Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja nuoleminen...?

Vierailija
08.09.2011 |

Mieheni oli ennen innokas tussun nuolija ja rakastan sitä yli kaiken!

Nyt olen raskaana ja mieheni ei enää jostain syystä nuole minua,vaikka siitä vihjailen :/

Mikäköhän siinäkin on syynä...??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..emme ole ajatustenlukijoita.. =)

Vierailija
2/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka teille myydäänkin illuusiota naisesta joka on kauneimmillaan raskaana, on asia kyllä ihan päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka teille myydäänkin illuusiota naisesta joka on kauneimmillaan raskaana, on asia kyllä ihan päinvastoin.

Puhu vain omasta puolestasi, älä yleistä.

Vierailija
4/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok....eli raskaana oleva nainen on siis ällöttävä....tulihan sekin sit selväks :O

Vierailija
5/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa enää suuseksiä lainkaan mieheltäni, vaikka raskaus ei ole edes puolivälissä. Mä epäilen, että syy on valkovuoto,sehän lisääntyy raskaudessa. Eli jos se jotenkin vaikuttaa/haisee? En todellakaan tiedä, mutta veikkailen. Itsellä ainakin pikkupöksyt usein märkinä valkovuodon takia raskaana. Mutta pitää varmaan tänään kysyä asiaa itse mieheltä, kun niin tekis mieli...

Vierailija
6/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tussun ulkonäöllä? jos mies on niitä miehiä, jotka tykkäävät häpykummusta tussun alla, niin loppuraskaudessahan sen muoto pakkaa vatsan kasvaessa muuttumaan. ja tietysti myös itse karvoitus on oma kysymyksensä eli onko kunnon tummaa kolmiota, jota tussuksi sanan varsinaisessa mielessä voi kutsua???

Vierailija
7/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tussun sitten pitäisi miesten mielestä olla, että sitä tekisi mieli naisen raskaanakin ollessa nuolla?

Vierailija
8/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisin päin.

Nuolisin kyllä mutta emäntä ei anna.... Ei kuulemma ole fiilistä moiseeen

Vierailija
9/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmasta erityisen kiihottava näky. Ja totta, maku on erilainen.

Vierailija
10/14 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei minusta ole ihanampi kuin odottaja. Onneksi vaimoni antoi minun nuolla ja muutenkin sekstailla mielin määrin odotusaikana.

Vierailija
11/14 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän valkovuoto raskaana lisääntyy,mutta mä ainakin pidän paikat puhtaina ja myös jos seksiä harrastetaan.

Karvoituksen pidän siistinä.

Ennen mies tykkäsi nuolla pitkiäkin aikoja ja antaa nautintoa,mutta nyt sen suhteen on ollut hiljaista....

En saa kovin helposti pelkällä yhdynnällä orkkua vaikka se hyvältä tuntuukin,mutta kun mies nuolee,niin se on lottovoitto :)

Vierailija
12/14 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on kaunis, mutta oikeasti odotan, että raskaus loppuu ja palautuu entiselleen. Ei vaan herää himot sen mahan takia.

Vierailija
13/14 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka raskauskilot ovat vieneetkin kauniin vartalon. Toivottavasti palautuu suht ennalleen.

Vierailija
14/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi