Mitä mieltä meidän talosta? Oikotie / Lemu/ hinta: 550 000
Kommentit (96)
Kaikki kiireen vilkkaa haukkuvat ap:n taloa. Vahingossakaan ei voida sanoa mitään positiivista. Mun mielestä talo on ihan kiva ja mukavan tilavakin.
Ei yhtään viihtyisä eikä kodinomainen.
Siis tämä on niin vauvapalstaa.Kaikki kiireen vilkkaa haukkuvat ap:n taloa. Vahingossakaan ei voida sanoa mitään positiivista. Mun mielestä talo on ihan kiva ja mukavan tilavakin.
Eli tarkoitat, että vastakkaista mielipidettä ei saa ilmaista. Miksi muuten niin useat av-palstalle kirjoittajat ilmoittavat ensin, että "tää palsta on niin älytön, mutta mä ainoana olen ylitse kaiken,ja kirjoitan tänne ihan niinku vaan väliin pelkästään, jotta palsta saa fiksuja mielipiteitä".
löytänyt tuosta talosta jotain positiivistakin sanottavaa. Mutta ei. On niin karsea talo ettei kukaan todellakaan osta sitä.
vaikka ei kai se kauppaan kuulu :)
Musta ihan ok, voisin asua, mutta ei tosiaankaan ole koskaan varaa tuollaista ostaa, ellen voita lotossa.
tai sitten nainen ei ole saanut paljonkaan tehdä päätöksiä.
Kamalan askeettinen ja synkkä yleisvaikutelma. Näyttää poikamiehen talolta.
ja "sisutuksesta" puuttuu naisen kädenjälki. Nainen tuonut mukanaan vaan neliskanttiset kirjavat ylekrran sohvat ja yhdessä ostettu pyöreä lemmiskelypaikka ;)
tai siis rumasti keittiön kaapistot vain seinää vasten, noin isolle porukalle jolle tuo talo on tarkoitettu? En tykännyt myöskään vinoista katoista, menee liian alas.
Toi taitaa olla itsepiirretty?
Saa ilmaista, mutta jokainen olis varmaan löytänyt tuosta talosta jotain positiivistakin sanottavaa. Mutta ei.
Ok, eli ei katsota kokonaisuutta, vaan jotain yksityiskohtia. No yritetääs uudestaan, hmmmm:
Ihan ok:n näköinen vessanpönttö!
Voivat vaikeuttaa mahdollisen ostajan kykyä hahmottaa tiloja (missä ruokailutila??)
Inhoan noita viiston katon alaisia matalia tiloja. Ulkoa päin hienotalo, mutta piha kauheassa kunnossa. Tuohon hintaan olettaisi jo löytyvänt alon, jossa pihakin on kunnossa.
Mun makuun myös tuo on ihan liian maskuliininen.
Ei mitään kodikkuutta.
saatu tehtyä vanhasta navetasta.
Onkos ollu vanha hevostalli?
mutta muuten näyttää miehen makuun tehdyltä.
mutta keittiönkaapit ontuu ja on jotenkin kolkko.
Kyllä pitää seuraavan asukkaan tehdä paljon töitä, että tuosta saa viihtyisän mutta mahdotonta se ei ole jos on rahaa.
Mietin, että eikö hinta ole vähän liian kallis kun Maskuhan on ihan korvessa?
Joku viittasi MacManson. Tästä puuttuu kaikki luxus ja tyyli. Lisäksi amerikkalaisessa sisustuksessa käytetään jättimäisiä huonekaluja ja paljon.
Ja miksi linnamainen? En nähnyt tässä mitään linnamaista. Joku totesikin, että kuin lato. Eli latomainen. Ja miksi kuvissa on mm. pahvilaatikota ja joku helkkarin vempain siinä terassikuvassa?
pidin kyllä kovasti.
En tietenkään kaikista värivalinnoista ja materiaaleista mutta ne muuttaisin mieleisekseni.
Ilmalämpöpumpulle joku kaappi näkösuojaksi jne...
Tilaa kerrassaan mukavasti -hukkaneliöistä valittajat heittäisin pihalle!
Mutta se sijainti. Kaukana kaikesta :(
että on yhteensä 420m2 tilaa ja sitten pitää asua tilassa, jossa lyö pään kattoon, kun nousee sängystä. Siis siinä yläkerran makuuhuoneessa.
Hei laittakaa kivempiä kuvia nettiin, palkatakaa vaikka joku ammattivalokuvaaja. Nyt tuli tosiaan ankea fiilis, vaikka voihan asunto olla kivakin.