Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säännöllisesti tänne pesiytyy rasisteja

Vierailija
08.09.2011 |

Huvittavia aloituksia, kun aina jotain pitää keksiä. Kuitenkin vain muutaman surkimuksen tuotoksia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on selvästi minäminämullemullemuistaviis"-sukupolvea eli puhdas vihervasemmistolainen loinen.

Kun ei kyvyt muuhun riitä.

Vierailija
22/28 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi kaikki aina luulee että olen persu" -leikkiä? Se vasta hupaisaa on, varsinkin jos keskustelu käydään yöllä ja paikalla on kaikkineen ehkä kolme ihmistä. Voisin oikeastaan kirjoittaa sen käsiksen tähän.

Kirjoittajat yksi: Persut sitä ja tätä.

Kirjoittaja kaksi: Miten niin persut, minua ottaa aivoon kun kaikki aina luulevat minua persuksi! Itse asiassa käännynkin juuri tässä ja nyt persuksi ja hankin persujen jäsenkortin! Ja nyt myös mieheni ryhtyy tällä sekunnilla persuksi koska kaikki luulevat minua aina persuksi vaikka en ole persu! Kiitos puoluetoverini kookoomuksessa, nyt minäkin olen persu!

Kirjoittaja kolme: Täälläkin on yksi joka kääntyi juuri persuksi siksi että kaikki aina mollaa persuja. Myös koko sukuni on kääntynyt persuiksi persujen mollauksen takia!

Kirjoittaja neljä: Täälläkin yksi joka kääntyi persuiksi vain ja ainoastaan persujen kohtelun takia!

Kirjoittaja viisi: Nih! Siiinäs näette! Miksi kaikki aina luulee että persut on persuja kun aivan selvästi ei ole.

Jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on selvästi minäminämullemullemuistaviis"-sukupolvea eli puhdas vihervasemmistolainen loinen.

Kun ei kyvyt muuhun riitä.

Oletko muistanut laittaa www.sexwork.net-osoitteseen ilmoituksen, feikkikuvilla tietenkin, koska tuskin sinun kannattaa sitä omaa ihranaamaasi muille näyttää. Kyllä joku pultsari sieltä kohta tulee niin saat vähän käteistä. Työn iloa sinulle!

Vierailija
24/28 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä Hommassa joku kestolinkki vauvapalstalle? Isot miehet.. :-D :-D :-D

Enkä voi kuvitellakaan että muut naiset täällä olisivat kaikki niin typeriä, että teitä kiinnostaa vain karvaton vittu ja suihinotto. Siksi tulee politiikasta kirjoiteltua.

Vierailija
25/28 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä Hommassa joku kestolinkki vauvapalstalle? Isot miehet.. :-D :-D :-D

Enkä voi kuvitellakaan että muut naiset täällä olisivat kaikki niin typeriä, että teitä kiinnostaa vain karvaton vittu ja suihinotto. Siksi tulee politiikasta kirjoiteltua.

Täälläkin politiikasta kiinnostunut nainen, Perussuomalaisten kannalla.

Minusta te siellä toisella puolella saisitte hieman miettiä todellakin sitä millaisia aiheita tällä palstalla (moderaation lähes tyystin puuttuessa) on ^ yllä olikin jo pari esimerkkiä. Poliittiset keskustelut ovat tämän palstan suola ja pihvi, minkä me sille voidaan, että Perussuomalaiset ovat olleet kautta linjan oikeassa. =) Osaan kuvitella, että teitä nyt ärsyttää.. fiksu osaisi katsoa sen ärsyyntymisensä yli ja tiedostaa myös ne omat virheensä.

Vierailija
26/28 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuntavaalejen jälkeen antipersun parku vain kiihtyy ja kovenee :D :D

Vierailija
27/28 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm..kuinkahan moni täällä OIKEASTI on persu tai maahanmuuttajavastainen oikeasti..ja kuinka moni tylsä mamma monikulttuurisuuden puolella..olis mielenkiintoista jos määrällisesti saataisiin laskettua "jäsenet" täällä..niin näkis että ne jotku puoltaa mustia niin onko niitä vaan yks tai kaks jotka kirjoittelee uudelleen ja uudelleen..

suomi ei välty tulevaisuudessa mellakoilta tai jopa sodilta..on niin kärjistynyt jo nää vastakkaiset mielipiteet..että mustarakastajat, repikää siitä..

Vierailija
28/28 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustannuksista. Pelkästään Turussa vanha 200 miljoonaa per annum.

TS:n haltuunsa saaman tutkimuksen mukaan maahanmuuttajien ja vieraskielisten käyttämien palveluiden kustannukset olivat vuonna 2009 hieman alle 37 miljoonaa euroa. Valtaosa tästä meni koulutukseen ja sosiaali- ja terveysmenoihin.

Summasta reilut seitsemän miljoonaa liittyi maahanmuuttajien kotouttamisen erityspalveluihin kuten tulkkaukseen, koulutuksen tukitoimiin ja Turun ulkomaalaistoimistoon.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ts-salattu-tutkimus-maahanmuuttajista…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän