Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh.. Minulla jo toista kertaa myynnissä reimantecin

Vierailija
08.09.2011 |

talvihaalarit ja eipä nitää kukaan halua ostaa. Plääh. Ja en todellakaan pyydä mitään 50e niistä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ollut myymässä..

Ihan netissä myyn ja huuto.nettiäkin kokeiltu

-ap-

Vierailija
22/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten katsoin POP:n vauvan talvihaalareita ja minusta ne olivat halvan näköisiä ja huonosti viimeisteltyä, materiaali oli kuin aikamiesten pilkkihaalarista mallia halpahalli (oikeastaan mun isällä on hyvin pitkälti sellainen t.sin. turkispilkkihaalari kuin se ruohonvihreä pop mitä k´silloin katselin, vetskari ei ollut kaistaleen takana jne.). reimatech sen sijaan oli sekä lämmin että pehmeä, hyvin viimeistelty, siloinen ja kevyt materiaali. ja moloa en kyllä nimensä puolesta lapselleni päälle vedä. enkä matkalippua taivaaseenkaan osta. (karmaiseva nimi se T2H vai miten se nyt lyhennetäänkään). ihan vain näin sivuhuomautuksena.

Mäkin oon varmaan lievästi taikauskoinen, mutten vois IKINÄ ostaa mun lapsille vaatetta, jonka merkki on Ticket to Heaven... Oikeasti ihan hirveä nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talveksi molon ja sain siitä huutoksessa myydessä 10 e vähemmän kuin mitä maksoin uutena... ja oli siis yksi talvi jo ahkerasti käytetty... eli 10 e äi molon haalarin hinnaksi. tyhmä se on joka markettihaalareita ostaa, nehän tulee tosi kalliiksi kun ei ole jälleenmyynriarvoa. Lisäksi ovat rumia ja epäkäytännölisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi