunnuksenkin tänne, mutta saisin varmaan bannia...
Itse otin sen selville kun eräs hänen kirjoittama ketju täytti ne rajat kun saa epäillä pahoinpitelyä/rikosta.
Oikkesti tekis mieli levittää täällä nimi,
niin idioottia ihmistä ei toista ole ja hänen "huvinsa" on kirjoittaa tällästä sairasta paskaa.
Itse otin sen selville kun eräs hänen kirjoittama ketju täytti ne rajat kun saa epäillä pahoinpitelyä/rikosta.
Oikkesti tekis mieli levittää täällä nimi,
niin idioottia ihmistä ei toista ole ja hänen "huvinsa" on kirjoittaa tällästä sairasta paskaa.
ihan fixu temppu.
on antanut itsestään täällä sen verran paljon tietoja, että nimen selvittäminen olisi aika helppoa. Mä en saanut nimeä selvillä, koska en ole Facebookissa, mutta huutistunnuksen tiedän. Toisaalta, eipä mua se nimi kiinnostakaan, hyvä kuitenkin, että sen selvittänyt vei asian eteenpäin.
ja onko hänelle kaksi poikaa? Jos näin on niin taidan tietää tyypin.
Tampereesta puhui, mutta Oulussa asuu nyt. Kaksi poikaa on.
ja onko hänelle kaksi poikaa? Jos näin on niin taidan tietää tyypin.
Jos näin on niin taidan tietää tyypin.
että!
kun se näkee tämän ketjun,ni se kehrää tyytyväisyydestä!
Sama päiväkoti muinoin lapsillani Tampereella, jos on kyse samasta ihmisestä.
mutta vaikea sanoa anonyymillä palstalla että oliko kirjoíttaja PM