Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä meidän talosta? Oikotie / Lemu/ hinta: 550 000

Vierailija
08.09.2011 |

?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolelta ja sisältä kolkko. Pahoittelut, mutta en pitänyt yhtään.

Isolla rahalla ei näköjään saa tyylitajua.

Vierailija
42/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aivan todella kallis ylläpitää noita kaikuvia hukkaneliöitä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on laskettu aika?

Vierailija
44/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viittasi MacManson. Tästä puuttuu kaikki luxus ja tyyli.

McMansion on amerikkalainen loukkaava termi mauttomasta, tyylittömästä isosta talosta.

Juuri kuten tämä.

http://dictionary.reference.com/browse/mcmansion

Vierailija
45/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että linkin takaa paljastuu joku ihan kiva talo, jota vaan tavan vuoksi mammat haukkuu.

Mutta pakko myöntää... Vaikka mulla olisi rahaa, niin tuota en valitsisi. Miksi:

- julkisivu ei yhtään mun makuun. Punatiilinen möhkäle, kummallinen jenkkilämäinen tyyli.

- meidän naapurilla on samannäköinen piharakennus - se on traktoritalli.

- vaikka neliöitä on, niin sisältä ihmeen pimeä. Valehteleeko valokuvat vai onko tekemistä tympeän värisillä seinä- yms. materiaaleilla (ruskeaa, harmaata) ja liian pienillä ikkunoilla?

- kaiken kaikkiaan jotenkin ankea... Se, että muutto on kesken, ei ole kovin hyvä selitys. Yllättävää, että tuolla hintapyynnöllä on laitettu noin huonot kuvat. Kai nyt jokaisen pitäisi tietää, että myyntikuvia ja näyttöä varten asunto sisustetaan, ellei se ole tyhjä.

Vierailija
46/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotinne ei ole omaan makuuni, mutta komea laadukkaan oloinen kiinteistö.

Mutta jos olette tosissanne myymässä, noille kuville on tehtävä jotain.

Vierailija
47/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana talo, juuri minun tyyliseni. Yläkerta ja takka erityisesti!

Harmi että olen vasta opiskelija ja hyvä jos voi 200 000€ lainasta haaveilla lähivuosina.

Vierailija
48/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avonainen parvi on hukkatilaa, ei voi käyttää makkarina tai juuri minään. Samoin matalat osat ovat hukkatilaa. Ikkunat ovat pienet, keittiö vaatimaton, ottaen huomioon kuinka paljon tilaa olisi ollut, käytävä on kuin hevostallista ja huonekalut kai suoraan Maskusta.

Vierailija
49/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viittasi MacManson. Tästä puuttuu kaikki luxus ja tyyli.

McMansion on amerikkalainen loukkaava termi mauttomasta, tyylittömästä isosta talosta.

Juuri kuten tämä.

<a href="http://dictionary.reference.com/browse/mcmansion" alt="http://dictionary.reference.com/browse/mcmansion">http://dictionary.reference.com/browse/mcmansion</a&gt;

Nimittäin se "tyylitönkin" koti on useinmiten hyvin viihtyisä: isot upottavat sohvat, tekokukat, suuret peilit, tyynyjä, lipastoja ja kaappeja, nojatuolia, feikkitakkoja, jättimäisiä mattoja, runsaita verhoja... Kyllä siihen MacMansoniinkin on rahaa upotettu.

Tästä puuttui kaikki luxus ja ylellisyys - oli sitten kyse kitchistä tai Aallon tyylihuonekaluista.

Vierailija
50/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkky hintapyynti teillä, mutta ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.

Vierailija
51/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan livenä parempi. Keittiö on suhteessa liian pieni, en tykkää tollasesta ratkaisusta.

Vierailija
52/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykännyt. Kolkko talo ja liikaa puunväriä sisäpinnoissa.

Mutta varmasti tilava talo josta saa viihtyisän sisustamalla toisella tavalla, tarkoitan siis huonekaluja ym.

Vierailija
53/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin se "tyylitönkin" koti on useinmiten hyvin viihtyisä: isot upottavat sohvat, tekokukat, suuret peilit, tyynyjä, lipastoja ja kaappeja, nojatuolia, feikkitakkoja, jättimäisiä mattoja, runsaita verhoja... Kyllä siihen MacMansoniinkin on rahaa upotettu.

Tästä puuttui kaikki luxus ja ylellisyys - oli sitten kyse kitchistä tai Aallon tyylihuonekaluista.

Koeta nyt ymmärtää, että kaupan kohteena on itse talo, eikä irtaimisto. Jokainen voi sen sitten sisustaa niin superduperluxus kuntoon kuin haluaa. Ja itse talo on niin McMansion, että harvoin Suomessa näkee.

Vierailija
54/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stailataan myyntikuntoon. Toivottavasti tämän talon myyjäkin ymmärtäisi.

Vierailija
55/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa edes kaappeja saati oleskelutilaa kun katto laskee niin voimakkaasti. Lattianrajassa on ampuma-aukkomaiset ikkunat, joten pimeääkin on.

Keittiön saareke on väärin päin, eihän se edes rajaa keittiötä ja olohuonetilaa eikä edes mikrolle ole omaa paikkaa, vaikka tilaa olisi ollut. Käytävässä on kumpparit kestävä muovimatto ja laitoskello kuin koulussa. Ulkonäkö tuo mieleen navetan ja piha on täysin laittamatta. Autoja vissiin laitetaan senkin edestä kun niitä varten on talli poikineen.

Vierailija
56/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykännyt. Kolkko talo ja liikaa puunväriä sisäpinnoissa. Mutta varmasti tilava talo josta saa viihtyisän sisustamalla toisella tavalla, tarkoitan siis huonekaluja ym.

kattoa korottamalla ja asentamalla kattolyhtyihin ikkunoita? Melko kallista...

Vierailija
57/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ulkonäöstä, mutta sisällä pitäisi rempata keittiö ja pinnat uusiksi. Ja tottakai omaan makuun istuvat kalut sisään. Potentiaalia on, mutta hintaa liikaa projektikohteeksi.

Ja tuonne päin Suomea en ihan halvalla muuttaisi....

Vierailija
58/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Ja tuonne päin Suomea en ihan halvalla muuttaisi....

kummaa, näin kirjoittajat eivät IKINÄ mainitse missä itse asuvat... :)

Itse en muuttaisi noin pienelle paikkakunnalle kauaksi palveluista.

Vierailija
59/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas: minä -29- ei itsekään kertonut missä asuu.

10 km Turun keskustasta, sen verran paljastan.

Vierailija
60/96 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen samaa mieltä niiden kanssa, jotka sanoivat, ettei tämä talo ole oikeaa amerikkalaista tyyliä. Luulkoot jotkut ihan vapaasti.

Sitten talosta: miksi noi kauheat matalat katot, ahdistaa jo kuvatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi