Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh.. Minulla jo toista kertaa myynnissä reimantecin

Vierailija
08.09.2011 |

talvihaalarit ja eipä nitää kukaan halua ostaa. Plääh. Ja en todellakaan pyydä mitään 50e niistä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec on so last season.

Vierailija
2/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kaupaksi just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
4/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ostin just tytölle 86cm reimatecin talvihaalarin. Hinta oli kohdallaan kun hintalapussa luki 12e, mutta sitten olikin koko pöydän tavarat -50%. Olisin ehkä ostanut jopa tuolla 12eurolla, mutta 6eurolla ihan varmasti. :)

Vierailija
5/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä oli myynnissä mm Reimatecin haalari jossa oli oikein kunnon reikä (yli 1cm repale) kankussa. Hinta oli 20 euroa. Eipä ole ihme jos ei kaupaksi mene. Usein jos ei kauppa käy on hintalaatusuhde arvioitu pieleen.

Vierailija
6/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiukuttaa se, että poikien talvihaalarit on usein todella synkän värisiä. Mustia harmailla kaistaleilla. Jee, tosi pirteää. Tai sitten sitä karseaa sähkönsinistä. Miksei haalareista voi tehdä iloisen värisiä? Vihreitä, turkooseja, kuviollisia? Siinä mielessä ymmärrän että menee molot kaupaksi. Mutta en ihan periaatteesta ala ostaa lapsille mitään 130€:n talvihaalareita.

Vierailija
7/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ostin just tytölle 86cm reimatecin talvihaalarin. Hinta oli kohdallaan kun hintalapussa luki 12e, mutta sitten olikin koko pöydän tavarat -50%. Olisin ehkä ostanut jopa tuolla 12eurolla, mutta 6eurolla ihan varmasti. :)

ostin itse viime talvena tytölle Reimatec 98 koon haalarin 6 eurolla. Koko talven oli käytössä ja hyvin pelitti, nyt ajattelin että jos pistän vaikka 1-2 eurolla vielä myyntiin niin saa joku siitä oivan rymyhaalarin. Jos kirppishinnat liikkuvat useissa kympeissä lähden kyllä jo kaupasta ostamaan.

Vierailija
8/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiukuttaa se, että poikien talvihaalarit on usein todella synkän värisiä. Mustia harmailla kaistaleilla. Jee, tosi pirteää. Tai sitten sitä karseaa sähkönsinistä. Miksei haalareista voi tehdä iloisen värisiä? Vihreitä, turkooseja, kuviollisia? Siinä mielessä ymmärrän että menee molot kaupaksi. Mutta en ihan periaatteesta ala ostaa lapsille mitään 130€:n talvihaalareita.

käytettynä esim t2h tai molo, saat värikkään edullisemmin. Reimat yms on todellakin karsean värisiä ja sukupuoleen sidottuja. Itsekin just meinaan viedä ihanan värisen unisex t2h haalarin myyntiin, siitä saa vielä joku pikkupoika hauskan näköisen puvun talveksi:)

Vierailija
9/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ostaa tavaroita/vaatteita vaan siksi että saa myydä niitä kirpparilla. Tosin en ole koskaan ostanut lapsille reimatciä, sillä haalareita (lämpimiä) löytyy muistakin merkeistä ja ihan 'merkittömiäkin'.

Vierailija
10/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan moni siksi ostaa, että saisi myydä eteenpäin. Mutta onhan se iso plussa, että saa vanhat vaatteet kierrätettyä. Noissa lastenvaatteissa kun tuppaa käyttöikä olemaan niin lyhyt. Kamalaa tuhlausta olisi kaikki heittää aina kaatopaikalle!

Muakin ärsyttää, että pojille on tarjolla aina niin synkkää. Onneksi löytyi käytetyy T2H turkoosina. Pitää odottaa koko pitkä välikausi tummaa takkia katsellen. Syksyllä kun ei ole tuo välikausivaatetus niin hyvin kaupoissa edustettuna.

Vierailija
11/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan vähän enemmän laadusta ja annan vaikka ilmaiseksi kaverin lapselle meidän jälkeen, kun ostan halpoja kertäkäyttövaatteita. Koskee kaikkea kulutustani, jos mahdollista.

Paskaa tällä pallolla riittää... Tosin hinta tai merkki ei aina kerro laadusta.

Vierailija
12/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kulumaa lähinnä hihansuissa. Muuten ehjiä ja tosi siistejä.

Mutta ei niin ei.

Ihan pilkkahintaan en viitsi noin hyväkuntoisia myydä, mutta kyllä minusta 20-30e on passeli hinta.

-ap-

Vierailija
13/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiman oman nettikaupan sivuilla on yksivärisiä Reimatec-haalareita esim. Fargad ja Govdes, joiden joukossa on turkoosikin haalari. Lisäksi kuviollisia värillisä vaikka kuinka paljon.

http://reimashop.fi/tuotteet/tuoteryhma/322/reimatec-asut?sivu=30&page=1

Meillä on ollut paljon Reimatecia, sitten T2H:ta ja PoPia. Nyt mietin palaamista Reimateciin.

Vierailija
14/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selaillessa ja haalaritarjontaa katsellessa huomasin, että ne merkkihaalarit ei välttämättä oo aina niitä halutuimpia. Siellä oli esim KappAhlin kosteussuojattu, ihan kivan näköinen ja värinen talvihaalari, johon oli tullut tosi monta huutoa.

Itse ajattelin tänä talvena ostaa Lindexin suolsen vihreän (niin ikään kosteusuojatun) talvihaalarin lapselle. Ei ne nyt ihan huonoja voi olla. Sitä paitsi märillä keleillä pukevat aina päiväkodissa kurahousut siihen päälle, vaikka olisi mikä vedenpitävä molo tahansa.

Vierailija
15/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän toi löydy haulla ja jää siksi myymättä!

Vierailija
16/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän toi löydy haulla ja jää siksi myymättä!

-ap-

Vierailija
17/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kulumaa lähinnä hihansuissa. Muuten ehjiä ja tosi siistejä.

Mutta ei niin ei.

Ihan pilkkahintaan en viitsi noin hyväkuntoisia myydä, mutta kyllä minusta 20-30e on passeli hinta.

-ap-

ja se on liian korkea hinta. Jos noin paljon haluat niin laita huutikseen, siellä saat tuon hinnan mutta kirppiksellä et.

Vierailija
18/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, jos olet kirjoittanut sen väärin, sitä ei vaan löydy haulla. Moni ei todellakaan selaa, vaan täsmähakee.

Vierailija
19/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten katsoin POP:n vauvan talvihaalareita ja minusta ne olivat halvan näköisiä ja huonosti viimeisteltyä, materiaali oli kuin aikamiesten pilkkihaalarista mallia halpahalli (oikeastaan mun isällä on hyvin pitkälti sellainen t.sin. turkispilkkihaalari kuin se ruohonvihreä pop mitä k´silloin katselin, vetskari ei ollut kaistaleen takana jne.). reimatech sen sijaan oli sekä lämmin että pehmeä, hyvin viimeistelty, siloinen ja kevyt materiaali.

ja moloa en kyllä nimensä puolesta lapselleni päälle vedä. enkä matkalippua taivaaseenkaan osta. (karmaiseva nimi se T2H vai miten se nyt lyhennetäänkään).

ihan vain näin sivuhuomautuksena.

Vierailija
20/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

92 cm:n Reimatecin tyttöjen haalarin kirppiksellä kolmella eurolla. Olin siis itse myymässä ja ostaja käänteli haalaria ja ihmetteli, onko siinä jotain vikaa, kun noin halvalla myyn. Polvissa oli kulumaa ja kaksi talvea käytetty, en tosiaan enempää olisi kehdannut pyytää. Mun mielestä pitää olla tosi hyväkuntoinen haalari merkistä riippumatta, jos siitä haluaa monta kymppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi